Onze groep heeft twee grote onderzoekslijnen.

De eerste heeft betrekking op het begrijpen van de bron, de reikwijdte en het patroon van het onderwijsbeleid; dat is in het verkennen van de oorsprong van beleid, de aard en definitie van de problemen die onderwijs moet oplossen, en de historische, culturele en sociale praktijken die beleid filteren of bemiddelen. De tweede heeft betrekking op onderwijspraktijken en -prestaties en de ontwikkeling van kwaliteit op het gebied van scholing, inclusief werk aan het onderwijspotentieel van nieuwe technologieën, vormen van excellentie in de onderwijspraktijk en de prestaties van scholen.

Onderzoek naar het onderwijsbeleid is gebaseerd op een verscheidenheid aan intellectuele tradities, waaronder kritisch sociaal beleid, poststructuralistische theorieën over governance, feminisme, theorieën over identiteit en culturele studies. We hebben ons onlangs gericht op twee onderling verbonden thema's; de hervorming van het onderwijsbestuur en de gevolgen daarvan voor sociale insluiting / uitsluiting en onderwijspolitiek, en gezinnen, jeugd en identiteit in het onderwijs. Onderzoek naar onderwijspraktijken en -prestaties en de ontwikkeling van kwaliteit in het onderwijs is gericht op het onderwijzen en leren van praktijkmanagement en management. Projecten worden vaak uitgevoerd in nauwe samenwerking met scholen.

Onderzoeksbelangen

Professionele identiteiten en professionalisering, en schoolgericht onderzoek.

De reikwijdte en het patroon van het onderwijsbeleid.

Opleiding te volgen in:
  • Engels
Laatst bijgewerkt op Februari 8, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Duration
1 - 3 jaar
Deeltijd
Voltijd
Prijs
14,320 GBP
Op locaties
Op datum
Einddatum
Juni 12, 2020
Aanmeldingslimiet
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Juni 12, 2020

Explore the Keele Difference