Duitsland Heidelberg

Top Doctoraat Studies in Biologie in de Verenigde Heidelberg Duitsland

Men moet twee dingen bereiken als het verdienen van een doctoraat. Eerst moet men een bepaald onderwerp grondig te begrijpen. Ten tweede moet men uitvoerig in kennis over dat onderwerp.

Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voor degenen die willen aan de wetenschap te leren, kan een biologie-onderwijs worden gecombineerd met de opleiding tot onderwijs credential verdienen.

Duitsland, officieel de Bondsrepubliek Duitsland, is een federale parlementaire republiek in West-Midden-Europa. Het land bestaat uit 16 staten, en de hoofdstad en grootste stad is Berlijn.

Heidelberg is een stad in bevolkte Rijn-Neckar Metropolitan Region in het zuidwesten van Duitsland. De regio heeft een centraal-Europees klimaat met maakt het warm voor het grootste deel van het jaar. Het is de thuisbasis van enkele van de oudste universiteiten en hogescholen in Duitsland.

Top PhD Opleiding in Biologie in de Verenigde Heidelberg in Duitsland

1 Resultaten in Biologie, Heidelberg

Graden
Plaats
Duitsland
Heidelberg
Studievorm
Tempo
European Molecular Biology Laboratory

Uniek in de wereld en wacht op je! The EMBL International Ph.D. Programma, oorspronkelijk opgericht in 1983, vertegenwoordigt het vlaggenschip van EMBL 's inzet voor eers ... [+]

Doctoraats Opleidingen in Biologie in de Verenigde Heidelberg Duitsland. Opleiding en inspiratie voor de volgende wetenschappelijke generatie - EMBL 's traditie van uitmuntendheid

Als enige intergouvernementele onderzoeksorganisatie van Europa in de biowetenschappen en als toonaangevend laboratorium in de moleculaire biologie, zet EMBL zich in voor het bevorderen van uitmuntendheid in de moleculaire levenswetenschappen in heel Europa. Een van de beste manieren om dit doel te bereiken is door getalenteerde jonge wetenschappers te inspireren en aan te moedigen om hen te veranderen in bekwame en creatieve toekomstige leiders.

The EMBL International Ph.D. Programma is Europa's 'best in class' Ph.D. programma voor de biowetenschappen. 240 studenten uit meer dan 40 landen zijn Ph.D. onderzoek bij EMBL op elk moment. Jaarlijks laten we gemiddeld 60 nieuwe studenten toe, die behoren tot de topwetenschappelijk afgestudeerden in hun land. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd uit een grote multinationale pool van aanvragers die in 2012 meer dan 1700 aanvragen heeft ontvangen.... [-]