PhD Opleiding in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Bekijk PhD Opleidingen in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Sociale Duurzaamheidsstudies

Een Doctor of Philosophy graad, korte Ph.D is een geavanceerde academische graad behaald op verschillende terreinen, betekenende grote belangen en prestaties in het onderzoek.

Canadezen hechten grote waarde aan het leren, en een onderwijssysteem eersteklas hebben ontwikkeld met hoge normen. Niet alleen Canada zorgen voor een veilige, schone omgeving, maar het is consequent gerangschikt als een van de beste plaatsen ter wereld in termen van kwaliteit van het leven om te leven door de VN.

Doctoraatsopleiding in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Lees meer

Phd In Het Onderwijs (met Een Focus Op Duurzaamheid Onderwijs)

Nipissing University
Campus Voltijd July 2018 Canada Toronto

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende velden. [+]

PhD in het onderwijs (Educational Sustainability)

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende gebieden, zoals onderwijs, gezondheidszorg, maatschappelijk werk, sociale rechtvaardigheid en administratieve leiding, voor duurzame educatieve praktijken in de 21e eeuw.

Door duurzame praktijk bedoelen we het uitvoeren van onderzoek, onderwijs en leren in alle disciplines, culturen en nationaliteiten en het omhelzen van een globale visie op het onderwijs dat zelfkennis en inzicht ontwikkelt die de relatie van het zelf naar de mensen, de natuur, en aan de ontworpen omgeving is fundamenteel in het worden een goed opgeleide persoon. Educatieve Duurzaamheid betekent dat binnen het programma studenten en docenten zullen vragen te stellen die rekening houden met de maatschappelijke context waarin we leven, en rekening houden met de manier waarop de wereld is met elkaar verbonden. Het doel is om de capaciteit om aan de behoeften van de huidige en toekomstige academici en professionals die werkzaam zijn in verschillende sociaal-wetenschappelijke gebieden die het programma zal verlaten ontmoeten bouwen bereid verder te gaan dan de status quo van de 20e eeuw gebruikelijk om reële en virtuele educatieve omgevingen te creëren waar actief leren en meerdere perspectieven zijn de fundamenten van de individuele en institutionele actie. De graad is bedoeld voor leerkrachten binnen het schoolsysteem, en binnen de beroepsgroepen meer in het algemeen, die geëngageerde burgers die kritisch kunnen denken en zijn bereid om de individuele verantwoordelijkheid voor het welzijn van... [-]