Deeltijd Doctor of Philosophy in Marketing in Afrika

Beste Deeltijd Doctoraatsprogramma's in Marketing 2018/2019 in Afrika

Marketing

Een Doctor of Philosophy graad, korte Ph.D is een geavanceerde academische graad behaald op verschillende terreinen, betekenende grote belangen en prestaties in het onderzoek.

Marketing studies kunnen helpen leerlingen kennis met verschillende aspecten die betrokken zijn bij het gebied van product- en service promotie. Onderwerpen kunnen onder meer strategie-ontwikkeling, economie, trends, prijzen en doelgroep identificatie.

Kan geen andere regio kan de verscheidenheid en dimensie van Afrika overeenkomen? Met navolgbaar geschiedenis, landschap en culturele bijdragen, nauwelijks regio's bieden een studie in het buitenland tegenkomt dat is meer uitdagend of meer voldoening in termen van studeren.

Doctoraat Programma Deeltijd in Marketing in Afrika

Lees meer

Phd in marketing management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]