Turkije Studievorm: Alles Tempo: Alles

Bekijk alle PhD's in Biologie in Turkije

De meest populaire doctoraat is de Doctor of Philosophy of Ph.D. Ph.Ds en andere studie doctoraten bereiden afgestudeerde student aan nieuwe plannen die bijdragen aan de gemeenschappelijke kennisbasis van het veld te starten. Kandidaten voor en houders van Ph.Ds zoeken vaak beroepen als professoren en onderzoekers, maar velen ook gaan om verschillende rollen in de charitatieve, publieke en private sector.

Voor u om de beste begrip van levende wezens en hun gedrag hebben, moet je een doctoraat in de biologie. Het doctoraat in de biologie zullen de studenten kennis van het onderzoek te geven op het gebied van de Cel en Moleculaire Biologie, Ecologie en Evolutie en Computational Biology.

Turkije, officieel de Republiek Turkije, is een transcontinentale land, ligt meestal op Anatolië in West-Azië en Oost-Thracië in Zuidoost-Europa. Veel Turkse universiteiten (zowel publieke als private) nemen deel aan pan-Europese uitwisselingsprogramma's voor studenten (Socrates, Erasmus, en dergelijke). Sommige hebben ook overeenkomsten met niet-Europese universiteiten, ook.

Doctoraat Programma in Biologie in Turkije