$close

Doctoraatsopleidingen in Astronomie in de Verenigde Los Angeles Verenigde Staten

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel. Astronomie is een breed onderwerp dat uitgebreide studie van sterrenstelsels, planeten en ster… Meer informatie

Astronomie is een breed onderwerp dat uitgebreide studie van sterrenstelsels, planeten en sterren omvat. Dit vakgebied kan veel experimentele kansen omvatten, zoals het gebruik van een lokaal observatorium om gegevens op te nemen of naar een bepaalde locatie te reizen om een ​​hemelse gebeurtenis te zien.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

Naast het feit dat de thuisbasis van de legendarische Hollywood, Los Angeles is de tweede grootste stad in de Verenigde Staten en de grootste in de staat Californië. Het is gastheer van de Olympische Spelen twee keer eerder en is verdeeld in 80 wijken en buurten. De stad is de thuisbasis van drie openbare universiteiten en tal van andere instellingen.

Top Doctoraat in Astronomie in de Verenigde Los Angeles in de Verenigde Staten