Deeltijd Doctoraatsopleiding in Marketing Studies in Zuid-Afrika

Vind Deeltijd Doctors of Philosophy in Marketing Studies in Zuid-Afrika 2018

Marketing Studies

De PhD is een doctorstitel, in het bijzonder een zogenaamde "doctor of philosophy " graad. Dit is misleidend omdat gepromoveerden zijn niet per se filosofen (tenzij ze verdienden hun diploma in de filosofie!). Dat gezegd hebbende, PhD ontvangers zijn in staat om deel te nemen in de gedachte-experimenten, redeneren over problemen, en problemen in geavanceerde manieren oplossen.

Cursussen in marketing en communicatie geven up-to-date opleiding in de nieuwste marketing kanalen, zoals digitale media. Er zijn verschillende programma's die cursussen leveren in formaten variërend van het traditionele klaslokaal instelling om online afstandsonderwijs.

 

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika, is een land gelegen in het zuidelijke puntje van Afrika. Het is verdeeld in negen provincies. Zuid-Afrika is niet alleen een jumping off point, het is zelf een fantastische bestemming met een rijke cultuur, flora & fauna en geschiedenis.

Deeltijd PhD Opleiding in Marketing Studies in Zuid-Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]


Phd In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]


PhD In Bedrijfscommunicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

Het doctoraat in Corporate Communication is ontworpen om zeer gespecialiseerde en diepgaande theoretische, professionele en onderzoeksvaardigheden te ontwikkelen binnen de disciplines Corporate Communicatie en Communicatie. De kwalificatie is ontworpen om professionele rolbepaling in zeer gespecialiseerde en onvoorspelbare communicatiecontexten mogelijk te maken en om het vermogen te verwerven om te reageren op abstracte problemen die de bestaande kennis van bedrijfscommunicatie uitbreiden en herdefiniëren. [+]

Het doctoraat in Corporate Communication is ontworpen om zeer gespecialiseerde en diepgaande theoretische, professionele en onderzoeksvaardigheden te ontwikkelen binnen de disciplines Corporate Communicatie en Communicatie. De kwalificatie is ontworpen om professionele rolbepaling in zeer gespecialiseerde en onvoorspelbare communicatiecontexten mogelijk te maken en om het vermogen te verwerven om te reageren op abstracte problemen die de bestaande kennis van bedrijfscommunicatie uitbreiden en herdefiniëren.

Het vergemakkelijkt ook een uitgebreide beheersing van geavanceerde methoden voor communicatieonderzoek, hetgeen zou moeten resulteren in een belangrijke en originele bijdrage aan de discipline van bedrijfscommunicatie, evenals het vermogen om een ​​kritische dialoog aan te gaan.... [-]


Phd In Audiovisuele Communicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]