Puerto Rico San Juan Studievorm: Alles Tempo: Alles

Beste Doctoraats Opleidingen in Biologie in de Verenigde San Juan Puerto Rico

De PhD kan variëren, afhankelijk van de instelling en het land waarin het wordt toegekend. De meeste geleerden gaan promoveren omdat sterke motivatie om bij te dragen aan de academische gemeenschap als echte nieuwsgierigheid naar hun gekozen vakgebied.

Voor u om de beste begrip van levende wezens en hun gedrag hebben, moet je een doctoraat in de biologie. Het doctoraat in de biologie zullen de studenten kennis van het onderzoek te geven op het gebied van de Cel en Moleculaire Biologie, Ecologie en Evolutie en Computational Biology.

Er zijn verschillende instellingen voor hoger onderwijs ligt in Puerto Rico, met de Universiteit van Puerto Rico zijn de oudste en grootste. Als grondgebied van de Verenigde Staten, kunnen de burgers de toegang tot extra mogelijkheden voor het onderwijs.

San Juan is de hoofdstad van Puerto Rico en ook de meest bevolkte met ongeveer 400.000 inwoners. Het heeft een solide stelsel van gezondheidszorg en andere voorzieningen. San Juan 136 openbare scholen onder het Ministerie van Onderwijs en heeft 9 invloedrijke campussen en andere kleinere hogescholen.

Beste Doctoraatsopleiding in Biologie in de Verenigde San Juan in Porto Rico

Other options within this field of study:

1 Results in Biologie, San Juan

Graden
Plaats
Puerto Rico
San Juan
Studievorm
Tempo
Other options within this field of study:
University of Puerto Rico - Río Piedras

Ons afstudeerprogramma biedt een PhD in filosofie op vier kerngebieden, Moleculaire / Cellulaire Biologie, Neurowetenschappen, Ecologie / Systematiek en Evolutie / Genetica. Het doctoraat in de wijsbegeerte wordt aangeboden via het door ons beheerde Intercampus-doctoraatsprogramma van de Universiteit van Puerto Rico.

Het departement onderhoudt nauwe banden met de Campus of Medical Sciences van de Universiteit van Puerto Rico, het Institute of Neurobiology, het Institute of Tropical Ecosystem Studies in de UPR-RP en de afdeling Environmental Studies van de UPR-RP, die aanzienlijk uitdijt de kansen voor onze afgestudeerde studenten