Deeltijd PhD Porgramma in Marketing in Johannesburg Zuid-Afrika

Top Deeltijd PhD's in Marketing in Johannesburg Zuid-Afrika 2018

Marketing

Een PhD of Doctor of Philosophy is een postdoctorale academische diploma uitgereikt door de universiteiten. Zodra men bereikt een PhD hij kan vaak aangeduid als een arts.

Wanneer het bedrijf scores in het spel zijn, marketing speelt de centrale rol in de kwaliteit maken en het succes van het bedrijf. Voor marketeers om de kwaliteit vaardigheden en beroep te krijgen in de dynamische context, kan de doctorale graad in marketing grotendeels helpen.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Deeltijd PhD Porgramma in Marketing in Johannesburg in Zuid-Afrika

Lees meer

Phd In Marketing Management

University of Johannesburg
Campus Deeltijd 2 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. [+]

De student moet de toegepaste en zeer gespecialiseerde competenties en praktische vaardigheden in de overname, interpretatie, begrip en de toepassing van de beginselen van marketing management te ontwikkelen. Door middel van het proefschrift, waar de beroepskwalificatie culmineert, zou een gekwalificeerde student het bewijs van onafhankelijke en originele wetenschappelijke werk te laten zien. Het proefschrift zou een besloten bijdrage aan de kennis van en inzicht in het onderwerp discipline en het gebied van onderzoek vormen. Qualifying studenten zouden ook de bevoegdheid te geven bij de toepassing van verwante onderzoeksmethodologie, en de goede schriftelijke en / of mondelinge communicatie van het onderzoeksproces en bevindingen. De student moet in staat zijn om te reflecteren op zijn / haar onderzoek beslissingen en toepassingen, om het effect ervan in de holistische context van marketing management te beoordelen.... [-]