Puerto Rico Studievorm: Alles Tempo: Alles

Bekijk alle Doctoraten in Biologie in Porto Rico

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel.

Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabiliteit. Gebieden van biologische onderzoek worden ingedeeld organisme type en de complexiteit en de methode van onderzoek.

Er zijn verschillende instellingen voor hoger onderwijs ligt in Puerto Rico, met de Universiteit van Puerto Rico zijn de oudste en grootste. Als grondgebied van de Verenigde Staten, kunnen de burgers de toegang tot extra mogelijkheden voor het onderwijs.

PhD in Biologie in Porto Rico

1 Resultaten in Biologie, Puerto Rico

University of Puerto Rico - Río Piedras

Ons afstudeerprogramma biedt een PhD in filosofie op vier kerngebieden, Moleculaire / Cellulaire Biologie, Neurowetenschappen, Ecologie / Systematiek en Evolutie / Genetica. Het doctoraat in de wijsbegeerte wordt aangeboden via het door ons beheerde Intercampus-doctoraatsprogramma van de Universiteit van Puerto Rico.

Het departement onderhoudt nauwe banden met de Campus of Medical Sciences van de Universiteit van Puerto Rico, het Institute of Neurobiology, het Institute of Tropical Ecosystem Studies in de UPR-RP en de afdeling Environmental Studies van de UPR-RP, die aanzienlijk uitdijt de kansen voor onze afgestudeerde studenten