Deeltijd Doctoraat Programma in Marketing Studies in Azië

Top Deeltijd Doctoraten in Marketing Studies 2018/2019 in Azië

Marketing Studies

De PhD is een doctorstitel, in het bijzonder een zogenaamde "doctor of philosophy " graad. Dit is misleidend omdat gepromoveerden zijn niet per se filosofen (tenzij ze verdienden hun diploma in de filosofie!). Dat gezegd hebbende, PhD ontvangers zijn in staat om deel te nemen in de gedachte-experimenten, redeneren over problemen, en problemen in geavanceerde manieren oplossen.

Zakelijke professionals met het onderwijs in marketing en communicatie kan leiden tot nieuwe kansen voor hun carrière. Ze kunnen hun vaardigheden gebruiken om merkimago over studies en consumenten adviseren of beheren van een marketing-groep binnen hun bedrijf.

Studenten die een deel van hun opleiding in Azië te voltooien worden steeds talrijker. Momenteel, de tweede en de derde grootste economieën in Azië. Zonder beperking, hebben studenten hun tijd beschreven in Azië als de beste ervaring van hun leven. Vandaag, drie van de vier meest bevolkte landen van de wereld zijn in Azië: China, India en Indonesië.

PhD Opleiding Deeltijd in Marketing Studies in Azië

Lees meer

PhD in Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology
Campus Deeltijd 3 - 6 jaar September 2019 Hongkong

Het doel van het PhD-programma is om uitmuntende wetenschappers te ontwikkelen die actief bijdragen aan marketingkennis en zullen doorgaan met het veiligstellen van academische banen bij internationale topuniversiteiten. In overeenstemming met deze geest hebben enkele van onze studenten in het toptijdschrift tijdschriften gepubliceerd. [+]

Het Department of Marketing streeft voortdurend naar excellentie in onderzoek. De leden van de faculteit staan ​​bekend om kwalitatief hoogstaand onderzoek en publiceren hun werk vaak in internationale toptijdschriften, zoals het Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) en Marketing Science (MS). Marketingafdeling staat wereldwijd in de top 10 wat betreft het aantal artikelen dat is gepubliceerd in JMR, JCR en MS van 2003-2013.

Het doel van het PhD- programma is om uitmuntende wetenschappers te ontwikkelen die actief bijdragen aan de marketingkennis van alt = "en zullen doorgaan met het veiligstellen van academische banen bij internationale topuniversiteiten." In overeenstemming hiermee hebben enkele van onze studenten in de top documenten gepubliceerd onderzoeksjournaals in het programma Een recent afgestudeerde werd geselecteerd voor het Young Scholar Programme van het Marketing Science Institute, een van de hoogste onderscheidingen die een jonge onderzoeker in het veld kan ontvangen.... [-]