Lees de Officiële Beschrijving

Het Department of Marketing streeft voortdurend naar excellentie in onderzoek. De leden van de faculteit staan ​​bekend om kwalitatief hoogstaand onderzoek en publiceren hun werk vaak in internationale toptijdschriften, zoals het Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) en Marketing Science (MS). Marketingafdeling staat wereldwijd in de top 10 wat betreft het aantal artikelen dat is gepubliceerd in JMR, JCR en MS van 2003-2013.

Het doel van het PhD- programma is om uitmuntende wetenschappers te ontwikkelen die actief bijdragen aan de marketingkennis van alt = "en zullen doorgaan met het veiligstellen van academische banen bij internationale topuniversiteiten." In overeenstemming hiermee hebben enkele van onze studenten in de top documenten gepubliceerd onderzoeksjournaals in het programma Een recent afgestudeerde werd geselecteerd voor het Young Scholar Programme van het Marketing Science Institute, een van de hoogste onderscheidingen die een jonge onderzoeker in het veld kan ontvangen.

De faculteit is zeer toegewijd aan het PhD-programma en biedt studenten een stimulerende intellectuele omgeving die hen in staat stelt uitmuntende onderzoekers te worden. Ze krijgen een grondige training in de theorie en methoden van verschillende deelgebieden van alt = "marketing, zoals consumentengedrag en alt =" marketingmodellen. State-of-the-art cursussen worden aangeboden op thema's zoals informatieverwerking, gedragsspelletjes, experimentele ontwerpen, oordeelsvorming en besluitvorming, keuzemodellering en analytische alt = "marketingwetenschap. Deze cursussen, gekoppeld aan de onderzoekstraining, maak van het doctoraat een veeleisend maar ook lonend studieprogramma.

Naast het opdoen van diepgaande kennis, krijgen studenten hands-on ervaring in het onderzoeksproces vanaf de vroege stadia van het programma via een mentorschapsplan. Een goed uitgerust gedragslaboratorium en veel mogelijkheden voor onderzoekssamenwerking met docenten dragen bij aan de leerervaring. Daarnaast profiteren studenten van twee onderzoekscentra die zijn ondergebracht bij de afdeling Marketing - het Centrum voor Experimenteel Bedrijfsonderzoek en het Centrum voor Marketing en Distributie. Deze centra vergemakkelijken de verwerving en verspreiding van alt = "marketingkennis en hebben vaak gerenommeerde sprekers van over de hele wereld ontvangen.

Onderzoek Foci

Onderzoeksgebieden zijn onder meer: ​​verwerking van consumenteninformatie, besluitvorming door consumenten, niet-bewuste invloeden op gedrag, affect en emoties, beeldspraak en visuele aandacht, attitudes en overtuigingskracht, doelen en zelfregulering door consumenten, sociale identiteit en zelfwaardering van consumenten, kruisbestuiving. cultureel onderzoek, empirische modellen van consumenten en bedrijven, eye-tracking en ruimtelijke modellering, keuzemodellen, op theorie gebaseerde empirische modellen, Bayesiaanse data-analyse, informatie-economie, detailhandel en alt = "marketingstrategie, informatie en contract, mediastrategie, online-alt = "marketing, sociale media en online alt =" marketing, reclame, prijzen en duurzaamheid.

Toelatingseisen

ik. Algemene toelatingsvoorwaarden

Kandidaten die willen toelating tot een masteropleiding moeten:

  • behaalde een bachelor's degree van een erkende instelling, of een goedgekeurde gelijkwaardige kwalificatie;

ii. Vereisten voor toelating tot de Engelse taal

U moet voldoen aan de vereisten voor de Engelse taal met een van de volgende vaardigheidsnormen *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-PBT 550
  • TOEFL-herziene Paper-Delivered Test 60 (totale scores voor lees-, luister- en schrijfsecties)
  • IELTS (Academic Module) Totale score: 6.5

* Als uw eerste taal Engels is en uw bachelordiploma of gelijkwaardige kwalificatie werd toegekend door een instelling waar het instructiemiddel Engels was, wordt afgezien van het vervullen van de bovenstaande vereisten in het Engels.

iii. Programmeer me - Specifieke toelatingsvoorwaarden

Aanvragers moeten een bevredigende score behalen in GMAT of GRE, bovenop (i) en (ii) hierboven


Deadline van de aanvraag

Raadpleeg http://pg.ust.hk/programs ("Toepassing") voor details.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 36 andere vakken van The Hong Kong University of Science and Technology »

Laatst bijgewerkt op February 6, 2019
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
3 - 6 jaar
Deeltijd
Voltijd
Prijs
42,100 HKD
per jaar
Deadline
Vraag informatie aan
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet
Vraag informatie aan
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.

Sept. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Vraag informatie aan
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Einddatum