Doctoraats Opleiding in Sociale Duurzaamheidsstudies

Beste 2 Doctoraatsopleidingen in Sociale Duurzaamheidsstudies 2018

Men moet twee dingen bereiken als het verdienen van een doctoraat. Eerst moet men een bepaald onderwerp grondig te begrijpen. Ten tweede moet men uitvoerig in kennis over dat onderwerp.

Doctoraatsopleiding in Sociale Duurzaamheidsstudies

Lees meer

Phd In Duurzaamheid

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus Voltijd 3 jaar September 2018 Verenigde Staten Rochester

De Ph.D. programma richt zich op duurzame productie systemen - systemen die goederen en diensten via processen die te maken: niet-vervuilend; het behoud van energie en natuurlijke hulpbronnen; economisch rendabel; en veilige en gezonde werknemers, gemeenschappen en consumenten [+]

Dit Ph.D. programma richt zich op duurzame productie systemen - systemen die goederen en diensten via processen die te maken: niet-vervuilend; het behoud van energie en natuurlijke hulpbronnen; economisch rendabel; en veilige en gezonde werknemers, gemeenschappen en consumenten. Cursussen en onderzoek neemt een systeemniveau en interdisciplinaire benadering van het oplossen van schijnbaar hardnekkige duurzaamheidsproblemen, in tegenstelling tot enkele disciplinaire en plaatselijk geoptimaliseerd benaderingen voorbestemd om marginale positieve effecten opleveren.

Studenten krijgen de kans om te werken met multidisciplinaire docenten en onderzoekers in tal van onderzoekscentra, met inbegrip van GIS 'National Center for Remanufacturing en Resource Recovery (NC3R), een internationaal erkende leider voor toegepast onderzoek in remanufacturing hebben, het Center for Sustainable Production (CSP) gewijd aan de milieu- en economische prestaties van producten en processen te verbeteren, het Centrum voor Duurzame Mobiliteit (CSM) gericht op de evaluatie van de milieu- en economische effecten van alternatieve brandstoffen en aandrijfsystemen voertuig technologieën, de systemen en modernisering van de Ondersteuning Center (SMS) dat technologieën ontwikkelt voor een optimale life-cycle design, management, en de modernisering van grote apparatuur systemen, de New York State Pollution Prevention Institute (NYSP2I) richt zich op het verbeteren van de ontwikkeling en implementatie van voorkoming van verontreiniging technieken, en de NanoPower Research Labs (NPRL) gewijd aan de oprichting en het gebruik van nano-apparaten en materialen voor energieopwekking en -opslag.... [-]


Phd In Het Onderwijs (met Een Focus Op Duurzaamheid Onderwijs)

Nipissing University
Campus Voltijd July 2018 Canada Ontario

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende velden. [+]

PhD in het onderwijs (Educational Sustainability)

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende gebieden, zoals onderwijs, gezondheidszorg, maatschappelijk werk, sociale rechtvaardigheid en administratieve leiding, voor duurzame educatieve praktijken in de 21e eeuw.

Door duurzame praktijk bedoelen we het uitvoeren van onderzoek, onderwijs en leren in alle disciplines, culturen en nationaliteiten en het omhelzen van een globale visie op het onderwijs dat zelfkennis en inzicht ontwikkelt die de relatie van het zelf naar de mensen, de natuur, en aan de ontworpen omgeving is fundamenteel in het worden een goed opgeleide persoon. Educatieve Duurzaamheid betekent dat binnen het programma studenten en docenten zullen vragen te stellen die rekening houden met de maatschappelijke context waarin we leven, en rekening houden met de manier waarop de wereld is met elkaar verbonden. Het doel is om de capaciteit om aan de behoeften van de huidige en toekomstige academici en professionals die werkzaam zijn in verschillende sociaal-wetenschappelijke gebieden die het programma zal verlaten ontmoeten bouwen bereid verder te gaan dan de status quo van de 20e eeuw gebruikelijk om reële en virtuele educatieve omgevingen te creëren waar actief leren en meerdere perspectieven zijn de fundamenten van de individuele en institutionele actie. De graad is bedoeld voor leerkrachten binnen het schoolsysteem, en binnen de beroepsgroepen meer in het algemeen, die geëngageerde burgers die kritisch kunnen denken en zijn bereid om de individuele verantwoordelijkheid voor het welzijn van... [-]