Deeltijd PhD Opleiding in Marketing in Afrika

Beste Deeltijd Doctoraats Opleidingen in Marketing 2018 in Afrika

Marketing

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel.

Wanneer het bedrijf scores in het spel zijn, marketing speelt de centrale rol in de kwaliteit maken en het succes van het bedrijf. Voor marketeers om de kwaliteit vaardigheden en beroep te krijgen in de dynamische context, kan de doctorale graad in marketing grotendeels helpen.

Zelfs als u ervoor kiest Oost-Afrika's mythologische, betoverende Tanzania, Senegal, land van teranga of Zuid-Afrika, met zijn brede mogelijkheden om te genieten in en serveren, onderzoek in Afrika zal overweldigend zijn.

PhD Porgramma Deeltijd in Marketing in Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

Unicaf University (MW)
Online en Campus gecombineerd Open Inschrijving Cyprus Larnaca Verenigde Staten Hell's Kitchen Griekenland Athene Roemenië Boekarest Verenigd Koninkrijk Londen Egypte Cairo Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos State Somalië Mogadishu Zambia Lusaka Jordanië Irbid Cyprus Online +25 more

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers. Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. [+]

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers.

Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. Het promotieprogramma ondersteunt ook de ontwikkeling van onderzoek en generieke vaardigheden om u toe te staan ​​om succesvol als professionele onderzoeker in elke instelling te werken. De belangrijkste voorwaarde van een doctoraat is de creatie van nieuwe kennis. Omdat een onderzoeker betekent het ontwikkelen van nieuwe ideeën en het verbeteren van begrip door middel van de creatie van nieuwe kennis. Uw onderzoek zal onvermijdelijk te bouwen tot op zekere hoogte op het werk en de ideeën van anderen, maar als student een onderzoek je verwacht dat je een originele bijdrage aan de kennis in uw vakgebied te maken.... [-]


Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]