Verenigd Koninkrijk Studievorm: Alles Tempo: Alles

Bekijk Doctoraten in Biologie in UK

Een PhD, ook bekend als een Doctor of Philosophy graad, is een doctoraat toegekend door een universiteit aan de academicus die alle nodige kwalificaties heeft voldaan en kan nu worden beschouwd als een arts in zijn of haar vakgebied.

Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabiliteit. Gebieden van biologische onderzoek worden ingedeeld organisme type en de complexiteit en de methode van onderzoek.

Onderwijs in het Verenigd Koninkrijk is een gedecentraliseerde kwestie met elk van de landen van het Verenigd Koninkrijk hebben van aparte systemen onder verschillende overheden: de Britse regering verantwoordelijk is voor Engeland en de Schotse regering, de regering van Wales en de Northern Ireland Executive verantwoordelijk voor Schotland , Wales en Noord-Ierland, respectievelijk.

Doctor of Philosophy in Biologie in UK

1 Resultaten in Biologie, Verenigd Koninkrijk

Queen's University Belfast

PhD Ecosysteem Biologie en duurzaamheid

De primaire focus van het onderzoekscluster Ecologie, Evolutie, Gedrag en Milieueconomie is fundamentele en toegepaste aspecten van ecologie, milieueconomie, instandhouding, aquacultuur, diergedrag, moleculaire taxonomie en moleculaire genetica, met name met betrekking tot koppelingen tussen deze aspecten. Het cluster heeft een hoog niveau van onderzoeksactiviteiten met academisch personeel, postdoctorale wetenschappers en postdoctorale onderzoeksstudenten. Het cluster heeft een hoog niveau van onderzoeksactiviteiten met academisch personeel, postdoctorale wetenschappers en postdoctorale onderzoeksstudenten.

ONDERZOEKSTERKTE Diergedrag / communicatie Biodiversiteit en ecosysteemdiensten Biologie voor kust- en zeewater Ecologisch beheer Economie van waterkwaliteit en duurzaam stroombeheer Ecosysteemecologie, modellering en wiskundige biologie Zoetwaterbiologie / visbiologie Invasieve soorten en hun impact Moleculaire ecologie, systematiek en fylogeografie in algen, planten, ongewervelde dieren, vissen en zoogdieren Duurzame aquacultuur van schelpdieren en algen Stedelijk landgebruik, economie en management Het waarderen van biodiversiteit, agromilieuregelingen en openluchtrecreatie inclusief gebruik van GIS en ruimtelijke econometrie Wildlife ecologie, vooral van vogels en zoogdieren TOELATINGSEISEN ... [-]