Doctoraats Programma's in Astronomie in Europa 2021/2022

Men moet twee dingen bereiken als het verdienen van een doctoraat. Eerst moet men een bepaald onderwerp grondig te begrijpen. Ten tweede moet men uitvoerig in kennis over dat onderwerp. Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvormige planeten of asteroïden. He… Meer informatie

Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvormige planeten of asteroïden. Het leren van het bepalen van astronomische afstand is een essentieel onderdeel van deze carrière.

Europa is, volgens afspraak, een van de wereld 's zeven continenten. Bestaande uit de meest westelijke punt van Eurazië, Europa is meestal verdeeld van Azië door de waterscheiding scheidt van de Oeral en de Kaukasus-gebergte, de Oeral rivier, de Kaspische en de Zwarte Zee, en de waterwegen verbindt de Zwarte en Egeïsche Zee.

PhD Opleiding in Astronomie in Europa