Colombia Studievorm: Alles Tempo: Alles

Kijk Doctoraats Opleidingen in Biologie in Colombia

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel.

Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabiliteit. Gebieden van biologische onderzoek worden ingedeeld organisme type en de complexiteit en de methode van onderzoek.

Colombia, officieel de Republiek Colombia, is een unitaire constitutionele republiek bestaand uit tweeëndertig afdelingen.

PhD in Biologie in Colombia

1 Resultaten in Biologie, Colombia

Pontificia Universidad Javeriana

Het doctoraat is het academische postdoctorale programma dat de titel van de hoogste opleidingsgraad verleent, die de opleiding en competentie voor de academische en onderzoeksexercitie van hoge kwaliteit accrediteert. Het doel is de opleiding van onafhankelijke onderzoekers op het gebied van biologische en biomedische wetenschappen. De scriptie zal een originele en belangrijke bijdrage zijn in uw regio.

Algemene informatieSeminar: Het schema van de onderwerpen is variabel, maar de meeste zijn van maandag tot vrijdag van 16.00 tot 20.00 uurStudie Mode:Toegekende graad: doctor in de biologische wetenschappen.Geschatte duur: 8 semesters.Periodiciteit van toelating: SemesterJaar van initiatie: 1996SNIES: 5331Gekwalificeerde registerresolutie: resolutie 8065 van 17 mei 2018, geldig tot 30 september 2025.Accreditatie: resolutie 18206 van 13 september 2017. Hernieuwing van gekwalificeerde registratie voor 10 jaar, gerekend vanaf 30 september 2015.Registratievergoeding: 11.230.000 / semester *Soort opleiding: PostgraduaatPlaats waar het wordt aangeboden: Bogotá... [-]