Deeltijd Doctoraats Programma in Marketing Studies in Spanje

Vind Deeltijd Doctoraat Studies in Marketing Studies in Spanje 2018/2019

Marketing Studies

De PhD is een doctorstitel, in het bijzonder een zogenaamde "doctor of philosophy " graad. Dit is misleidend omdat gepromoveerden zijn niet per se filosofen (tenzij ze verdienden hun diploma in de filosofie!). Dat gezegd hebbende, PhD ontvangers zijn in staat om deel te nemen in de gedachte-experimenten, redeneren over problemen, en problemen in geavanceerde manieren oplossen.

Studie in marketing en communicatie opent mogelijkheden in alle bedrijfstakken, zoals alle organisaties nodig hebben om te communiceren met hun werknemers en klanten. Werkzoekenden getraind in marketing en communicatie kunnen vacatures bij marketing bedrijven als grote bedrijven te vinden.

 

 

Spanje (Spaans: España) is een divers land delen van het Iberische schiereiland met Portugal aan de westelijke kant van de Middellandse Zee. Spanje wordt beschouwd als een exotisch land in Europa vanwege zijn vriendelijke inwoners en ontspannen levensstijl. De normale duur van de Universiteit cursussen in Spanje is 4 jaar, met uitzondering van de Geneeskunde en de dubbele graden, die 6. Madrid en Barcelona zijn bekende steden rond de wereld om zijn keuken, een bruisend nachtleven, en de wereldberoemde folklore en festiviteiten.

Deeltijd Doctoraat Programma in Marketing Studies in Spanje

Lees meer

Officieel doctoraat in de informatie- en communicatietechnologie

Universidade da Coruña
Campus Deeltijd September 2019 Spanje A Coruña Ferrol

Het PhD-programma in Informatietechnologie en Communicatie werd gehouden voor de eerste keer tijdens 2000/2001, die samenviel met de oprichting van de universiteit afdeling met dezelfde naam. [+]

Introductie

Het programma PhD in Informatietechnologie en Communicatie Het werd gegeven voor de eerste keer in het studiejaar 2000/2001, die samenviel met de oprichting van de universiteit afdeling met dezelfde naam. Kennis gebieden zijn het Department of Computer Science and Artificial Intelligence en Telematica Engineering, die de fundamentele inhoud van het programma te bepalen. Sinds haar oprichting, is het programma gericht promotieonderzoek op deze terreinen, met veel toepassingen, meer dan elk jaar de vraag naar plaatsen aangeboden.

De ontwikkeling van de oproep tot een "informatiemaatschappij" en andere "kennismaatschappij" heeft van de computer-industrie en telecommunicatie in een van de meest actieve, hogere groei en meer gewicht op indicatoren macro-economische alle ontwikkelde landen.... [-]