Deeltijd Doctoraat Programma in Marketing

Top Deeltijd Doctoraten in Marketing 2018

Marketing

Een PhD of Doctor of Philosophy is een postdoctorale academische diploma uitgereikt door de universiteiten. Zodra men bereikt een PhD hij kan vaak aangeduid als een arts.

Marketing is de motor achter het succes en de groei van veel bedrijven. Het doen van een postgraduatedegree in Marketing zal ingaan op een brede waaier van disciplines, vandaar, het hangt af van de andere studie cursus genomen voor een naar rechts Marketing graad in marketing aan te nemen bepalen.

Deeltijd PhD Porgramma in Marketing

Lees meer

Phd In Marketing Management

Unicaf University (MW)
Online en Campus gecombineerd Open Inschrijving Verenigde Staten Hell's Kitchen Griekenland Athene Roemenië Boekarest Verenigd Koninkrijk Londen Egypte Cairo Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos State Somalië Mogadishu Zambia Lusaka Jordanië Irbid Cyprus Cyprus Online +24 more

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers. Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. [+]

Het doel van het promotieprogramma is het voorbereiden van de volgende generatie leidende onderzoekers.

Het promotieprogramma is een onafhankelijke zelfstudie van een academisch onderzoek, ondersteund door een team van begeleiders die een originele bijdrage leveren aan kennis opgesteld in een publiceerbare proefschrift. Het promotieprogramma ondersteunt ook de ontwikkeling van onderzoek en generieke vaardigheden om u toe te staan ​​om succesvol als professionele onderzoeker in elke instelling te werken. De belangrijkste voorwaarde van een doctoraat is de creatie van nieuwe kennis. Omdat een onderzoeker betekent het ontwikkelen van nieuwe ideeën en het verbeteren van begrip door middel van de creatie van nieuwe kennis. Uw onderzoek zal onvermijdelijk te bouwen tot op zekere hoogte op het werk en de ideeën van anderen, maar als student een onderzoek je verwacht dat je een originele bijdrage aan de kennis in uw vakgebied te maken.... [-]


Phd In Marketing

Durham University Business School
Campus October 2018 Verenigd Koninkrijk Durham

Opgericht in 2014, na de fusie van de afdelingen Management en Marketing, onze belangrijkste doel is het bevorderen en delen van kennis op het kruispunt van de markten, marketing praktijk en consumptie. Wij doen dit door middel van een actieve en inspirerende omgeving voor wetenschappelijk personeel, studenten en professionals om ideeën te onderzoeken, produceren hoogwaardige publicaties en bespreken hoe de verspreiding van kennis over de ... [+]

Het doctoraat is de hoogste academische graad en als zodanig Durham afgestudeerden zijn in de vraag naar academische posten in vooraanstaande universiteiten en business schools; voor het bedrijfsleven en management consultancy in de handel en de industrie; en voor het senior management functies in organisaties uit de particuliere sector en overheidsinstellingen.

Wat uw doelen, de Durham PhD geeft u de mogelijkheid om strenge academische theorie te combineren met onderzoek naar de wereld van het bedrijfsleven beïnvloeden en een unieke bijdrage aan uw vakgebied. Het trekt uitzonderlijke studenten van het hoogste kaliber, en in samenwerking met wetenschappers internationaal bekend om hun onderzoek en thought leadership, de PhD-programma aan Durham University Business School is zowel uitdagend en stimulerend.... [-]


Doctoraat In Marketing

Open University of Taras Shevchenko National University
Online Deeltijd 3 jaar January 2019 Oekraïne Kiev

Een van de beste universiteiten ter wereld en 200 jaar oud. Het departement internationale economie en marketing aan de KNU omvat veel belangrijke tradities op het gebied van marketing onderzoek voor het doctoraat programma in marketing. Onderwerpen zoals gedragsbesluitvorming, psychologie, industriële organisaties, statistieken, managementwetenschap en economie zijn opgenomen in dit doctoraal curriculum. De tradities gaan verder ter ondersteuning van onderzoeksstudies op het gebied van consumentengedrag, organisatorisch gedrag en de ontwikkeling van kwantitatieve methodes in marketing. [+]

Een van de beste universiteiten ter wereld en 200 jaar oud. De Doctoraat in Marketing Wordt aangeboden door de afdeling Internationale Economie en Marketing die aan de Faculteit Economie verbonden is aan de Taras Shevchenko National University of Kyiv - Open Universiteit.

Het departement internationale economie en marketing aan de KNU omvat veel belangrijke tradities op het gebied van marketing onderzoek voor het doctoraat programma in marketing. Onderwerpen zoals gedragsbesluitvorming, psychologie, industriële organisaties, statistieken, managementwetenschap en economie zijn opgenomen in dit doctoraal curriculum. De tradities gaan verder ter ondersteuning van onderzoeksstudies op het gebied van consumentengedrag, organisatorisch gedrag en de ontwikkeling van kwantitatieve methodes in marketing.... [-]


Phd In Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology
Campus Deeltijd 3 - 4 jaar September 2018 Hongkong Hong Kong

Het doel van het promotietraject is om uitstekende geleerden die actief bijdragen aan de marketing kennis zal worden en zal gaan naar de academische banen op de internationale top universiteiten veilig te ontwikkelen. In overeenstemming met deze geest, een aantal van onze studenten hebben papers in top wetenschappelijke tijdschriften gepubliceerd, terwijl in het programma. [+]

De docenten staan ​​bekend om kwalitatief hoogwaardig onderzoek en vaak hun werk in de internationale top marketing tijdschriften, zoals het Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) en Marketing Science (MS) te publiceren. De afdeling Marketing behoort zij tot de top 10 in de wereld in termen van het aantal artikelen gepubliceerd in JMR, JCR, en MS 2003-2013.

In overeenstemming met deze geest, een aantal van onze studenten hebben papers in top wetenschappelijke tijdschriften gepubliceerd, terwijl in het programma. Een recent afgestudeerde werd geselecteerd voor het Marketing Science Institute Young Scholar Program, een van de hoogste onderscheidingen een jonge onderzoeker op het gebied kan ontvangen.... [-]


Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]


Afgestudeerd In De Communicatie En Consumptie Praktijken

ESPM
Campus Deeltijd March 2019 Brazilië São Paulo

De Graduate Program in Communicatie en stricto sensu Consumer Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begon in 2006 met de academische masteropleiding en had een doctoraat cursus in 2012 goedgekeurd. Het doel is om hoogleraren en onderzoekers met expertise op het gebied van nationale en internationale operaties, in staat om te presteren en te leiden onderzoek, begeleiding en onderwijs op het gebied van communicatie en het verbruik te trainen. De docenten en studenten hebben intellectuele productie ter waarde van maximaal niveau door CAPES. [+]

programma-informatie

De Graduate Program in Communicatie en stricto sensu Consumer Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begon in 2006 met de academische masteropleiding en had een doctoraat cursus in 2012 goedgekeurd. Het doel is om hoogleraren en onderzoekers met expertise op het gebied van nationale en internationale operaties, in staat om te presteren en te leiden onderzoek, begeleiding en onderwijs op het gebied van communicatie en het verbruik te trainen. De docenten en studenten hebben intellectuele productie ter waarde van maximaal niveau door CAPES.

Differential en Approach

Het verschil van het voorwerp uitmaken onderzocht: het eerste en enige Braziliaanse PPGCOM geheel gewijd aan het onderzoek van de interface tussen communicatie en het verbruik en de relaties te gelede. Een kritische analyse van de massa samenleving en consumptie, op media culturen en kapitaal rekeningen omvat de studie van de klassieke theorieën en bespreking van de hedendaagse benaderingen. Het is een prioriteit van PPGCOM bevorderen van een intellectueel milieu inzetten voor de nationale en internationale wetenschappelijke agenda en de ontwikkeling van de Braziliaanse samenleving.... [-]


Phd In Marketing Management

University College of Southeast Norway
Campus 4 jaar August 2018 Noorwegen Drammen Porsgrunn Rauland +1 more

Het PhD-programma streeft naar wetenschappelijk onderzoek op marketing management dichter bij de marketing van het beheer van de praktijk, waarbij de nadruk onderzoek over onderwerpen die nieuwe kennis voor de echte problemen van de wereld zal genereren. [+]

PhD in Marketing Management

De School of Business van USN heeft 3-5 vacants functies als research fellows in de PhD-programma in marketing management van augustus 2017.

Deadline: 15 februari 2017.

Het PhD-programma streeft naar wetenschappelijk onderzoek op marketing management dichter bij de marketing van het beheer van de praktijk, waarbij de nadruk onderzoek over onderwerpen die nieuwe kennis voor de echte problemen van de wereld zal genereren.

Naarmate markten en technologieën worden meer globale, als behoeften van de klant worden meer geavanceerde en gefragmenteerd, particuliere bedrijven en openbare diensten moeten innoveren en hun producten en diensten te verbeteren bij een toenemende snelheid. Om te gaan met deze uitdagingen en kansen, competenties in marketing management is strategisch belangrijker.... [-]


Phd In Het Management - Marketing En Consumentengedrag

University of Guelph
Campus 6 semesters September 2018 Canada Guelph

Met de Universiteit van PhD Guelph in Management programma, zul je complexe uitdagingen verkennen in de moderne bedrijfsvoering en geleerdheid, en relevant onderzoek te ontwikkelen binnen een van de drie unieke wetenschapsgebieden waarin de universiteit heeft een uitgesproken sterkte - marketing en consumentengedrag, services management en organisatorische leiderschap. Gedurende uw verblijf, zult u het doen van innoverend en relevant onderzoek, presentatie van uw ideeën op congressen, het schrijven van papers voor tijdschriftpublicaties en netwerken met collega's van andere universiteiten. [+]

Met de Universiteit van Guelph PhD in Management programma, zul je complexe uitdagingen verkennen in de moderne bedrijfsvoering en geleerdheid, en relevant onderzoek binnen een van de drie unieke wetenschapsgebieden waarin de universiteit heeft een duidelijke kracht te ontwikkelen - marketing en consumentengedrag, Services management en de organisatorische leiding. Gedurende uw verblijf, zult u het doen van innoverend en relevant onderzoek, presentatie van uw ideeën op congressen, het schrijven van papers voor tijdschriftpublicaties en netwerken met collega's van andere universiteiten.

Marketing en consumentengedrag

Begrijp de basis voor de consument koopgedrag en de ontwikkeling van marketing strategieën.... [-]


Phd In Consumentenelektronica, Kleding En Retail Studies

University of North Carolina Greensboro
Campus 60 uur August 2018 Verenigde Staten Greensboro

Voor degenen die zich voorstellen als hoogleraren hun passie voor de consument, Kleding en Retail studies delen met aankomende studenten, een doctoraat in het gebied is een uitstekende opleiding voort te zetten. Door het graven diep in spannende onderwerpen, variërend van marketing om het gedrag van de consument, zal u inzicht in de sector een deskundige en hoe u uw kennis toe te passen voor succes in het veld te krijgen. De CARS graduate programma van de studie die leidt tot de Doctor of Philosophy graad vereist een minimum van 60 uur (90 voorbij de BS) en de voltooiing van een proefschrift. [+]

PhD in Consumer, Kleding en Retail Studies

Voor degenen die zich voorstellen als hoogleraren hun passie voor de consument, de Kleding, en Retail studies delen met aankomende studenten, een doctoraat in het gebied is een uitstekende opleiding voort te zetten. Door het graven diep in spannende onderwerpen, variërend van marketing om het gedrag van de consument, zal u inzicht in de sector een deskundige en hoe u uw kennis toe te passen voor succes in het veld te krijgen.

De CARS graduate programma van de studie die leidt tot de Doctor of Philosophy graad vereist een minimum van 60 uur (90 voorbij de BS) en de voltooiing van een proefschrift.

Sample doctorale cursussen omvatten:... [-]


Phd In Marketing En Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus Deeltijd 3 jaar October 2018 Portugal Braga

De Doctoral Programme in Marketing en Strategie is een project dat de synergie van de drie erkende nationale instellingen voor hoger onderwijs verbetert: de Universiteit van Minho, Aveiro Universiteit en de Universiteit van Beira Interior, respectievelijk. [+]

Rechtvaardiging en doel

De Doctoral Programme in Marketing en Strategie is een project dat de synergie van de drie erkende nationale instellingen voor hoger onderwijs verbetert: de Universiteit van Minho, Aveiro Universiteit en de Universiteit van Beira Interior, respectievelijk.

Hun primaire doel is om promovendi te voorzien van een inzicht in de moderne state-of-over de vooruitgang van de wetenschappelijke kennis in Marketing en Strategie. Het is een programma van internationale omvang, compleet en innovatief, die zijn toevlucht tot het onderwijs in het Engels. Bovendien is flexibel, want het biedt de mogelijkheid om studie / onderzoek in een part-time of full-time regime ontwikkelen. ... [-]