Deeltijd PhD Opleiding in Marketing Studies in Afrika

Beste Deeltijd Doctoraatsprogramma's in Marketing Studies 2018 in Afrika

Marketing Studies

De meest populaire doctoraat is de Doctor of Philosophy of Ph.D. Ph.Ds en andere studie doctoraten bereiden afgestudeerde student aan nieuwe plannen die bijdragen aan de gemeenschappelijke kennisbasis van het veld te starten. Kandidaten voor en houders van Ph.Ds zoeken vaak beroepen als professoren en onderzoekers, maar velen ook gaan om verschillende rollen in de charitatieve, publieke en private sector.

Kan geen andere regio kan de verscheidenheid en dimensie van Afrika overeenkomen? Met navolgbaar geschiedenis, landschap en culturele bijdragen, nauwelijks regio's bieden een studie in het buitenland tegenkomt dat is meer uitdagend of meer voldoening in termen van studeren.

Doctoraat Deeltijd in Marketing Studies in Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

Unicaf University (MW)
Online en Campus gecombineerd Open Inschrijving Cyprus Larnaca Verenigde Staten Hell's Kitchen Griekenland Athene Roemenië Boekarest Verenigd Koninkrijk Londen Egypte Cairo Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos State Somalië Mogadishu Zambia Lusaka Jordanië Irbid Cyprus Online +25 more

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers. Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. [+]

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers.

Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. Het promotieprogramma ondersteunt ook de ontwikkeling van onderzoek en generieke vaardigheden om u toe te staan ​​om succesvol als professionele onderzoeker in elke instelling te werken. De belangrijkste voorwaarde van een doctoraat is de creatie van nieuwe kennis. Omdat een onderzoeker betekent het ontwikkelen van nieuwe ideeën en het verbeteren van begrip door middel van de creatie van nieuwe kennis. Uw onderzoek zal onvermijdelijk te bouwen tot op zekere hoogte op het werk en de ideeën van anderen, maar als student een onderzoek je verwacht dat je een originele bijdrage aan de kennis in uw vakgebied te maken.... [-]


Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]


Phd In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]


PhD in Corporate Communication

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialised and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialised and unpredictable communication contexts, and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge. [+]

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialised and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialised and unpredictable communication contexts, and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge.

It also facilitates a comprehensive command of advanced communication research methodology, which should result in a significant and original contribution to the discipline of corporate communication as well as the ability to engage in critical dialogue.... [-]


Phd In Audiovisuele Communicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]