Spanje A Coruña Studievorm: Alles Tempo: Alles

Top Doctors of Philosophy in Biologie in de Verenigde A Coruña Spanje

De PhD is een doctorstitel, in het bijzonder een zogenaamde "doctor of philosophy " graad. Dit is misleidend omdat gepromoveerden zijn niet per se filosofen (tenzij ze verdienden hun diploma in de filosofie!). Dat gezegd hebbende, PhD ontvangers zijn in staat om deel te nemen in de gedachte-experimenten, redeneren over problemen, en problemen in geavanceerde manieren oplossen.

Het doctoraat in de biologie is een programma voor studenten bevorderen van hun studies in de ontwikkeling en gezondheidswetenschappen. De in aanmerking komende examens ook een onderzoeksvoorstel. De cursus helpt om meer inzicht op het gebied van de biologische wetenschappen. U kunt de studie vanuit alle delen van de wereld, in de VS, het Verenigd Koninkrijk of een andere plaats. De cursus is betaalbaar en verkoopbaar wereldwijd.

Spanje (Spaans: España) is een divers land delen van het Iberische schiereiland met Portugal aan de westelijke kant van de Middellandse Zee. Spanje wordt beschouwd als een exotisch land in Europa vanwege zijn vriendelijke inwoners en ontspannen levensstijl. De normale duur van de Universiteit cursussen in Spanje is 4 jaar, met uitzondering van de Geneeskunde en de dubbele graden, die 6. Madrid en Barcelona zijn bekende steden rond de wereld om zijn keuken, een bruisend nachtleven, en de wereldberoemde folklore en festiviteiten.

Top PhD Opleiding in Biologie in de Verenigde A Coruña in Spanje

1 Resultaten in Biologie, A Coruña

Graden
Plaats
Spanje
A Coruña
Studievorm
Tempo
Universidade da Coruña

Het PhD-programma in Cell en Moleculaire Biologie is een officieel diploma benadert training in de moleculaire en cellulaire fundamenteel biologisch onderzoek. Met de med ... [+]

Introductie

Het programma PhD in Cellular and Molecular Biology Het is een officieel diploma benadert training in de moleculaire en cellulaire fundamenteel biologisch onderzoek. Met de medewerking van het Instituut voor Biomedisch Onderzoek van A Coruña (INIBIC).

Het doel is om te trainen op de methodologie en van instrumentele vaardigheden om onderzoek in de celbiologie, moleculaire biologie, biochemie, genetica, microbiologie, Plantenfysiologie en medische biologie te ontwikkelen.

Waarom studeren de mate

Het programma biedt kwaliteit van het onderwijs, aangepast en geïntegreerd in de geconsolideerde onderzoeksgroepen. Het is ook nationaal en internationaal erkend.

onderzoekslijnen ... [-]