Deeltijd Doctoraats Opleiding in Marketing Studies in Zuid-Afrika

Bekijk alle Deeltijd PhD Programma's in Marketing Studies in Zuid-Afrika 2018

Marketing Studies

Een PhD is de afkorting van Doctor in de filosofie. Deze graad is een post graduate programma geleverd aan een onderzoeker hoog niveau student die heeft gedaan diepgaand onderzoek op een specifiek gebied of onderwerp.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Deeltijd Doctoraats Opleiding in Marketing Studies in Zuid-Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]


Phd In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]


PhD in Corporate Communication

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialised and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialised and unpredictable communication contexts, and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge. [+]

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialised and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialised and unpredictable communication contexts, and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge.

It also facilitates a comprehensive command of advanced communication research methodology, which should result in a significant and original contribution to the discipline of corporate communication as well as the ability to engage in critical dialogue.... [-]


Phd In Audiovisuele Communicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]