Doctors of Philosophy in Astronomie in de Verenigde Santa Cruz Verenigde Staten

Het verdienen van een Ph.D. vereist uitgebreide studie en intense mentale inspanning. Een doctoraat is een academische studie waarop u zich kunt concentreren voor vier tot zes jaar na het behalen van je master, en dat leidt, indien succesvol, een PhD-graad, de hoogste academische graad.Een graad in de sterrenkunde is een veelbelovende een als u op zoek zijn naar carrièremogelijkheden in de natuur… Meer informatie

Een graad in de sterrenkunde is een veelbelovende een als u op zoek zijn naar carrièremogelijkheden in de natuurkunde en aanverwante gebieden. Het vereist calculus en wiskunde om mee te gaan met het en wordt aangeboden door topuniversiteiten van de wereld.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

Santa Cruz Mountains zijn gelegen in Pacific Coast Ranges, centraal Californië en de Verenigde Staten. Omdat het gebied is gezegend met een overvloed aan vegetatie, parken en dieren de locatie is bijzonder geschikt voor het hoger onderwijs in wetenschap, plantkunde en de natuur gerelateerde onderwerpen milieu.

Beste Doctoraatsopleiding in Astronomie in de Verenigde Santa Cruz in de Verenigde Staten