Doctoraat in het onderwijs

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Doctoraat in het onderwijs

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

gwphded

Doctoraat in het onderwijs

Aan de Graduate School of Education and Human Development (GSEHD), erkennen we dat onze vooruitgang als individuen en gemeenschappen, nationaal en mondiaal niveau, moet inzicht verschaffen in het onderwijs als zowel een gebied van de praktijk en een vakgebied te omarmen. Dit Ph.D. programma richt zich op innovatieve oplossingen voor kritieke nationale en mondiale problemen waarop het onderwijs en menselijke ontwikkeling een belangrijke rol spelen, maar die vereisen theoretische en methodologische instrumenten vanuit meerdere disciplines.

Uniek in vergelijking met instellingen turen, zullen de studenten worden geselecteerd voor Ph.D. GSEHD's in het onderwijs op basis van een verbintenis tot de exploratie, onderzoek, analyse en oplossen van problemen van een dwingende belangrijke uitdaging van onze tijd. Vanaf de eerste dag van toelating tot de opleiding, zullen de studenten een deel van een interdisciplinair onderzoek Team van de faculteit en leeftijdgenoten. Meer dan vier jaar van intensieve studie, als onderdeel van een team, studenten zal testen en het creëren van theorieën, voort te zetten onderzoek en kennis op te bouwen om baanbrekende, geïntegreerde oplossingen voor urgente problemen pionieren.

De Ph.D. Cross-disciplinair onderzoek Teams (CRT) berust op de intellectuele sterke punten van onze faculteit, onderzoeksinteresses en professioneel succes, terwijl ook het tekenen van de gemeenschap van collega's over GW. In het werken met hun CRT, zal promovendi worden aangemoedigd om een ​​expansieve benadering van de problemen op te lossen door de integratie perspectieven vanuit het gebied van onderwijs, filosofie, economie, sociologie, antropologie, psychologie, neurologie, gezondheid en recht.

Washington, DC, biedt een unieke omgeving voor de ontdekking, wetenschap, en zinvolle bijdrage aan de nationale en internationale beleid en praktijk. Als leden van een CRT, zal afgestudeerden worden gepositioneerd om te informeren, inspireren en beïnvloeden het debat en de besluitvorming van de plaatselijke school districten aan de federale overheid, van nationale onderzoeksprogramma stichtingen om mondiale instellingen, waaronder de Wereldbank Groep. We anticiperen op de inaugurele CRT's om te beginnen in de herfst van 2017. Selectie voor het programma concurrerend is en op basis van eerdere prestaties en fit om de doelstellingen en de missie van het programma. Samen met andere applicatie materialen, moeten geïnteresseerde kandidaten een verklaring van het doel articuleren een cross-disciplinair onderwijs onderzoeksonderwerp, een rationale ondersteuning van de studie van dat onderwerp in te dienen, en hoe het past binnen de geselecteerde CRT. Het onderwerp voor de eerste CRT is gekozen en zal het onderwijs en de ongelijkheid te verkennen op lokaal, nationaal en mondiaal niveau. Extra CRT's kunnen worden ontwikkeld in september 2016, en zo ja, zal informatie worden geplaatst op deze website.

Toelatingsvoorwaarden

Graad

Master's degree in een veld om de voorgestelde interdisciplinaire graduate studie relevant.

Afschriften

Officiële transcripties van alle instituut of een graad werd afgerond; graduate en undergraduate.

Gestandaardiseerde Test Scores

Officiële scores GRE Test niet ouder is dan vijf jaar. Internationale studenten moeten ook scores TOEFL niet ouder dan twee jaar in te dienen. TOEFL score minimum voor toelating is 100 op het internet-gebaseerde of 600 op papier gebaseerde; IELTS van 7,0. De institutionele code is 5246.

aanbevelingen Verplicht

Drie (3) brieven van aanbeveling. Brieven zullen potentiële documenteren voor analytisch denken, onderzoek vaardigheden / ervaringen, geleerd geschiedenis en schrijven mogelijkheden, en het vermogen om cross-disciplinaire / complexe vraagstukken te verkennen.

Verklaring van Doel

Een essay van 750 - 1200 woorden, waarin de kandidaat-lidstaten zijn / haar doel in het uitvoeren van cross-disciplinaire graduate studie, waaronder: (a) de reden voor het zoeken naar een Ph.D. in de aangegeven cross-disciplinair onderzoek te richten; (B) articulatie van de academische doelstellingen, en lange afstand professionele doelen; (C) de focus en overzicht van het onderzoek belangen, en (d) hoe zijn / haar achtergrond en bijbehorende kwalificaties hem hebben voorbereid / haar voor dit werk.

Curriculum Vitae

Huidige curriculum vitae.

Schrijven Sample (optioneel)

Kandidaten worden aangemoedigd om een ​​huidige schriftelijk monster in te dienen. Het monster moet de vaardigheden van de kandidaat weerspiegelen complexe ideeën te verwoorden en om bewijsmateriaal ter staving van zijn / haar argumenten gebruiken. Het schrijven steekproef moet ook een voorbeeld van de kandidaat onderzoeksvaardigheden, evenals haar / zijn verloving met studiebeurs in het nastreven van zijn / haar onderzoek belangen.

Deelname aan Interview

Interview per faculteit, waaronder een presentatie en wetenschappelijke discussie over hoe het werk van de kandidaat past met het voorgestelde onderwerp van het interdisciplinair onderzoek Team.

CRT1

Onderwijs en ongelijkheid

Scholing biedt de mogelijkheid voor sociale en economische mobiliteit. Onderwijs kan ook onderhouden en verharden sociale stratificatie. De inaugurele Cross Disciplinary Research Team (CRT) zal het snijpunt van de toegang en identiteit als twee belangrijke gebieden informeren beschouwing van het onderwijs en ongelijkheid bestuderen.

Meerdere onderzoek problemen worden beschouwd en zal worden verfijnd met de inbreng van de inaugurele cohort van promovendi. Gebieden van ondervraging onder meer geslacht, burger, handicap, etnische, raciale, en conflicten verband identiteit als ze kruisen met toegang tot K-12, hoger onderwijs en sociale diensten. De CRT agenda kan vragen zoals:

  • Hoe werkt de blootstelling aan de positieve psychologie based interventies in K-12 instellingen hebben invloed op post-secundair inschrijving en succes voor studenten met een handicap? Wat bepaalt veerkracht en hoe wordt dit gemeten?
  • Wat is de ervaring en de invloed van stereotypen op de prestaties van leerlingen?
  • Welk beleid en structuren te vergemakkelijken hoger behoud onderwijs, de prestaties en de voltooiing voor gemarginaliseerde bevolkingsgroepen?
  • Hoe kan het hoger onderwijs te reageren op onverwachte stromen van migranten die toegang zoeken? Zijn er verschillen in de ervaring van de eerste en tweede generatie immigranten?
  • Hoe is de immigratie te beïnvloeden adolescent perspectieven op de wereldwijde burgerlijke en politieke standpunten?
  • Wat is de relatie tussen de adolescent nationale identiteit en perspectieven op gender en raciale ongelijkheid?

Wanneer ongelijkheid aanwezig is, sociale en economische verschillen vaak verharden identiteiten veroorzaakt conflicten en onrust. Word lid van onze CRT en zoeken naar manieren om de mogelijkheden om te leren, opvoeden tot burgerzin, economische vooruitgang en sociale mobiliteit te creëren.





Transformatie begint hier

Meer informatie over het doctoraat in Education programma op de campus (202-994-9283).

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd