Deeltijd Doctoraat Programma in Marketing Studies in Johannesburg Zuid-Afrika

Top Deeltijd Doctors of Philosophy in Marketing Studies in Johannesburg Zuid-Afrika 2018

Marketing Studies

Men moet twee dingen bereiken als het verdienen van een doctoraat. Eerst moet men een bepaald onderwerp grondig te begrijpen. Ten tweede moet men uitvoerig in kennis over dat onderwerp.

Cursussen in marketing en communicatie leren hoe je een marketing plan op basis van marktonderzoek en marketing principes te maken. Deze klassen vormen meestal deel uit van een certificering of opleiding. Andere onderwerpen zijn onder andere hoe om gebruik te maken beslissingsproces van de consument trends te helpen een merkimago te creëren.

 

 

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika, is een land gelegen in het zuidelijke puntje van Afrika. Het is verdeeld in negen provincies. Zuid-Afrika is niet alleen een jumping off point, het is zelf een fantastische bestemming met een rijke cultuur, flora & fauna en geschiedenis.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Deeltijd Doctoraats Opleiding in Marketing Studies in Johannesburg in Zuid-Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]


Phd In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage aan de Marketing Communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van de studie, en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]


PhD in Corporate Communication

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialized and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialized and unpredictable communication contexts and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge. [+]

The doctorate in Corporate Communication is designed to develop highly specialized and in-depth theoretical, professional and research skills within the disciplines of Corporate Communication and Communication. The qualification is designed to facilitate professional role enactment in highly specialized and unpredictable communication contexts and to acquire the ability to respond to abstract problems that expand and redefine existing corporate communication knowledge.

It also facilitates a comprehensive command of advanced communication research methodology, which should result in a significant and original contribution to the discipline of corporate communication as well as the ability to engage in critical dialogue.... [-]


Phd In Audiovisuele Communicatie

University of Johannesburg
Campus 3 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist. [+]

De doctoraatsopleiding bestaat uit een scriptie die een originele bijdrage op het gebied van audiovisuele communicatie over een onderwerp gekozen in overleg met de afdelingsvoorzitter maakt. Er kunnen maximaal vier geavanceerde seminars over relevante aspecten van het onderwerp van studie en een mondeling examen (het equivalent van twee papers die elk bestaan ​​uit vier modules) zoals voorgeschreven in de algemene verordening boek nodig. Een wetenschappelijk artikel dat geschikt is voor publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift is vereist.

Toelatingseisen

Een Master's Degree in Communicatie is vereist, met een minimale gemiddelde van 65%. De algemene verordening met betrekking tot de duur van de masteropleiding is ook in dit geval van toepassing is. De sluitingsdatum voor de aanvragen voor deze opleiding is op 31 oktober van het voorgaande jaar voor het eerste semester en 30 april van hetzelfde jaar voor het tweede semester.... [-]