Mexico Studievorm: Alles Tempo: Alles

Bekijk Doctoraatsopleidingen in Biologie in Mexico

Een PhD of Doctor of Philosophy is een postdoctorale academische diploma uitgereikt door de universiteiten. Zodra men bereikt een PhD hij kan vaak aangeduid als een arts.

Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milieubescherming en biotechnologie. Het kan ook vormen de basis van waaruit doctorale studie op het gebied van klinische of onderzoek voort te zetten.

Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de beste tijd hier. Als je wilt studeren voor uw cursus in de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, zal het een schitterend leven met veel entertainment in het land ook.

PhD Opleiding in Biologie in Mexico

Andere programma's in in Noord-Amerika

2 Resultaten in Biologie, Mexico

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Doctor in de Biologische Wetenschappen is een graduate programma erkend voor zijn hoge kwaliteitsniveau uitgereikt door de CONACYT Consolidatie in de National Quality Graduate Programme (PNPC).

Het programma biedt twee modi: Direct uit de opleiding Bachelor duurt 48 maanden (4 jaar) en Master Traditioneel van 36 maanden (3 jaar). De postdoctorale cursus is gericht op onderzoek, zodat de afgestudeerden het bereiken van een research training capaciteit voor origineel en innovatief onderzoek en worden gezien als waardevolle individuen door hun werkgevers. Afgestudeerden onderscheiden zich door hun maatschappelijke betrokkenheid, verantwoordelijkheid in hun leren, sociale behoeften, bijdragen aan de ontwikkeling van het land, volhardend om de voorgestelde doelen en tolerantie voor als er discrepanties te bereiken.... [-]

Mexico Aguascalientes
Juli 2019
3 jaar
Universidad de Sonora

Algemene doelstelling: Hooggeschoold personeel trainen op het gebied van chemie, biologie en gezondheidswetenschappen, met een interdisciplinaire visie die bijdraagt tot ... [+]

Naam van het programma: doctoraat in de biologische en gezondheidsscheikunde Belangrijkste DGP: 562601 Normale periode om af te studeren: 8 semesters Credits: 206 Diploma verleend: Doctor in de wetenschappen (biologische en gezondheidsscheikunde) Campus waar het wordt aangeboden: Hermosillo

Beschrijving van het programmaAlgemene doelstelling

Hooggeschoold personeel trainen op het gebied van chemie, biologie en gezondheidswetenschappen, met een interdisciplinaire visie, die bijdraagt aan het oplossen van de gezondheidsproblemen.

Specifieke doelstellingenHet opleiden van menselijke hulpbronnen van hoge wetenschappelijke kwaliteit op het gebied van biologische chemie en gezondheid, zodat, door de autonome en creatieve uitoefening van onderzoekswerk, met solide theoretische en methodologische vaardigheden, helpen bij het oplossen van gezondheidsproblemen in de verschillende gebieden delen van deze sector.Het trainen van human resources met een hoge academische kwaliteit in de gebieden voor biologische en gezondheidschemie die deelnemen aan onderwijsactiviteiten op een hoger niveau.Menselijke middelen voorbereiden met vaardigheden die moeten worden geïntegreerd in de verschillende gebieden van de arbeidsmarkt waar beslissingen worden genomen met betrekking tot de integratieprocessen die de verschillende gebieden met betrekking tot de biologische en gezondheidswetenschappen met elkaar verbinden.Wat zijn uw competenties als u het programma voltooit?Graduate Profile... [-]