Deeltijd Doctoraat in Marketing Studies in Afrika

Top Deeltijd PhD Programma's in Marketing Studies 2018/2019 in Afrika

Marketing Studies

Een PhD, ook bekend als een Doctor of Philosophy graad, is een doctoraat toegekend door een universiteit aan de academicus die alle nodige kwalificaties heeft voldaan en kan nu worden beschouwd als een arts in zijn of haar vakgebied.

Cursussen in marketing en communicatie geven up-to-date opleiding in de nieuwste marketing kanalen, zoals digitale media. Er zijn verschillende programma's die cursussen leveren in formaten variƫrend van het traditionele klaslokaal instelling om online afstandsonderwijs.

 

Afrika is een continent van 53 onafhankelijke landen en een rijke mix van inheemse volkeren, culturen, economieƫn en geschiedenis. Afrika is het op een na grootste continent ter wereld.

PhD Opleiding Deeltijd in Marketing Studies in Afrika

Lees meer

Phd in marketing management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]