Deeltijd Doctoraat Programma in Marketing

Top Deeltijd Doctoraten in Marketing 2018/2019

Marketing

Een PhD of Doctor of Philosophy is een postdoctorale academische diploma uitgereikt door de universiteiten. Zodra men bereikt een PhD hij kan vaak aangeduid als een arts.

Marketing is de motor achter het succes en de groei van veel bedrijven. Het doen van een postgraduatedegree in Marketing zal ingaan op een brede waaier van disciplines, vandaar, het hangt af van de andere studie cursus genomen voor een naar rechts Marketing graad in marketing aan te nemen bepalen.

Deeltijd PhD Porgramma in Marketing

Lees meer

PhD in management, marketing en mensen

London South Bank University
Campus Online en Campus gecombineerd Deeltijd 3 - 6 jaar November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

De School of Business heeft een groeiend programma voor onderzoek, met de nadruk op een deeltijdstudie door studenten die tegelijkertijd hun professionele loopbaan ontwikkelen en verbeteren. De school biedt traditionele postdoctorale onderzoekstudie die leidt tot de toekenning van Ph.D. [+]

De School of Business heeft een groeiend programma voor onderzoek, met de nadruk op een deeltijdstudie door studenten die tegelijkertijd hun professionele loopbaan ontwikkelen en verbeteren. De school biedt traditionele postdoctorale onderzoekstudie die leidt tot de toekenning van Ph.D.

Financieringssuccessen

De school is succesvol geweest in het verkrijgen van aanzienlijke onderzoeksfinanciering uit vele bronnen, waaronder de Economische en Sociale Onderzoeksraad (ESRC), de Technische en Exacte Wetenschappen Onderzoeksraad (EPSRC), Department for Business, Enterprise en Regulatory Reform (DBERR) en Department for Innovation , Universiteiten en Vaardigheden (DIUS) (via Kennisoverdracht Programma's) en de Europese Commissie.... [-]


PhD in Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology
Campus Deeltijd 3 - 6 jaar September 2019 Hongkong

Het doel van het PhD-programma is om uitmuntende wetenschappers te ontwikkelen die actief bijdragen aan marketingkennis en zullen doorgaan met het veiligstellen van academische banen bij internationale topuniversiteiten. In overeenstemming met deze geest hebben enkele van onze studenten in het toptijdschrift tijdschriften gepubliceerd. [+]

Het Department of Marketing streeft voortdurend naar excellentie in onderzoek. De leden van de faculteit staan ​​bekend om kwalitatief hoogstaand onderzoek en publiceren hun werk vaak in internationale toptijdschriften, zoals het Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) en Marketing Science (MS). Marketingafdeling staat wereldwijd in de top 10 wat betreft het aantal artikelen dat is gepubliceerd in JMR, JCR en MS van 2003-2013.

Het doel van het PhD- programma is om uitmuntende wetenschappers te ontwikkelen die actief bijdragen aan de marketingkennis van alt = "en zullen doorgaan met het veiligstellen van academische banen bij internationale topuniversiteiten." In overeenstemming hiermee hebben enkele van onze studenten in de top documenten gepubliceerd onderzoeksjournaals in het programma Een recent afgestudeerde werd geselecteerd voor het Young Scholar Programme van het Marketing Science Institute, een van de hoogste onderscheidingen die een jonge onderzoeker in het veld kan ontvangen.... [-]


Afgestudeerd in de communicatie en consumptie praktijken

ESPM
Campus Deeltijd March 2019 Brazilië São Paulo

De Graduate Program in Communicatie en stricto sensu Consumer Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begon in 2006 met de academische masteropleiding en had een doctoraat cursus in 2012 goedgekeurd. Het doel is om hoogleraren en onderzoekers met expertise op het gebied van nationale en internationale operaties, in staat om te presteren en te leiden onderzoek, begeleiding en onderwijs op het gebied van communicatie en het verbruik te trainen. De docenten en studenten hebben intellectuele productie ter waarde van maximaal niveau door CAPES. [+]

programma-informatie

De Graduate Program in Communicatie en stricto sensu Consumer Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begon in 2006 met de academische masteropleiding en had een doctoraat cursus in 2012 goedgekeurd. Het doel is om hoogleraren en onderzoekers met expertise op het gebied van nationale en internationale operaties, in staat om te presteren en te leiden onderzoek, begeleiding en onderwijs op het gebied van communicatie en het verbruik te trainen. De docenten en studenten hebben intellectuele productie ter waarde van maximaal niveau door CAPES.

Differential en Approach

Het verschil van het voorwerp uitmaken onderzocht: het eerste en enige Braziliaanse PPGCOM geheel gewijd aan het onderzoek van de interface tussen communicatie en het verbruik en de relaties te gelede. Een kritische analyse van de massa samenleving en consumptie, op media culturen en kapitaal rekeningen omvat de studie van de klassieke theorieën en bespreking van de hedendaagse benaderingen. Het is een prioriteit van PPGCOM bevorderen van een intellectueel milieu inzetten voor de nationale en internationale wetenschappelijke agenda en de ontwikkeling van de Braziliaanse samenleving.... [-]


Phd in marketing management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]