Midden-Amerika en het Caribisch gebied Studievorm: Alles Tempo: Alles

Top Doctoraatsprogramma's in Biologie in Midden-Amerika en het Caribisch gebied 2019

Het verdienen van een Ph.D. vereist uitgebreide studie en intense mentale inspanning. Een doctoraat is een academische studie waarop u zich kunt concentreren voor vier tot zes jaar na het behalen van je master, en dat leidt, indien succesvol, een PhD-graad, de hoogste academische graad.

Het doctoraat in de biologie is een programma voor studenten bevorderen van hun studies in de ontwikkeling en gezondheidswetenschappen. De in aanmerking komende examens ook een onderzoeksvoorstel. De cursus helpt om meer inzicht op het gebied van de biologische wetenschappen. U kunt de studie vanuit alle delen van de wereld, in de VS, het Verenigd Koninkrijk of een andere plaats. De cursus is betaalbaar en verkoopbaar wereldwijd.

Centraal-Amerika is de regio van Noord-Amerika gelegen tussen de zuidelijke grens van Mexico en de noordwestelijke grens van Colombia, in Zuid-Amerika. Het bestaat uit Belize, Guatemala, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en Panama.

Doctoraats Programma in Biologie in Midden-Amerika en het Caribisch gebied

1 Resultaten in Biologie, Midden-Amerika en het Caribisch gebied

Graden
Plaats
Midden-Amerika en het Caribisch gebied
Studievorm
Tempo
University of Puerto Rico - Río Piedras

Ons afstudeerprogramma biedt een PhD in filosofie op vier kerngebieden, Moleculaire / Cellulaire Biologie, Neurowetenschappen, Ecologie / Systematiek en Evolutie / Genetica. Het doctoraat in de wijsbegeerte wordt aangeboden via het door ons beheerde Intercampus-doctoraatsprogramma van de Universiteit van Puerto Rico.

Het departement onderhoudt nauwe banden met de Campus of Medical Sciences van de Universiteit van Puerto Rico, het Institute of Neurobiology, het Institute of Tropical Ecosystem Studies in de UPR-RP en de afdeling Environmental Studies van de UPR-RP, die aanzienlijk uitdijt de kansen voor onze afgestudeerde studenten