EdD in leertechnologieën
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Los Angeles, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 1.900 *
Deadline voor aanmelding
13 Jun 2024
Eerste startdatum
Sep 2024
* per eenheid voor een totaal van 53 eenheden. U betaalt per eenheid
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
- Voorwaarden : herfst
- Duur : 3 jaar / 53 eenheden per termijn voor proefschrift
- Locatie(s) : West Los Angeles
- Formaat : Online-Hybride
Het programma Doctor of Education in Learning Technologies (EDLT) bereidt studenten voor op het leiden van leertechnologieën van scholen, bedrijven en andere openbare en particuliere organisaties. Dit educatieve technologieprogramma is ideaal voor personen met een hoog niveau van comfort en vaardigheid in het gebruik van technologie en sociale media.
Dit EdD in educatieve technologie-programma is ontworpen om studenten de expertise te bieden om effectief gebruik te maken van nieuwe en opkomende leertechnologieën om leren en ontwikkeling op de werkplek en op school te vergemakkelijken. Dit programma omarmt het wetenschapper-beoefenaar-model van professionele training en legt de nadruk op ervaringsleren om de ontwikkeling van bureaus bij onze studenten te ondersteunen. Vereiste nationale en internationale reizen zijn verweven in het programma, waardoor studenten toegang hebben tot toonaangevende onderzoekers in het veld en een mondiaal perspectief op technologie en leren wereldwijd. Dit programma mondt uit in een proefschrift.
Programma voordelen
Gerenommeerd programma
Het EdD in Learning Technologies-programma en Pepperdine University als instelling behoren tot de hoogst gerangschikte in de Verenigde Staten.
Waarden gecentreerd
Studenten worden in staat gesteld om een blijvende impact te maken door middel van GSEP's kernwaarden van academische excellentie, sociale doelen en zinvolle dienstverlening.
Programmadetails
- Dit EDLT-programma is ideaal voor voltijdstudenten of werkende professionals om te profiteren van de beste eigenschappen van zowel face-to-face als online modaliteiten. 60% van de cursussen wordt persoonlijk voltooid en 40% wordt online voltooid. Het online gedeelte biedt flexibiliteit, terwijl de klassikale component een verbeterde ervaring, een persoonlijke/hands-on benadering, relationele interactie met leeftijdsgenoten en verhoogde kwaliteit van leren biedt.
- Robuuste online modules bieden boeiende synchrone en asynchrone leerervaringen.
- Face-to-face lessen zijn gunstig gelegen op onze West Los Angeles Graduate Campus, dicht bij Los Angeles International Airport (LAX) en vlak bij de snelweg 405.
- Het cohortmodel bouwt voort op leiderschapsvaardigheden, steun van collega's en levenslange relaties met collega's.
- Kleine klassen en een lage faculteit: studentratio zorgen voor een ondersteunende leeromgeving, zinvolle interacties tussen studenten en faculteiten en langdurige professionele en persoonlijke relaties.
Internationale studentenmogelijkheden
- Dit programma is goedgekeurd voor internationale studenten die een F-1 of een ander type visum nastreven.
- Een toegewijde Enrollment Services Officer maakt uw toelatingsproces gemakkelijk en comfortabel, met ervaring in het ondersteunen van zowel internationale als binnenlandse studenten.
- Integratie van binnenlandse en internationale studenten over campussen. Toegewijde ondersteuning voor internationale studenten wordt geboden via het Office of International Student Services (OISS).
- Mogelijkheden om deel te nemen aan universitaire sociale, sportieve, culturele en spirituele evenementen.
- Het cohortmodel bouwt voort op leiderschapsvaardigheden, steun van collega's en levenslange relaties met collega's.
- Robuust alumninetwerk.
- Partnerships met professionele netwerken en conferenties.
toelatingen
leerplan
Dit doctoraatsprogramma omvat 51 eenheden plus twee eenheden per termijn tot de voltooiing van het proefschrift. Je zult een curriculum ervaren dat gericht is op het voorbereiden van professionals in onderwijs- en leertechnologie met goed afgeronde en ongeëvenaarde leiderschapstheorie en praktijkcursussen, geavanceerde technologie, leertheorie, ontwerp en nog veel meer.
Er is een extra nadruk op hands-on instructie door middel van binnenlandse en internationale reiservaringen. Onderzoeksontwerp en analysemethoden en -toepassingen worden bereikt door middel van zowel cursussen als een afstudeerscriptie.
Kern vakken
- EDD 700 ---- Leiderschapstheorie en praktijk ---- (3)
- EDD 724 ---- Ethisch leiderschap, rechtvaardigheid, culturele bekwaamheid en sociale rechtvaardigheid ---- (3)
- EDD 734 ---- Inferentiële statistiek ---- (3)
- EDD 753A ---- Belangenbehartiging, sociale verandering en ontwikkeling van openbaar beleid ---- (3)
- EDD 753B ---- Nationale beleidservaring ---- (1)
- EDD 754A ---- Wereldwijde economie en openbaar beleid ---- (3)
- EDD 754B ---- Wereldwijde beleidservaring ---- (2)
- EDD 755 ---- Virtueel leren en samenwerken ---- (3)
- EDD 759 ---- Recht en geschillenbeslechting ---- (3)
- EDD 763 ---- Leerontwerp, cognitie en evaluatie ---- (3)
- EDD 765 ---- Organisatieverandering, innovatie en creativiteit ---- (3)
- EDD 766 ---- Kwantitatieve onderzoeksmethoden en beschrijvende statistiek ---- (3)
- EDD 767 ---- Kwalitatief onderzoeksontwerp en -analyse ---- (3)
Programmaspecifieke cursussen
- EDLT 702 ---- Toekomst: banen en technologie van de toekomst ---- (3)
- EDLT 728 ---- Spellen, simulaties en virtuele werelden om te leren ---- (3)
- EDD 785 ---- Vooruitgang in theorie en praktijk ---- (3,3)
Uitgebreid examen en proefschrift
- EDD 787 ---- Uitgebreid examenseminar ---- (3)
- ED 791 ---- Dissertatieonderzoek (tot voltooiing) ---- (2)
- ED 792 ---- Afronding proefschrift* ---- (1)
De volgende keuzevakken voldoen aan de vereisten voor EDD 785. Let op: Studenten mogen hetzelfde studiegebied niet meer dan één keer voor studiepunten afleggen.
Keuzevakken
- EDD 785 ---- Ondernemerschap: van idee tot realisatie ---- (3)
- EDD 785 ---- Onderzoek met niet-menselijke proefpersonen ---- (3)
- EDD 785 ---- Veerkrachtig leiderschap ---- (3)
- EDD 785 ---- Leiderschap en spirituele ontwikkeling ---- (3)
- EDD 785 ---- Onderzoeksmethodologie met gemengde en meervoudige methoden ---- (3)
- EDD 785 ---- Kwantitatieve etnografie ---- (3)
- EDD 785 ---- Verandering bevorderen door verhaal ---- (3)
- EDD 785 ---- Filosofie en identiteit van onderzoeker ---- (3)
- EDD 785 ---- Een gedisciplineerde benadering van sociaal ondernemerschap ---- (3)
- EDD 785 ---- Leiderschap en sociale psychologie ---- (3)
- EDD 785 ---- Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusie ---- (3)
- EDD 785 ---- Opkomend onderwijsontwerp voor wereldwijde universiteiten ---- (3)
- EDD 785 ---- Disruptieve leer- en leiderschapstechnologie voor plezier en winst! ---- (3)
- EDD 785 ---- Psychologie van leiderschap ---- (3)
- EDD 785 ---- De wereld van accreditatie ---- (3)
- EDD 785 ---- Geavanceerde literatuur Informatie zoeken voor publicatie en onderzoek ---- (3)
Programma resultaat
GSEP streeft naar een leerlinggerichte benadering in de programma's die we aanbieden. Elk programma heeft een reeks doelstellingen die een student die afstudeert aan het programma moet bereiken. De kennis en vaardigheden die in het programma worden onderwezen, kunnen in sommige cursussen worden geïntroduceerd. In andere cursussen wordt studenten gevraagd om kennis toe te passen door vaardigheden te oefenen en hun capaciteiten te demonstreren. Binnen het programma worden de waarden en dispositionele attributen die belangrijk zijn voor individuen die het beroep betreden benadrukt.
Van afgestudeerden van de EdD in het Learning Technologies-programma wordt verwacht dat ze de volgende doelstellingen bereiken:
- Onderzoek opzetten en uitvoeren, gegevens verzamelen en analyseren en onderzoeksresultaten rapporteren
- Behoeften beoordelen, leerervaringen ontwikkelen, leveren en beoordelen en tools van geschikte technologie toepassen
- Integreer en synthetiseer persoonlijke, organisatorische en maatschappelijke waarden om leiderschap en veranderingsinitiatieven in organisaties te bevorderen
- Integreer, synthetiseer en pas theorieën en praktijken toe die onderzoek en ontwikkeling van nationaal en mondiaal beleid ondersteunen
- Het gebruik van technologie voor leren onderzoeken, integreren en synthetiseren
Carrièremogelijkheden
Deze EdD van Pepperdine biedt een sterke kans voor werkgelegenheidsgroei en verdienpotentieel. Als afgestudeerde ben je bereid om je verdienpotentieel te vergroten en een blijvend verschil te maken in verschillende zakelijke en organisatorische rollen.
Een doctoraat in educatieve technologie van Pepperdine is waardevol in veel professionele omgevingen, waaronder openbare en hoger onderwijsinstellingen, bedrijven en non-profit- en overheidsorganisaties.
Richting Innovatie
Een directeur innovatie is verantwoordelijk voor het bevorderen van de groei van een organisatie. Dit kan taken omvatten zoals pleiten voor nieuwere leertechnologieën, fondsenwerving en inzicht houden in belangrijke technologische trends.
Instructie coördinator
Instructiecoördinatoren, ook wel curriculumspecialisten genoemd, zijn verantwoordelijk voor het evalueren van het curriculum op een school en het evalueren van het succes van onderwijstechnieken die specifiek zijn voor leraren, het monitoren van klassen en ervoor zorgen dat de school zich houdt aan het curriculum dat is opgesteld door het schoolbestuur en de staat.
Onderwijs-/leertechnoloog
Onderwijstechnologen zijn verantwoordelijk voor het onderzoeken, implementeren en trainen van nieuwe technologieën in de klas en het bestuur van de school.
Directeur van Learning/Training en Development Manager
Een leerdirecteur is verantwoordelijk voor het aannemen, trainen en professionele ontwikkeling van het team van een organisatie. Deze functie overbrugt de kloof tussen het bedrijf en de werknemers om beide aspecten te helpen samenwerken om een sterk, harmonieus team te creëren. Deze rol legt ook de nadruk op het identificeren en ontwikkelen van individueel potentieel in medewerkers om het algehele team als geheel te versterken. Deze rol kan zijn leer- en ontwikkelingsafdeling hebben bij grotere bedrijven of deel uitmaken van het HR-team bij kleinere organisaties.
Ontwikkelaar van educatieve software
Ontwikkelaars van educatieve software zijn verantwoordelijk voor het onderzoeken en creëren van nieuwe technologiesoftware in de klas en het beheer van de school om het leren en academisch succes voor studenten van alle leeftijden te bevorderen.
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Ed.D Landelijk onderwijs, onderwijzen en leren
- Livingston, Verenigde Staten