PhD Opleidingen in Astronomie in Zuid-Amerika 2021/2022

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel. Astronomie omvat zowel de theorie en observatie van hemelse objecten in de lucht. Studies kunn… Meer informatie

Astronomie omvat zowel de theorie en observatie van hemelse objecten in de lucht. Studies kunnen fysica cursussen vereisen en sommige programma's kunnen de leerlingen leren hoe ze telescopen, sterrenkaarten en speciale computersoftware gebruiken. Een student die geïnteresseerd is in het gebruik van creatief denken en probleemoplossing, kan van dit onderwerp genieten.

Zuid-Amerika Het wordt in het westen begrensd door de Grote Oceaan en in het noorden en oosten door de Atlantische Oceaan, Noord-Amerika en de Caribische Zee liggen aan het noordwesten. Het omvat twaalf soevereine staten Argentinië, Bolivia, Brazilië, Chili, Colombia, Ecuador, Guyana, Paraguay, Peru, Suriname, Uruguay, en Venezuela - en twee niet-soevereine gebieden - Frans-Guyana, een overzees gebiedsdeel van Frankrijk, en de Falkland Eilanden , een Brits overzees gebied. In aanvulling op deze, kunnen Trinidad en Tobago en theABC eilanden van Nederland ook worden beschouwd als een deel van Zuid-Amerika.

Doctoraats Programma in Astronomie in Zuid-Amerika