Deeltijd Doctoraats Opleiding in Marketing in Zuid-Afrika

Zoek Deeltijd PhD Programma's in Marketing in Zuid-Afrika 2018

Marketing

De PhD is een doctorstitel, in het bijzonder een zogenaamde "doctor of philosophy " graad. Dit is misleidend omdat gepromoveerden zijn niet per se filosofen (tenzij ze verdienden hun diploma in de filosofie!). Dat gezegd hebbende, PhD ontvangers zijn in staat om deel te nemen in de gedachte-experimenten, redeneren over problemen, en problemen in geavanceerde manieren oplossen.

Marketing studies kunnen helpen leerlingen kennis met verschillende aspecten die betrokken zijn bij het gebied van product- en service promotie. Onderwerpen kunnen onder meer strategie-ontwikkeling, economie, trends, prijzen en doelgroep identificatie.

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika, is een land gelegen in het zuidelijke puntje van Afrika. Het is verdeeld in negen provincies. Zuid-Afrika is niet alleen een jumping off point, het is zelf een fantastische bestemming met een rijke cultuur, flora & fauna en geschiedenis.

Deeltijd Doctoraat in Marketing in Zuid-Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2019 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]