$close

Doctoraatsopleidingen in Astronomie in de Verenigde vlaggestok Verenigde Staten

Een PhD is de afkorting van Doctor in de filosofie. Deze graad is een post graduate programma geleverd aan een onderzoeker hoog niveau student die heeft gedaan diepgaand onderzoek op een specifiek gebied of onderwerp. Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvor… Meer informatie

Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvormige planeten of asteroïden. Het leren van het bepalen van astronomische afstand is een essentieel onderdeel van deze carrière.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

Flagstaff, Arizona, is een stad die bekend staat om zijn vele industrieën voornamelijk op het gebied van logge en veeteelt. De Grand Canyon, dat ligt op slechts een paar mijl afstand maakt het een gemeenschappelijke toeristische bestemming. Het heeft zeer gerangschikt openbare scholen die een staatsuniversiteit en een community college omvatten.

Top PhD Opleiding in Astronomie in de Verenigde vlaggestok in de Verenigde Staten