Doctoraat in de administratie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De voortdurende verandering in de modellen en paradigma's van de kennis van de managementwetenschappen en de verschillende takken van de economie leidt de professionele leraar, consultant en onderzoeker naar de reflectie en constante heroverweging van het theoretisch kader van de basisdisciplines van hun gebied van kennis en zijn bijdragen aan de oplossing van sociaal-economische problemen, management van het bedrijf en de samenleving. Dit vereist een geactualiseerde visie die past in de Peruviaanse en Latijns-Amerikaanse realiteit, die het kennisgebied beslaat met een intentie van transversaliteit en een eigen amplitude van de richting van bedrijven die gevarieerd, multidisciplinair is en die specifieke onderzoeksgroepen heeft. .

methodologie

Dit programma is ontworpen om doctoraatsstudenten te voorzien van de fundamentele kennis van managementwetenschap, door middel van de meest geavanceerde en rigoureuze methoden van onderzoek in management en business. Dit alles dankzij een buitengewoon individuele opleiding die afgestudeerden toelaat om een ​​post-masteropleiding van wereldklasse te volgen als onderzoekers, en zich profileert als leiders in de industrie en de publieke sector, en hun kennis omzet naar de zakelijke realiteit van hun land. Academische acties moeten gericht zijn op het bevorderen van de ontwikkeling van het vermogen om theoretische en praktische kennis te genereren bij doctoraatsstudenten, en om projecten toe te passen en te evalueren om aan de behoeften van publieke en private organisaties te voldoen, om hun kwaliteit te verbeteren, productiviteit en 10 winstgevendheid; die bijdragen aan de grotere kennis van de nationale realiteit en het formuleren van oplossingen voor de problemen die ons aangaan.

vereisten

  • Beschikken over een masterdiploma, in de bijbehorende discipline of ermee verbonden. (Lever de kardex- en bachelor- en mastergraden af)
  • Presenteer het voorlopig onderzoek aan de promotiecommissie. (één CD en 8 afgedrukt)
  • Aanwezig en geslaagd voor het algemene kennisexamen "EXANI III" van toegang tot de Postgraduate met een score van 950 tot 1300 punten.
  • Dien de Engelse taalvaardigheidstest "EXCI" in en sla deze met een score van 60 tot 100 punten.
  • Lever het ingevulde aanvraagformulier in.
  • Een intentieverklaring indienen gericht aan de decaan van de faculteit.
  • Curriculum Vitae bijgewerkt.
  • Twee aanbevelingsbrieven van specialisten in uw regio.
  • 2 foto's, kleur, referentieformaat.
  • De voorafgaande propedeuse cursus volgen en slagen.

Vereisten voor het behalen van een doctorsgraad

  • Hebben de seminars goedgekeurd.
  • Voldoe aan de academische activiteiten gepland door de zelfstudiecommissie.
  • Voldoen aan de vastgestelde administratieve en financiële vereisten.
  • Bewijs hebben van ontwikkelende activiteiten (conferenties, seminars, presentaties) die de verspreiding van de kennis die tijdens hun doctoraatsprogramma wordt gegenereerd, garanderen.
  • Maak ten minste één publicatie die is afgeleid van hun doctoraalscriptiewerk, in door vakgenoten beoordeelde tijdschriften die door de doctoraatscommissie als prestigieus worden beschouwd.
  • Voorbereiding en verdediging van het proefschrift.

voordelen

  • Double Concurrent Academic Degree in Agreement with the Autonomous University of Nuevo León. (Doctor in Administration verleend door de USMP en Phd met vermelding in Administration verleend door de UANL, beide officiële academische graden)
  • Internationale week in Monterrey - Mexico.
  • Permanente en gepersonaliseerde thesisbegeleiding.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Las actuales condiciones sociales y económicas del mundo y en particular de América Latina y el Perú, obligan a las instituciones educativas, a profundizar sus conocimientos sobre los nuevos escenario ... Lees meer

Las actuales condiciones sociales y económicas del mundo y en particular de América Latina y el Perú, obligan a las instituciones educativas, a profundizar sus conocimientos sobre los nuevos escenarios y competencias requeridas en el ámbito del que hacer empresarial y gubernamental. Lees Minder