PhD in Marketing
The Hong Kong University of Science and Technology
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Hong Kong, Hongkong
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 6 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
HKD 42.100 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per jaar
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Ph.D. Programma volgt een sterke onderzoeksintensieve traditie naar Noord-Amerikaans model. Het is ontworpen om studenten in staat te stellen een grondige kennis van management in het algemeen te verwerven, om een concentratie in een gespecialiseerd vakgebied te ontwikkelen en om studenten de mogelijkheid te bieden om significant origineel onderzoek te doen in het door hen gekozen gebied. Ph.D. studenten krijgen een intensieve en gerichte onderzoekstraining en uitzonderlijke samenwerkingsmogelijkheden met de faculteit om hen voor te bereiden op hun toekomstige loopbaan in onderwijs en / of onderzoek. Het benadrukt de ontwikkeling van geavanceerde, state-of-the-art onderzoeksvaardigheden die helpen bij het creëren van nieuwe kennis op een gekozen gebied van alt = "marketing: consumentengedrag dat voornamelijk op psychologie is gebaseerd, en kwantitatieve modellering die grotendeels is gebaseerd over economische en statistische theorieën.
Niet-MPhil-houders kunnen worden toegelaten via een geïntegreerde MPhil en Ph.D. programma studieregeling.
Het programma wordt aangeboden door de afdeling Marketing met de volgende onderzoeksfoci:
Onderzoek Foci
Onderzoeksgebieden omvatten informatieverwerking van consumenten, besluitvorming door consumenten, niet-bewuste invloeden op gedrag, affect en emoties, beelden en visuele aandacht, attitudes en overtuigingskracht, doelen en zelfregulering door consumenten, sociale identiteit en zelfrespect van de consument, intercultureel onderzoek, lekenovertuigingen, voedselpsychologie en alt = "marketing, veldexperimenten, empirische modellen van consumenten en bedrijven, eye-tracking en ruimtelijke modellering, keuzemodellen, op theorie gebaseerde empirische modellen, Bayesiaanse data-analyse, informatie-economie, detailhandel en alt = "marketingstrategie, informatie en contract, mediastrategie, online alt =" marketing, sociale media en online alt = "marketing, reclame, prijsstelling, duurzaamheid, machine learning, bedrijfsanalyses, verwerking van natuurlijke taal en causale gevolgtrekking.
Toelatingseisen
Om in aanmerking te komen voor toelating, moeten aanvragers aan alle volgende vereisten voldoen. De toegang is selectief en het voldoen aan deze minimumvereisten garandeert geen toegang.
ik. Algemene toelatingseisen van de universiteit
- Kandidaten die willen toelating tot een doctoraatsopleiding moeten een bachelordiploma hebben behaald met een bewezen staat van uitstekende prestaties van een erkende instelling; of presenteerde het bewijs van voldoende werk op postdoctoraal niveau op voltijdbasis gedurende ten minste een jaar, of op een deeltijdbasis gedurende ten minste twee jaar.
ii. Vereisten voor toelating tot de Engelse taal
Aanvragers moeten aan de Engelse taalvereisten voldoen met een van de volgende vaardigheden:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- Door TOEFL herziene papieren test: 60 (totaalscores voor secties Lezen, Luisteren en Schrijven)
- IELTS (Academische Module): Algemene score: 6.5 en Alle subscores: 5.5
* verwijst naar de totale score in één enkele poging
Aanvragers zijn niet verplicht om TOEFL- of IELTS-score te presenteren als:
- hun eerste taal is Engels, of
- zij behaalden het bachelordiploma (of equivalent) van een instelling waar het instructiemedium Engels was.
iii. Programma-specifieke toelatingsvoorwaarden
- Een bevredigende score in GMAT of GRE
Raadpleeg pg.ust.hk/programs voor meer programma-informatie
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Doctorate in Marketing and Strategy (Taught in English)
- Aveiro, Portugal
Doctor of Philosophy (Ph.D) in marketing en communicatie
- London, Verenigd Koninkrijk
- Bologna, Italië
Doctoraatsprogramma in Management
- Toulouse, Frankrijk