Doctor of Philosophy in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Kijk Doctoraats Programma's in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Sociale Duurzaamheidsstudies

Een PhD is de afkorting van Doctor in de filosofie. Deze graad is een post graduate programma geleverd aan een onderzoeker hoog niveau student die heeft gedaan diepgaand onderzoek op een specifiek gebied of onderwerp.

Canada is het beste land om het hoger onderwijs na te streven als je een interactief persoon. Bijna elke etnische groep is vertegenwoordigd in Canada dus het 'is een multiculturele samenleving. Taalbarrière is geen probleem voor buitenlandse studenten als Canada wordt beschouwd als leider van de wereld 's in het taalonderwijs.

Doctoraat in Sociale Duurzaamheidsstudies in Canada

Lees meer

Phd In Het Onderwijs (met Een Focus Op Duurzaamheid Onderwijs)

Nipissing University
Campus Voltijd July 2018 Canada Ontario

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende velden. [+]

PhD in het onderwijs (Educational Sustainability)

Gegrond in het kader van een post-moderne samenleving, en erkenning van het belang van meerdere perspectieven, dit Ph.D. programma in de Pedagogische Sustainability bereidt studenten uit verschillende gebieden, zoals onderwijs, gezondheidszorg, maatschappelijk werk, sociale rechtvaardigheid en administratieve leiding, voor duurzame educatieve praktijken in de 21e eeuw.

Door duurzame praktijk bedoelen we het uitvoeren van onderzoek, onderwijs en leren in alle disciplines, culturen en nationaliteiten en het omhelzen van een globale visie op het onderwijs dat zelfkennis en inzicht ontwikkelt die de relatie van het zelf naar de mensen, de natuur, en aan de ontworpen omgeving is fundamenteel in het worden een goed opgeleide persoon. Educatieve Duurzaamheid betekent dat binnen het programma studenten en docenten zullen vragen te stellen die rekening houden met de maatschappelijke context waarin we leven, en rekening houden met de manier waarop de wereld is met elkaar verbonden. Het doel is om de capaciteit om aan de behoeften van de huidige en toekomstige academici en professionals die werkzaam zijn in verschillende sociaal-wetenschappelijke gebieden die het programma zal verlaten ontmoeten bouwen bereid verder te gaan dan de status quo van de 20e eeuw gebruikelijk om reële en virtuele educatieve omgevingen te creëren waar actief leren en meerdere perspectieven zijn de fundamenten van de individuele en institutionele actie. De graad is bedoeld voor leerkrachten binnen het schoolsysteem, en binnen de beroepsgroepen meer in het algemeen, die geëngageerde burgers die kritisch kunnen denken en zijn bereid om de individuele verantwoordelijkheid voor het welzijn van... [-]