Doctor In De Atlantische Eilanden. Geschiedenis, Erfgoed En Institutioneel Juridisch Kader (Interuniversitair) Zoeken

Universidad de La Laguna

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Doctor In De Atlantische Eilanden. Geschiedenis, Erfgoed En Institutioneel Juridisch Kader (Interuniversitair) Zoeken

Universidad de La Laguna

Het PhD-programma van de Atlantische eilanden: geschiedenis, erfgoed en institutioneel-juridisch kader is een multidisciplinair onderzoeksopleidingsvoorstel dat wordt aangeboden door de universiteiten van de Macaronesische regio en dat de wetenschappelijke validiteit van eilandstudies en vooral die van de archipels van het midden van de Atlantische Oceaan, in overeenstemming met hun historische, culturele, patrimoniale en wettelijke eigenheden, opgevat als een gedeelde eilandwereld. Hoewel hoogleraren die behoren tot de "Legal-institutioneel kader" -lijn aan de Universidad de La Laguna deelnemen aan het aanbod van de andere drie universiteiten van het Programma, omvat het trainingsaanbod alleen de eerste en tweede regel van het programma.

De officiële voorstel doctoraal Atlantische eilanden: Geschiedenis, Economie, Erfgoed en juridische en institutionele kader beantwoordt aan de noodzaak om de academische graad en meester cycli die binnen de Europese ruimte voor hoger onderwijs zijn de uitvoering van onze universiteiten af ​​te ronden.

Onze aanpak is erop gericht, naar aanleiding van de institutionele strategieën voor ID-i, die bepaalt dat de universiteiten het doctoraat in het centrum van haar activiteiten zou moeten hebben, zorgen voor een hoog niveau van kwaliteit, internationalisering, innovatie, erkenning en mobiliteit. In deze geest zijn we geïnteresseerd in het creëren van een stabiel kader dat de samenwerking met andere instanties, organisaties en instellingen die betrokken zijn bij ID i zowel nationaal als internationaal.

Uiteindelijk moet dit doctoraat de opleidingsbehoeften van promovendi te voltooien, bijstellen van de methodologische en ten slotte, zijn inwijding in onderzoek via de uiteindelijke realisatie van het proefschrift.

De specifieke doelstellingen van dit programma kan als volgt worden geïdentificeerd: Voltooi het academische cycli van Geesteswetenschappen, Recht en Sociale Wetenschappen en Architectuur; Maak kennis met de behoeften van de studenten en stagiaires, niet alleen van de universiteiten van Las Palmas de Gran Canaria en La Laguna, maar de universiteit van Azoren en Madeira en Kaapverdië en voor de Latijns-Amerikaanse en Afrikaanse gebied; Maak kennis met de behoeften van de kwaliteit van de opleiding op het doctoraal niveau, een uitgebreide en open manier, het aanbieden van de maatschappij frontlinie onderzoek; Het verhogen van het potentieel van de kwaliteit van onderzoek en innovatie; Het ontwikkelen van een fundamenteel en toegepast onderzoek waarvoor deze universiteiten kunnen een belangrijke bijdrage in human resources, waardoor onze universiteiten in internationale referentie; Voorrang geven aan lijnen die het onderzoek in de verschillende gebieden die te maken met projecten van regionaal, nationaal en Europees niveau.

Dit PhD-programma in het kader van de Doctoral School van de Universiteit van Las Palmas en aanverwante instellingen ULL, UAC en Uam, moet leren verschillende lijnen van onderzoek dat zal proberen te beantwoorden combineren, zowel richtsnoeren die de Canarische eilanden regering (strategie bepalen van de prioriteiten in het aanbieden van Canarias Hoger Onderwijs 2010-2020), wat vooral relevant expliciete vermelding van vermogensbeheer en herstel, zoals de ULPGC (Strategisch Plan institutionele van de Universiteit van Las Palmas 2011-2014), of de richtlijnen van de ULL, UAC en Uam.

Ons project richt zich, in lijn met het bovenstaande, om het niveau van excellentie te verhogen in het onderzoek, tot een niveau van economische, sociale en culturele ontwikkeling van de Canarische Eilanden, te verhogen om de samenwerking partners, etc. zoeken

Ons voorstel beoogt deelnemende universiteiten specialiseren in het kader van de Atlantische eilanden, waarmee we stellen een nauwe alliantie, als onderzoeksplatform Tricontinental Atlantic Studies. Er bestaat derhalve een nauw verband tussen de CEI (Campus of International Excellence) carespecto beide universiteiten paragraaf 6.1. Memory).

Canary Universiteiten (ULPGC en ULL) gezamenlijk deelnemen aan de Campus van International Excellence Regional Scope: "Tricontinental Atlantic Campus Een van de belangrijkste acties in het hoofdstuk Onderwijs verbetering en aanpassing aan de EHOR, is de implementatie van de Internationale School. Postgraduate Interuniversitair ULL-ULPGC, sommige voornaamste doel zijn:

Ontwikkeling op basis van de combinatie en de mogelijkheden tot interactie van de twee universiteiten in hun thematische specialisaties met uitzicht op de as tussen Europa en Afrika en Latijns-Amerika-programma's.

Dit geldt ook voor overeenkomsten met universiteiten in deze gebieden op te nemen in de postdoctorale programma's.

  • Tricontinental's voor talent, zowel voor docenten en studenten.

Op het gebied van onderzoek, in het bijzonder, de ontwikkeling strategie zal gebaseerd zijn op:

  • Mark strategische vraagstukken op het proefschrift projecten op het gebied Tricontinental.
  • Vraag Doctoral programma's op basis van strategische en samenwerkingsverband van de faculteiten, onderzoekscentra en promovendus meest geschikt is voor elk thematisch onderwijs.
  • Organisatie van interdisciplinaire seminars met toponderzoekers en professoren van andere universiteiten Campus de Tricontinental niveau te maken uit verschillende hoeken strategische vraagstukken.
  • Verspreiding van de School voor het aantrekken van talent Tricontinental
  • Eenwording van diensten voor promovendi (inschrijving, informatie, huisvesting, ...).

In dit streven, de PhD-programma in Atlantische eilanden: geschiedenis, erfgoed en Institutioneel Juridisch kader zal de waarde van de kenmerken van de Atlantische archipels kenmerken daarvan aandacht voor de geostrategische waarde, het versterken van de leiding van de Canarische Eilanden als katalysator voor dit gebied geografische wetenschappelijke aspecten van de expertisegebieden van CIS-CANARIES relevant en bij te dragen tot een grotere interactie interuniversitaire gezien de interuniversitaire faculteit, die behoren tot de twee Canarische universiteiten

en de Universiteit van de Azoren en Madeira.

Ook moet worden opgemerkt dat de benoeming van de universiteiten in verband worden gebracht binnen het netwerk van universiteiten van de ultraperifere gebieden van de Europese Unie (Red UNAMUNO van Atlantische eilanden), die de mobiliteit van studenten en docenten vergemakkelijkt, alsmede wetenschappelijke en academische samenwerking de gezamenlijke uitgifte van de Atlantische Isalas doel van dit doctoraat (CF 1.4 Memory)

De Atlantische eilanden PhD Geschiedenis, Economie, Erfgoed en juridische en institutionele kader in het geval van de ULPGC, die leidt, is het resultaat van de som van eerdere ervaring in doctoraatsprogramma's uitgevoerd door verschillende afdelingen en onderzoeksgroepen dat samenstellen en interdepartementale in dezelfde wetenschappelijke reikwijdte van het programma nu voorgesteld. In deze achtergrond hebben programma's van de departementen van Historische Wetenschappen (DCH), Geografie (DGEO), Basic Legal Wetenschappen (DCJB) en Public Law (DDP), Kunst, City en Territory (DACT), Bouw Arquitectonica (DCA), Public Law betrokken (DDP), kunst, City en Territory (DACT), Architectural Construction (DCA), Graphic Expression en Architectural Design (DEGPA).

competenties

basis-

  • CB11 - systematisch begrip van een veld van studie en beheersing van vaardigheden en methoden van onderzoek met betrekking tot het veld.
  • CB12 - Mogelijkheid om te bedenken, ontwerpen en creëren, implementeren en neemt een substantieel proces van onderzoek en creatie.
  • CB13 - Mogelijkheid om bij te dragen aan de uitbreiding van de grenzen van de kennis door origineel onderzoek.
  • CB14 - Mogelijkheid om kritische analyse en evaluatie en synthese van nieuwe en complexe ideeën uit te voeren.
  • CB15 - Het vermogen om te communiceren met de academische en wetenschappelijke gemeenschap en de samenleving in het algemeen over hun vakgebied in de wegen en talen algemeen gebruikt in internationale wetenschappelijke gemeenschap.
  • CB16 - Mogelijkheid om, binnen de academische en professionele context, wetenschappelijke, technologische, sociale, artistieke en culturele ontwikkeling in een kennismaatschappij.

Vaardigheden en persoonlijke vaardigheden

  • CA01 - Navigeren onze contexten waarin er weinig specifieke informatie.
  • CA02 - Zoek de belangrijkste vragen die beantwoord moeten worden om een ​​complex probleem op te lossen.
  • CA03 - Het ontwerpen, creëren, ontwikkelen en lanceren van nieuwe en innovatieve projecten in zijn vakgebied.
  • CA04 - Work in apparatuur en zelfstandig in een internationale of multidisciplinaire context.
  • CA05 - kennis te integreren, met complexe materie, en het formuleren van uitspraken met beperkte informatie.
  • CA06 - Kritiek en de verdediging van de intellectuele oplossingen.

andere vaardigheden

  • EC1 - Beheersing van de methoden en onderzoekstechnieken in het onderzoeksprogramma waaraan het concept proefschrift toeschrijft.

opleidingsactiviteiten

Educatieve Seminar 1: Uitdagingen van het onderzoek in historische en sociale dynamiek van de Atlantische wereld

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • inhoud:
      1. Het concept van de Atlantische wereld: historiografische Panorama.
      2. Migratie en demografie: Perspectieven en onderzoeksgebieden.
      3. Vooruitzichten voor een vergelijkende geschiedenis van de Atlantische archipels.
    • Timing: Twee sessies van drie uur en twee van nog eens twee uur (3 3 2 2) in de eerste helft van het eerste jaar.
    • Leerresultaten:
      1. Aantonen dat een systematisch inzicht in de vakgebieden aangepakt.
      2. bedenken, ontwerpen, implementeren en vast te stellen een proces van onderzoek met academische discipline in de voorgestelde gebieden.
      3. Voer een kritische analyse, evaluatie en synthese van de voorstellen op het seminar
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Process control: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

Educational Seminar 2: Uitdagingen van het onderzoek in de Atlantische wereld cultureel erfgoed

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • inhoud:
      1. Bouwkundig Erfgoed Atlantic World: Nieuw onderzoek avenues
      2. Saldo van historische en artistieke erfgoed in de Atlantische archipels.
      3. culturele erfgoed: Transfers en waarden.
    • Timing: Twee sessies van drie uur en twee van nog eens twee uur (3 3 2 2) in de eerste helft van het tweede jaar.
    • Leerresultaten:
      1. Aantonen dat een systematisch inzicht in de vakgebieden aangepakt.
      2. bedenken, ontwerpen, implementeren en vast te stellen een proces van onderzoek met academische discipline in de voorgestelde gebieden.
      3. Voer een kritische analyse, evaluatie en synthese van de voorstellen op het seminar
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Process control: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

Pedagogische studiedag 3: Onderzoek ultraperifere gebieden en juridische specificiteiten

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • inhoud:
      1. Island en ultraperifere regio's: De uitdagingen van erkenning door de staat en internationale wetten.
      2. Vergelijkende wetgeving van de Atlantische archipels.
      3. juridische en administratieve problemen bij de uitvoering van het recht om de Atlantische archipels.
    • Timing: Twee sessies van drie uur en twee van nog eens twee uur (3 3 2 2) in de eerste helft van het derde jaar.
    • Leerresultaten:
      1. Aantonen dat een systematisch inzicht in de vakgebieden aangepakt.
      2. bedenken, ontwerpen, implementeren en vast te stellen een proces van onderzoek met academische discipline in de voorgestelde gebieden.
      3. Voer een kritische analyse, evaluatie en synthese van de voorstellen op het seminar
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Process control: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van de cursus is geaccrediteerd door het uitvoeren van een werk geschreven tussen 6000 en 7000 woorden op een van de onderwerpen die tijdens het seminar hebben banden met het proefschrift.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

Onderzoek 1 Seminar

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • Inhoud: Tentoonstelling voor elke promovendus presentatie van de follow-protocol, bestaande uit de doelstellingen, aanpak van het probleem, hypothese, theoretisch kader, methodologie, state of the art onderzoek en timing. In antwoord, docenten aandringen op het schrijven van procedures humanistische en wetenschappelijke papers, openbaarmaking en sociale communicatie onderzoek en het gebruik van informatietechnologie.
    • Timing: Twee sessies van drie uur en twee van nog eens twee uur (3 3 2 2) in de tweede helft van het eerste jaar.
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: voldoen aan de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Controleprocedure: naleving van de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

Onderzoeksseminarie 2

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • Inhoud: Tentoonstelling voor elke promovendus presentatie van de follow-protocol, bestaande uit de doelstellingen, aanpak van het probleem, hypothese, theoretisch kader, methodologie, state of the art onderzoek en timing. In antwoord, docenten aandringen op het schrijven van procedures humanistische en wetenschappelijke papers, openbaarmaking en sociale communicatie onderzoek en het gebruik van informatietechnologie.
    • Timing: Twee sessies van drie uur en twee van nog eens twee uur (3 3 2 2) in de tweede helft van het tweede jaar.
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: voldoen aan de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Controleprocedure: naleving van de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

Onderzoeksseminarie 3

  • Aantal uren: 10
  • beschrijving:
    • Inhoud: Tentoonstelling voor elke promovendus presentatie van de follow-protocol, bestaande uit de doelstellingen, aanpak van het probleem, hypothese, theoretisch kader, methodologie, state of the art onderzoek en timing. In antwoord, docenten aandringen op het schrijven van procedures humanistische en wetenschappelijke papers, openbaarmaking en sociale communicatie onderzoek en het gebruik van informatietechnologie.
    • Timing: twee zittingen van drie uur en twee van nog twee uur (3 3 2 2) in de tweede helft van het derde jaar.
    • Activiteit talen: Spaans en Portugees.
    • Mode: Videoconferentie
    • Controle van de activiteit: voldoen aan de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Controleprocedure: naleving van de in de protocollen van elke geleidende gecrediteerd these targets.
  • Mobiliteit acties: Met betrekking tot de mobiliteit acties, gebaseerd op waarnemingen in het rapport en de huidige begrotingsmiddelen, heeft het voorstel geschat dat er geen specifieke mobiliteit acties zullen plaatsvinden. De leden van het doctoraat zal proberen om het potentieel van de aangeboden deelnemende universiteiten over de hele advies en informatie over beurzen, subsidies en reistassen die leerlingen kunnen toegang krijgen tot diensten maximaliseren. Degenen die het proefschrift Europese vermelding kiest moet voldoen aan de door de regelgeving vastgesteld die op hun specifieke oproepen criteria en het programma zal adviseren en stimuleren de meeste van deze vorm van proefschriften.

mobiliteit

  • Aantal uren: 160 (één maand, twintig werkdagen x acht uur voor zowel full-time studenten als part-time studenten)
  • beschrijving:
    • Verblijf in een onderzoek, documentatiecentrum of buitenlandse universiteit die is gerelateerd aan de doctoraatsopleiding.
  • Process control: het verwerven van vaardigheden en capaciteiten van het verblijf door het uitvoeren van een schriftelijk verslag van tussen de 6000 en 7000 woorden op specifieke activiteiten, en het behalen van de komende bereikt van het proefschrift doelstellingen zullen worden gecrediteerd en vervat in haar plan van de opleidingsactiviteiten.
  • Mobiliteit acties: Elke promovendus moet minimaal een verblijf uit te voeren in een internationaal onderzoekscentrum toegevoegd aan het einde van de stage, waarbij ten minste één maand. Dit verblijf zal gericht zijn op specifieke cursussen en onderzoek seminars en ervaringen uitwisselen met andere onderzoekers bij te wonen. Het proefschrift directeur, in samenwerking met de docent en de promovendus zelf, plannen deze kamers; Zij zullen worden opgenomen in het opleidingsplan van elke promovendus activiteiten en moeten daarom door de wetenschappelijke commissie van het doctoraatsprogramma worden goedgekeurd. Flexibiliteit bij de ontwikkeling van mobiliteit verblijf (voeg enkele verblijven of het uitvoeren van hen in één jaar) is gericht op de realisatie van deze activiteit studenten part-time te vergemakkelijken. Met het oog op de verificatie van de mobiliteit, kan de student worden uitgevoerd in een van de buitenlandse instellingen met bestaande samenwerkingsovereenkomsten en staan ​​vermeld in de desbetreffende bijlage bij dit voorstel.

onderzoek gebieden

  • Regel 1: historische en sociale dynamiek.
  • Regel 2: Cultureel erfgoed.
  • Regel 3: juridische en institutionele kader

toelatingscriteria

Volgens het principe van de universele toegankelijkheid, in het algemeen, zal de toegang tot dit programma alle studenten die voldoen aan de wettelijke eisen van de algemene regels van het doctoraat, zowel overheids- (RD 99/2011 en overeenstemmende) hebben, als de eigen de deelnemende universiteiten. Over het geheel genomen de opbrengst profiel van de aanvrager om dit doctoraat join is een student, master's degree of gelijkwaardig, die een basisopleiding in onderzoekstechnieken hebben ontvangen. Proefschriften zullen worden uitgevoerd in de moedertaal, en degenen die internationale referenties nodig hebben, voldoen aan de huidige wetgeving voor deze indicatie.

De selectiecriteria voor studenten met een full-time zijn:

  • Kwalificatie van de toegang (gewogen 50%), als volgt beoordeeld: als de student in het bezit van een referentie, 10 punten; indien in het bezit zijn van een diploma van dezelfde tak van kennis, maar onderwezen door andere faculteiten, zal 8 punten hebben; en als je in het bezit zijn van het bewijs van een andere tak van kennis, 6 punten.
  • Academische record (gewogen 50%): het gemiddelde cijfer van het record Bachelor en Master degree (300 ECTS) wordt berekend op één decimaal.

De selectiecriteria voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften als gevolg van een handicap zijn dezelfde als voor andere studenten, het reserveren van ten minste 1 plein. De Academische Commissie evalueert in dit geval de noodzaak van eventuele curriculaire aanpassingen.

De nodige ruimte voor een van de modaliteiten inzet die niet gedekt wordt naar de andere modus worden toegevoegd.

Zodra de jaarlijkse collegegeld, kunnen er geen wijzigingen worden aangebracht in het regime van toewijding gedurende het studiejaar, tenzij bij Bijzondere ernstige omstandigheden worden geëvalueerd door de Academische Commissie. De oorzaken die kunnen worden aangevoerd in de applicatie onder andere zijn: het werk activiteit, speciale onderwijsbehoeften, familie zorg nodig heeft, high-performance atleten en economische situatie van het huishouden.

Met slechts een voorbeeld in de natuur en niet uitputtend, in het bijzonder, zal naar verwachting het grootste aantal promovendi komen uit de volgende masters:

  • Die worden aangeboden door de ULPGC en ULL en door UAC en UAM in the Humanities (bij voorkeur lijn 1), Sociale Wetenschappen en Recht (bij voorkeur lijn 3) en Architectuur en Humane Wetenschappen (bij voorkeur lijn 2 ). Hoe dan ook, de co-richting doctoraatsthesissen door docenten verschillende programmalijnen gedetacheerd mogelijk.
  • Elke meester in verband met het onderzoeksprogramma
  • Na overwinnen 300 ECTS academici en bij voorkeur in de geesteswetenschappen, sociale wetenschappen en Recht en Bouwkunst.
  • Studenten met de titel van DEA verkregen door middel van programma's geregeld door RD 778/98 en RD 1393/2007.
  • Buitenlandse studenten volgens de officiële voorschriften.

Studenten met een buitenlands diploma zonder standaardisatie van toepassing kunnen zijn voor toelating tot een postdoctorale studie wanneer een niveau dat overeenkomt met de Spaanse officiële universitaire master's degree en bekrachtigd in het land dat de kwalificatie voor de toelating tot een postdoctorale studie training is geaccrediteerd .

Deze toelating betekent niet dat in ieder geval de goedkeuring van de vorige titel of erkenning voor andere doeleinden dan de toegang tot deze leringen doeleinden.

Zo maken leerlingen met buitenlandse diploma zonder standaardisatie nodig zijn voor de volledige geldigheid van hun registratie een resolutie van gelijkwaardigheid door de respectieve voorzitters van de deelnemende universiteiten in dit doctoraat, zodra de door regelgeving rapporten uitgebracht verleend, waarin Vermeld de naam van de buitenlandse kwalificatie erkenning met het oog op het nastreven van deze studies. De gelijkwaardigheid moet worden aangevraagd binnen de gestelde termijn, na de titel op basis waarvan u wilt toegang tot de derde cyclus studies en een academische certificaat van de studies vermeld, in met vermelding van de onderwerpen en academische periodes cursados ​​en de titel geeft toegang thuis tot een postdoctorale studie. Al het bovenstaande zal worden gepresenteerd naar behoren gelegaliseerd (origineel en kopiëren voor het sorteren of kopieën gewaarmerkt door de Spaanse ambassades en consulaire diensten). In het geval van het niet de brontaal moet het Castiliaans ook begeleiden een beëdigde vertaling van de bovengenoemde documenten.

Het verzoek tot toelating van studenten de mogelijkheid om gelijktijdig het verzoek om gelijkwaardigheid te voeren, indien nodig zal ook opgenomen worden. De Academische Commissie van de doctoraatsopleiding (CAPD) de gegrondheid van de academische studies ingevuld door de aanvrager te beoordelen, hebben dit op te nemen over het voorstel toegelaten tot de opleiding. Gelijkwaardigheid resoluties bestaan ​​uit het dossier van de student en kunnen worden gecertificeerd als elke andere einde daarvan. U kunt ook zien dat de rapporten uitgebracht om te dienen als precedenten vergelijkbare situaties. In deze gevallen zal nieuwe rapporten niet nodig zijn. Studenten kunnen zich inschrijven zonder te wachten op de resolutie van de gelijkwaardigheid, maar de geldigheid van uw registratie zal afhankelijk van deze uitspraak zijn.

Studenten die in aanmerking komen en de toelating van toepassing kunnen zijn voor toelating tot de doctoraatsopleiding, waarvoor een pre-registration period zullen worden vastgesteld. Deze aanvraag wordt op zijn plaats om het gesprek te brengen.

Na deze termijn de CAPD publiceren, beval de voorlopige lijst van toegelaten studenten volgens wetenschappelijke criteria dossier BAREMADO zoals hierboven aangegeven.

Niet-toegelaten kandidaten kan een vordering in de tijd en de wijze die in de oproep in te dienen.

Na de periode van conclusies en opgelost die de verhouding van studenten toegelaten tot de overeenkomstige beheersorganisme leerlingen, teneinde te kunnen uitschrijving formaliseren de aangegeven periode wordt doorgeschakeld. Niet om hun registratie te formaliseren, zal de aanvrager dalen in hun rechten.

In ieder geval zal het altijd handelen met volledige eerbiediging van het beginsel van universele toegankelijkheid en niet-beperkte toegang van leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften als gevolg van invaliditeit zal worden vastgesteld.

De situatie van de Spaanse universiteit in het algemeen en Canarische universiteiten, in het bijzonder, lijkt een daling van de toegang tot de promovendi in het algemeen en door subsidies voor onderzoek aan te geven, in het bijzonder.

De Canarische Agentschap voor Onderzoek (ACIISI), bijvoorbeeld, heeft niet geroepen specifieke steun voor onderzoeksprojecten sinds 2010. Het is ook problematisch om de PDI studenten van de ULPGC en ULL zelf, die nog niet in het bezit zijn van de te nemen graad van doctor, hebben beperkt recruitment

POI als gevolg van RD 14/2012 van dringende maatregelen om de overheidsuitgaven voor onderwijs te rationaliseren. In deze omstandigheden is het noodzakelijk dat het aantal gevoelige plaatsen bezet door part-time studenten groter is dan die van de full-time plaatsen, zodat studenten met succes de vaardigheden van het promotietraject kan verwerven, in het bijzonder in staat om te presteren een wetenschappelijke bijdrage te geven via origineel onderzoek dat de grenzen van de kennis strekt zich op dit gebied, en dat de publicatie verdient op nationaal of internationaal niveau.

Will missie van het Academisch Comité (CAPD) geeft toestemming voor de verwerking van de betreffende proefschriften eenmaal ingediende voorstellen tijdig (Verordening van Doctoral Studies ULPGC Artikel 8.2 op machtiging en storting van het proefschrift doctoraal). Daartoe heeft de Academische Commissie

objectieve criteria zijn onder andere, ten minste, de eis dat de promovendus heeft geproduceerd, als eerste of senior auteur wetenschappelijke (publicaties in tijdschriften, boeken of hoofdstukken in boeken, octrooien of artistieke werken) bijdrage van bewezen kwaliteit en draagt ​​bij tot Doctoral Programmaondersteuning afgeleid van het proefschrift vóór depositie.

Als gevolg van de boven het promotieonderzoek kunt u full time of part-time te schrijven.

Voor deze functie wordt onontbeerlijke voorwaarde doctorando senior verleend eventueel door CAPD. Deze voorwaarde moet per studiejaar worden verzocht CAPD, het verstrekken van bewijsstukken. PhD student-status voor part-time zal worden beschouwd als gronden voor het karakter van het werk, familie of personeel. De redenen betreffende werksituaties voorkeur bestaan ​​uit vaste of stabiele aard langlopende tijd of andere situaties CAPD overwegen. De redenen van familie of persoonlijke aard omvatten onder andere situaties, afhankelijkheid, zorg voor ouderen of gehandicapte kinderen en gezinnen met kinderen in de leerplichtige leeftijd en geslacht geweld situaties. Studenten met een zekere mate van arbeidsongeschiktheid van 33%, indien gewenst en gedocumenteerd rechtvaardigen CAPD.

De wijze verandering kan worden aangevraagd inschrijfperiodes common licentie, afhankelijk van een positief rapport van de CAPD.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
  • Portuguese (Portugal)


Laatst bijgewerkt op June 19, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Deeltijd
Voltijd
Locations
Spanje - Santa Cruz de Tenerife, Canarische Eilanden
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan