Doctoraten in Astronomie in Chili

Het verdienen van een Ph.D. vereist uitgebreide studie en intense mentale inspanning. Een doctoraat is een academische studie waarop u zich kunt concentreren voor vier tot zes jaar na het behalen van je master, en dat leidt, indien succesvol, een PhD-graad, de hoogste academische graad. Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen… Meer informatie

Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvormige planeten of asteroïden. Het leren van het bepalen van astronomische afstand is een essentieel onderdeel van deze carrière.

Chili, officieel de Republiek Chili, is een Zuid-Amerikaanse land bezetten een lange, smalle strook land tussen het Andes gebergte in het oosten en de Stille Oceaan in het westen.

PhD Porgramma in Astronomie in Chili