Doctoraat in het onderwijs

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Achtergrond en Filosofie

Onderwijs is een brede domein met een aantal gespecialiseerde domeinen. Deze omvatten dergelijke specialisaties zoals: het leren van de ontwikkeling en opleiding, ontwikkeling van jonge kinderen, basis- en secundair onderwijs, speciaal onderwijs, het volwassenenonderwijs, onderwijsonderzoek, curriculum ontwerp, geletterdheid studies, taalonderwijs, wiskundige studies, lerarenopleiding, en andere specialiteiten. Met deze breedte van pedagogie, zal de vorige studiepunten van de student van geaccrediteerde post-baccalaureaat instellingen worden beoordeeld op individuele basis.

Die studenten die een EDD of PhD voort te zetten in de discipline van Education at International University for Graduate Studies (IUGS) kunnen basis- of voortgezet onderwijs, psychologen, adviseurs, beheerders, voedingsdeskundigen, bibliothecarissen, of de volksgezondheid personeel.

Studies kunnen in afzonderlijke vakgebieden zoals; wiskunde, wetenschap, Engels, lezen, geschiedenis, economie, lichamelijke opvoeding, muziek en kunst of de openbare orde, leiderschap en management, sociale en filosofische grondslagen van het onderwijs, internationaal vergelijkend onderwijs, taalkunde, ras, ongelijkheid, en de taal in het onderwijs, kwantitatieve educatieve beleidsanalyse, lerarenopleiding, geletterdheid, taal en Engels onderwijs, ontwikkeling van de mens, en ontwikkelingsstoornissen en psychologische wetenschap.

De primaire taak is om de student op die post-baccalaureaat cursussen die zijn of haar behoeften te dienen voor hun professionele en academische doelen en doelstellingen te verzamelen. Dit wordt bereikt door de juiste keuze van cursussen die worden door de decaan na overleg met de student te worden goedgekeurd.

Uitkomsten

Studenten moeten het volgende aan te tonen:

  • Voor alle cursussen, met inbegrip van individuele cursussen die onder toezicht van de Dean's, cursussen geaccepteerd voor voorschot staan, of cursussen die op het gewenste Graduate Seminar, studenten krijgen de volgende aan te tonen:
    • Een achtergrond in theorie en onderzoek en het vermogen om te ontwerpen en uit te voeren empirische studies naar belangrijke theoretische of praktische vragen en problemen aan te pakken.
  • Het programma bereidt studenten voor op:
  1. Studie, analyseren en verklaren menselijke cognitieve, taal, lezen en schrijven, en leerprocessen in zowel formele als informele educatieve contexten, variërend van kleuterschool tot de volwassenheid;
  2. Ontwerp en studie educatieve procedures die de leerstof, en de effectiviteit van de interventie te evalueren;
  3. Processen van bijzonder belang zijn onder andere taal en symbolische ontwikkeling, hoe kinderen te bereiken communicatieve vaardigheden, lezen en schrijven van de verwerving en instructie, het gebruik van computer-based multimedia omgevingen om instructie in de wetenschap en andere content gebieden te verbeteren, en de toepassing van educatieve video games om leren te verbeteren;
  4. Processen voor het karakteriseren van speciale populaties (bv tweede taalleerders, lage SES stedelijke studenten in het publiek / private / parochiale scholen, studenten met een leeshandicap) zijn van bijzonder belang als goed.
De overname van geletterdheid.
  1. De focus ligt hierbij op de ontwikkeling van het lezen en schrijven processen uit de voorschoolse jaren door middel van volwassenheid. Onderwerpen zijn onder meer het volgende:
  • Voorwaarden en voorspellers van het leren lezen in de pre-readers (bijv., Fonemisch bewustzijn, brief kennis, luisteren naar verhalenboeken), woord lezen, spellen, begrijpend lezen, woordenschat acquisitie, vloeiendheid, oorzaken van leesproblemen en educatieve effecten.
De communicatie in de ontwikkeling en leren.
  1. De focus ligt op de complexe sociale en cognitieve processen in welk symbool systemen (bijvoorbeeld taal, lezen, schrijven en rekenen) zijn verworven. Bijzondere aandacht wordt besteed aan de specifieke praktijken en contexten waarin deze systemen worden gebruikt. Het bevat ook;
  • De opkomst van nieuwe vormen van vertegenwoordiging en communicatie die zijn ingeschakeld door de nieuw verworven symbolische praktijken. De educatieve implicaties van deze oeuvre worden ook beschouwd, in het bijzonder de implicaties van digitale media voor leren en ontwikkeling, waaronder de ontwikkeling van web-gebaseerde omgevingen, zoals simulaties en video games.
Bij de verdiencapaciteit van hun doctoraat, hebben onze afgestudeerden faculteit of onderzoek posities in universiteiten, openbare scholen, en agentschappen gewijd aan het onderwijs en de evaluatie en particuliere bedrijven aangenomen.

Inhoud

  • IUGS biedt de volgende graden in het onderwijs:
  1. Doctor of Philosophy (PhD.);
  2. Doctor Psychologie (EDD.);
  3. Het proefschrift (PhD) neigt theoretisch te zijn en het gaat om meer secundaire dan primair onderzoek;
  4. Het project (EDD) heeft de neiging om een ​​praktische oplossing of het resultaat voor een vraag of behoefte te zoeken. Het gaat om meer primaire dan secundair onderzoek.
Doctoraal onderwijs studenten hebben eerder onderzocht specifieke educatieve onderwerpen als hieronder opgesomd, die dienen als een voorloper als student begint hun educatieve onderzoek ter voorbereiding op het doctoraat. Alle studenten moeten stichting cursussen binnen de 66 geavanceerde staan ​​kredieten, die cursussen in onder meer laten zien:
  1. Onderzoeksmethoden in onderwijspsychologie;
  2. Cognitieve ontwikkeling en leerprocessen in het onderwijs;
  3. Sociale en motiverende ontwikkeling in het onderwijs;
  4. Instructional onderwerpen: individuele verschillen, groepsprocessen en de school contexten;
  5. Taal en communicatieve ontwikkeling: theorie en onderzoek in het begin van geletterdheid, theorie en onderzoek over leesproblemen, cognitie assessment.
Doctoraatsopleiding studenten binnen het domein van "Learning Development en instructie specialisatie" hebben eerder onderzocht specifieke onderwerpen als hieronder opgesomd, die dienen als basis voor het opstellen van het promotieonderzoek. De 66 vereiste post-baccalaureaat credits voor aanvaarding van tevoren staande kan afkomstig zijn van een aantal van de volgende:
  1. De rol van de school in de Amerikaanse samenleving;
  2. Filosofische grondslagen van Onderwijs;
  3. Curriculum en -lessen, School Counseling;
  4. Lezen / taalkunde, Educational Technology & Emerging Media;
  5. Geletterdheid, Engels als tweede taal (TESOL);
  6. Toetsontwikkeling & Assessment;
  7. Actuele vraagstukken in het onderwijs;
  8. Educational Leadership;
  9. Vroegschoolse educatie;
  10. Learning & Development;
  11. Basis- of secundair onderwijs methoden (Engels / Wiskunde / Science / Social Studies), Educational Administration;
  12. Classroom Engagement & Management;
  13. Student Teaching Stage;
  14. Het opleiden van leerlingen met uiteenlopende behoeften (Speciaal Onderwijs);
  15. Inclusion & Collaborative Practices;
  16. Kenmerken van Emotional / Behavioral handicap;
  17. Educatieve Implicaties voor studenten met een fysieke & Health Bijzondere waardeverminderingen;
  18. Engels taalkunde;
  19. Public School Financiën;
  20. Music & Art Instruction;
  21. Waarschijnlijkheid en Statistiek, Gifted: Creatief en Talented;
  22. Diversity & Ethics.
Alleen kwaliteiten van de "C" of beter in de overdracht voor academische reputatie worden aanvaard. Bovendien moet de student algemene gemiddelde "B" of beter. Exameneisen onder meer de volgende cursussen moeten worden genomen in de juiste volgorde op IUGS:
  1. Onderwijs Onderzoek I (3 studiepunten);
  2. Onderwijs Onderzoek II (3 studiepunten);
  3. Proefschrift of Project (18 studiepunten);
  4. Graduate Seminar (3 studiepunten).
Afronding van de Doctor of Philosophy (PhD) of de Doctor van Onderwijs (EDD) vereist een minimum van 93 post-baccalaureaat credits.

Volgorde

  • Advance staande studiepunten in totaal minimaal 66 zijn nodig voor de Doctoral Degree meestal door middel van een master's degree. Ze kunnen gelijktijdig worden gehouden met de studenten andere IUGS cursussen. Studenten moeten de 66 geavanceerde staan ​​graduate studiepunten voor de Doctoral Degree te voltooien voorafgaand aan het vervullen van hun academische eisen in het Education Programme.
  • Voorafgaand aan het invoeren van het programma, moeten de studenten transcripties van geaccrediteerde instellingen te presenteren over het algemeen door middel van een master's degree (MEd, EDM Maed, MAE, msed of MSE). Extra cursussen in de bovenste divisie cursussen in onderwijspsychologie, een cursus in de statistiek, en een cursus in de experimentele psychologie scholen zijn verplicht. Studenten kunnen van toepassing zijn op het programma, zonder deze cursussen, maar ze moeten de cursussen voordat ze hun academische eisen te voltooien.
  • Advance staande studiepunten in totaal 66 voor het doctoraat kunnen gelijktijdig worden gehouden met de studenten andere IUGS cursussen. Studenten moeten de 66 geavanceerde staan ​​graduate studiepunten voor de Doctoral Degree te voltooien voorafgaand aan het vervullen van hun academische eisen in het Education Programme.
  • Portfolio en transcripties van de student worden onderzocht door de decaan na overleg met de student om zijn of haar doelen te bepalen. Credits voor geavanceerde staan ​​zal worden goedgekeurd na dit proces.
  • De selectie van een Mentor, een gerespecteerde professional met een doctoraat en binnen het gebied van de expertise van de student, en de goedkeuring van de decaan, zal de student beginnen geavanceerd onderzoek binnen hun vakgebied. -onderzoek Ik moeten worden ingevuld, goedgekeurd en ingediend voordat de werkzaamheden aan onderzoek II begint.
  • Gedurende het onderzoek van de student, de decaan is in contact met de mentor te helpen bij de inrichting van de student met de research tools die nodig zijn om hun lineaire of empirische studie en categorische data-analyse en psychometrie te voeren.
  • The Graduate Seminar kan worden ingevuld op elk moment tijdens de inschrijving van de student in IUGS, maar moet voorafgaand aan het vervullen van hun academische eisen worden afgerond.

Instructional strategieën omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Toegewezen lezingen van teksten en wetenschappelijke tijdschriftartikelen; -interactieve Lezingen; - Kleine groepsgesprekken; - Het gebruik van elektronische media (Questia online bibliotheek geleverd door IUGS en aanvullende gegevensbronnen worden geselecteerd door de student, mentor, en Dean); -Examinations: Cumulatief en uitgebreid onderzoek naar onderwerp meesterschap te waarborgen; - Mentor-geleide ontwikkeling van het proefschrift of project; - Indien nodig, zelfstudie cursussen misschien nodig is om de benodigde cursussen te voltooien.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials.

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials. Lees Minder