Specifiek
Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Sint Petersburg, Rusland
Het programma is gericht op onderzoeksonderwerpen op alle opleidingsniveaus. De belangrijkste onderzoeksproblemen hebben betrekking op de methodologie van het onderwijzen van
...
+
Specifiek
Het programma is gericht op onderzoeksonderwerpen op alle opleidingsniveaus. De belangrijkste onderzoeksproblemen hebben betrekking op de methodologie van het onderwijzen van een vreemde taal: het vergroten van de motivatie van studenten, het gebruik van nieuwe technologieën, leren in een elektronische onderwijsomgeving, problemen van interculturele interactie, nieuwe benaderingen en hun integratie, de geschiedenis van de ontwikkeling van methoden voor het onderwijzen van vreemde talen in Rusland en in het buitenland, interdisciplinaire aspecten in het vreemdetalenonderwijs, enz.
-
Specifiek
University of West Alabama Online
Livingston, Verenigde Staten
Verdien je geavanceerde diploma om studenten in landelijke schoolsystemen het beste van dienst te zijn via de Doctor of Education in Rural Education van de University of West
...
+
Specifiek
Verdien je geavanceerde diploma om studenten in landelijke schoolsystemen het beste van dienst te zijn via de Doctor of Education in Rural Education van de University of West Alabama. De eerste volledig online graad in zijn soort, je zult bereid zijn om echte oplossingen voor uitdagingen op het gebied van plattelandsonderwijs te identificeren terwijl je aan je proefschrift werkt.
-
Specifiek
GlobalNxt University
Kuala Lumpur, Maleisië
De Ph.D. in Education is een driejarig op onderzoek gebaseerd programma dat volledig online wordt aangeboden. Het programma is bedoeld voor personen die zich willen voorbereid
...
+
Specifiek
De Ph.D. in Education is een driejarig op onderzoek gebaseerd programma dat volledig online wordt aangeboden. Het programma is bedoeld voor personen die zich willen voorbereiden op een carrière als opvoeder of hun huidige carrièrevooruitzichten naar een hoger niveau willen tillen. Met het steeds snellere tempo van technologie en steeds veranderende leerbehoeften, is continue innovatie een noodzaak geworden voor het onderhoud van de wereldeconomie. Het programma is ontworpen om talent voor de onderwijssector te stimuleren, zoals vereist door de huidige kenniseconomie. Onze Ph.D. programma in Education biedt werkende volwassenen de mogelijkheid om zich te concentreren op problemen die voor hen en hun tewerkstellende instellingen het belangrijkst zijn. In plaats van door meerdere modules te navigeren die theoretische concepten behandelen, vereist dit programma dat studenten in totaal slechts drie onderzoeksmodules voltooien om een doctoraatskwalificatie te behalen. Het programma is flexibel genoeg om leerlingen in staat te stellen hun onderzoeksgebied te selecteren op verschillende gebieden, zoals resultaatgericht onderwijs (OBE), curriculumontwikkeling, pedagogiek en beoordelingsontwerp, volwasseneneducatie, leerstijlen, adaptief leren, technologie bij het leren, actief onderwijs, voor- en vroegschoolse educatie, leren op afstand, open en afstandsonderwijs (ODL), beheer van de levenscyclus van lerenden, levenslang leren, ervaringsleren, accreditatie, internationalisering van onderwijs en studentenmobiliteit, op studiepunten gebaseerd leren en massale open online cursussen (MOOC ). Looptijd Studenten hebben over het algemeen ongeveer 36 maanden nodig om het programma te voltooien met een optie tot verlenging van de kandidatuur indien nodig.
-
Specifiek
University of San Francisco - School of Education
San Francisco, Verenigde Staten
Onderzoeks- en onderwijspsychologie toepassen op diverse leeromgevingen
Specifiek
Onderzoeks- en onderwijspsychologie toepassen op diverse leeromgevingen
-
Specifiek
Unicaf University (ZM)
Lusaka, Zambia
Het Doctor of Education-programma biedt een academische studie op hoog niveau van een reeks educatieve en professionele kwesties, begeleide eenheden en een begeleide onderzoek
...
+
Specifiek
Het Doctor of Education-programma biedt een academische studie op hoog niveau van een reeks educatieve en professionele kwesties, begeleide eenheden en een begeleide onderzoekscomponent waarmee u een bijdrage kunt leveren aan kennis door middel van eenheidsopdrachten en door de focus van het proefschrift op het samenspel en relatie tussen beroepspraktijk en wetenschap. De cursus stelt studenten in staat om efficiënt te worden uitgerust met alle benodigde vaardigheden en kennis om vooruitgang te boeken in internationale organisaties en positieve resultaten te behalen bij het werken in leidinggevende functies. Elke doctoraatsstudent moet een aantal online modules volgen en ook een proefschrift voltooien. Studenten moeten hun proefschrift verdedigen in een "viva voce" (mondeling) examen dat online kan worden afgelegd. Het viva-voce-examen is een intense en uitdagende ervaring, maar we bieden relevante begeleiding en ondersteuning om onze onderzoeksstudenten te helpen zich voor te bereiden op deze belangrijke mijlpaal.
-
Specifiek
George Washington University - Graduate School of Education and Human Development Online
Washington, Verenigde Staten
Opleidingsspecialist in onderwijsleiderschap en -beheer
Specifiek
Opleidingsspecialist in onderwijsleiderschap en -beheer
-
Specifiek
University of Stirling
Stirling, Verenigd Koninkrijk
Ons doctoraat in het onderwijs is een ideale ontwikkelingskans als u een professional bent in het hoger onderwijs en uw onderzoeksexpertise wilt verbeteren en benutten. Wat uw
...
+
Specifiek
Ons doctoraat in het onderwijs is een ideale ontwikkelingskans als u een professional bent in het hoger onderwijs en uw onderzoeksexpertise wilt verbeteren en benutten. Wat uw onderwijsgebied ook is - van scholen, hogescholen en universiteiten tot professioneel, werkgebaseerd en levenslang leren, of beleidsontwikkeling - het behalen van een professioneel doctoraat zal u positioneren als een leider in uw vakgebied.
-
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online
Specifiek
Chulalongkorn University
Bangkok, Thailand
Overzicht Filosofie, rationeel en doelstellingen van het programma en gewenste afgestudeerde kenmerken 1. Curriculumfilosofie Deze cursus is een nieuw programma ontwikkeld in
...
+
Specifiek
Overzicht Filosofie, rationeel en doelstellingen van het programma en gewenste afgestudeerde kenmerken 1. Curriculumfilosofie Deze cursus is een nieuw programma ontwikkeld in overeenstemming met de filosofie dat het onderwijssysteem de leidende factor moet zijn in de ontwikkeling van economische, sociale en politieke systemen. Daarom moeten de gewenste onderwijsbestuurders en schoolbestuurders in de toekomst leiders zijn in het transformeren van het onderwijssysteem om kwaliteitsmensen te ontwikkelen om de economie, de samenleving en de politiek te stimuleren met innovatie voor duurzame ontwikkeling. 2. Reden voor het leerplan Temidden van de drastische veranderingen in de economie, de samenleving, het milieu en de technologie in de moderne wereld; daarom moet het onderwijssysteem radicaal worden veranderd om nieuwe kwaliteitsmensen te krijgen om de huidige veranderingen het hoofd te bieden en de toekomstige leiders van verandering te zijn. Dergelijke veranderingen vereisen onderwijsleiders met leiderschaps- en onderwijsmanagementcapaciteiten, wat een belangrijk mechanisme zal zijn om het onderwijssysteem op zowel nationaal als internationaal niveau te sturen. Daarom is het Doctor of Philosophy Program in Educational System Management Leadership (Internationaal programma) een proactief programma voor het creëren van onderwijsbeheerders en schoolbeheerders in overeenstemming met de filosofie van het programma dat tot doel heeft nieuwe kennis en netwerken op internationaal niveau te creëren om de standaard van schoolbestuurders verhogen om beter begrip en visionair te zijn, die nieuwe bevindingen kunnen brengen om zowel het land als de ASEAN-regio te ontwikkelen. 3. Doelstellingen van het programma 1.3.1 Doctoraatsafgestudeerden creëren met leiderschap in onderwijssysteembeheer en onderzoek om onderwijssysteembeheer te ontwikkelen om de macht te hebben om het onderwijssysteem te transformeren. Zodat kwaliteitsmensen kunnen worden ontwikkeld om economische, sociale en politieke systemen te ontwikkelen met innovatie die leidt tot duurzame ontwikkeling 1.3.2 Het creëren van nieuwe kennis en innovatie op het gebied van onderwijsadministratie om het onderwijssysteem te transformeren dat kwaliteitsmensen verbetert bij de ontwikkeling van economische, sociale en politieke systemen. Waarom wij? 1. Wij zijn pijlers van Thais onderwijs Chulalongkorn University is 's werelds top 100 volgens Academic Reputation QS 2021 en nummer 1 van Thailand in Education. 2. Topprofessoren van Thailand Onze professoren zullen je aanmoedigen om onderzoek te doen in het onderwerp aan de voorkant, en je leiden om de wereld en het Thaise onderwijssysteem beter te begrijpen. 3. Faciliteiten van wereldklasse met de moderne, hightech bibliotheek en campus inclusief sportcentra, international house, Chula Wifi, E-learning Center, elektrische POP-bus, etc. 4. Exclusieve Thaise en buitenlandse schoolcontexten ervaren Je krijgt professionele connecties, er zijn alumni die nationale leiders zijn. 5. Locatie Chula is de perfecte locatie. De stad Bangkok staat bekend om zijn straatleven en culturele bezienswaardigheden. Chula is populair bij mensen uit Bangkok of zelfs buitenlandse toeristen zoals Chamchuri Square, Siam Square, Siam Center, Siam Discovery Centre MBK Center, Siam Paragon en er zijn ook veel winkelcentra binnen 15 minuten loopafstand zoals Central World Gaysorn Plaza, Amarin Plein enz. Kwalificaties van studenten 1. Programmatype 1.1 Afgestudeerd met een masterdiploma van een nationale of internationale instelling die is geaccrediteerd door de Commission on Higher Education of Thailand. Je hebt ervaring in onderwijsmanagement en/of onderzoek in onderwijsmanagement. Een resultaat van een Engelse taalvaardigheidstest hebben volgens de criteria die zijn vastgesteld door Chulalongkorn University . Andere kwalificaties zoals aangekondigd door de Chulalongkorn University Graduate School die jaarlijks worden aangekondigd of de curriculumcommissie heeft de kwalificaties in overweging genomen en de geschiktheid voor toelating gerechtvaardigd. 2. Programmatype 2.1 Afgestudeerd met een masterdiploma van een nationale of internationale instelling die is geaccrediteerd door de Commission on Higher Education of Thailand. Een resultaat van een Engelse taalvaardigheidstest hebben volgens de criteria die zijn vastgesteld door Chulalongkorn University . Andere kwalificaties zoals aangekondigd door de Chulalongkorn University Graduate School die jaarlijks worden aangekondigd of de curriculumcommissie heeft de kwalificaties in overweging genomen en de geschiktheid voor toelating gerechtvaardigd.
-
Specifiek
UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Verenigde Arabische Emiraten
De PhD-concentratie in Science Education vereist een minimum van 60 credit-uren, waarvan 30 om het proefschrift te voltooien. De graadvereiste wordt voltijds behaald, waarbij
...
+
Specifiek
De PhD-concentratie in Science Education vereist een minimum van 60 credit-uren, waarvan 30 om het proefschrift te voltooien. De graadvereiste wordt voltijds behaald, waarbij studenten het programma in ongeveer 3,5 academiejaren kunnen afronden. Het hoofddoel van de concentratie van wetenschapseducatie is om doctoraatsstudenten voor te bereiden op het verwerven van leidinggevende posities in het wetenschappelijk onderwijs als supervisors en docenten in verschillende onderwijsniveaus.
-
Specifiek
Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Spanje
Dit doctoraatsprogramma is interuniversitair van aard en omvat onderzoekers van de universiteiten van A Coruña en Santiago de Compostela. Onderzoekers van de universiteiten va
...
+
Specifiek
Dit doctoraatsprogramma is interuniversitair van aard en omvat onderzoekers van de universiteiten van A Coruña en Santiago de Compostela. Onderzoekers van de universiteiten van Barcelona, Oviedo en Valencia, evenals het Matia Gerontological Institute (INGEMA) zijn ook geïntegreerd in hun teams.
-
Specifiek
Manipal Academy of Higher Education Dubai
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
De Ph.D. in Education is een op onderzoek gebaseerd programma van drie jaar. Met het groeiende tempo van technologie en marktconcurrentie, zijn permanente educatie en innovati
...
+
Specifiek
De Ph.D. in Education is een op onderzoek gebaseerd programma van drie jaar. Met het groeiende tempo van technologie en marktconcurrentie, zijn permanente educatie en innovatie een noodzaak geworden voor het levensonderhoud van organisaties. Het programma is ontworpen om talent te stimuleren voor het hoger onderwijs in Maleisië en andere landen, zoals vereist in de huidige kenniseconomie.
-
Specifiek
Atlantic International University
Honolulu, Verenigde Staten
Het doel van het Doctorate of Education (D.Ed) -programma is om studenten te helpen de individuele vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn voor het oplossen van onderwijspr
...
+
Specifiek
Het doel van het Doctorate of Education (D.Ed) -programma is om studenten te helpen de individuele vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn voor het oplossen van onderwijsproblemen, of het nu gaat om onderwijs, supervisie of administratie, terwijl dergelijke oplossingen in evenwicht blijven met de behoeften van institutionele, gemeenschaps- of schoolsystemen en verwachtingen. Het Doctorate of Education (D.Ed) -programma wordt online aangeboden via afstandsonderwijs.
-
Engels, Portugees, Spaans
Specifiek
Tecnológico de Monterrey - ITESM
Monterrey, Mexico +1 Meer
Het Doctoral Programme in Educational Innovation is bedoeld om onderzoekers op te leiden die in staat zijn nieuwe kennis te bieden die bijdraagt aan de vooruitgang van hun v
...
+
Specifiek
Het Doctoral Programme in Educational Innovation is bedoeld om onderzoekers op te leiden die in staat zijn nieuwe kennis te bieden die bijdraagt aan de vooruitgang van hun vakgebied en die onderhevig is aan publicatie, overdracht en toepassing. In dit opzicht is het programma ontworpen om mensen op te leiden die in staat zijn om onderwijsoplossingen te ontwerpen, te implementeren en te evalueren voor complexe problemen van het land en de hedendaagse maatschappij. Het programma heeft vier onderzoekslijnen die het mogelijk maken de projecten van zowel leerkrachten als studenten te classificeren: psychopedagogische studies, studies over de ontwikkeling en het gebruik van technologie, socioculturele studies en disciplinaire studies. Het is een programma dat studenten verplicht om full-time te studeren, om te verblijven in het grootstedelijk gebied van Monterrey tijdens hun doctorale studies en om een academisch verblijf in Mexico of in het buitenland te volgen bij een universiteit waarmee de Tecnológico een overeenkomst heeft. Het duurt acht semesters of minder, afhankelijk van de eerdere studies die de aanvrager heeft.
-
Specifiek
Free University of Bozen-Bolzano
Brixen, Italië
Deze Ph.D. Het programma richt zich op de studie van pedagogische en didactische wetenschappen in een interdisciplinaire context, waarbij de nodige vaardigheden worden geboden
...
+
Specifiek
Deze Ph.D. Het programma richt zich op de studie van pedagogische en didactische wetenschappen in een interdisciplinaire context, waarbij de nodige vaardigheden worden geboden om het onderzoek op het theoretische en empirisch-experimentele gebied onder ogen te zien en de ontwikkeling van innovatieve toepassingspraktijken te bevorderen.
-
Specifiek
Selinus University of Science and Literature
Londen, Verenigd Koninkrijk +1 Meer
De leervaardigheden op afstand van de Faculteit der Letteren & Geesteswetenschappen zijn doorgaans zeer professioneel. De opleidingen voor afstandsonderwijs van Selinus Un
...
+
Specifiek
De leervaardigheden op afstand van de Faculteit der Letteren & Geesteswetenschappen zijn doorgaans zeer professioneel. De opleidingen voor afstandsonderwijs van Selinus University in deze faculteit geven toegang tot de specialisatie waarin de student de onderwerpen van uw interesse kan kiezen om een programma te ontwerpen dat volledig is aangepast aan zijn roeping.
-