Doctoraatsopleiding in Wiskunde in Noord-Amerika

Top Doctoraats Opleidingen in Wiskunde in Noord-Amerika 2019

Wiskunde

De meest populaire doctoraat is de Doctor of Philosophy of Ph.D. Ph.Ds en andere studie doctoraten bereiden afgestudeerde student aan nieuwe plannen die bijdragen aan de gemeenschappelijke kennisbasis van het veld te starten. Kandidaten voor en houders van Ph.Ds zoeken vaak beroepen als professoren en onderzoekers, maar velen ook gaan om verschillende rollen in de charitatieve, publieke en private sector.

Het onderwerp van de wiskunde wordt vaak gecombineerd met andere onderwerpen zoals onderwijs, statistiek, financiën, en informatica. Deze koppeling kan een meerwaarde in het onderwijs, het programmeren van computers, en de financiële prognoses en planning velden te geven.

Van inheemse beschavingen moderne rijken, Noord-Amerika heeft veel hands-on educatieve mogelijkheden om wetenschappers te bieden. Gevuld met een scala aan verschillende culturen, kunnen studenten zelf opvoeden in goed afgeronde manier.

Doctoraats Opleiding in Wiskunde in Noord-Amerika

Doctor of Philosophy (PhD) in wiskunde

College of Engineering and Mathematical Sciences
Campus Voltijd September 2019 Verenigde Staten Burlington

De afdeling biedt programma's in de richting van de Master of Science, Master of Science in het onderwijs, en de Doctor of Philosophy in Mathematical Sciences. Er zijn twee gebieden van de concentratie: de zuivere wiskunde en toegepaste wiskunde. De programma's benadrukken de interactie tussen deze twee gebieden en de gemeenschappelijke rol van wetenschappelijke berekening. Studenten kunnen cursussen voor beide gebieden te nemen, waardoor ze een te krijgen ... [+]

Doctor of Philosophy (PhD) in Mathematical Sciences

De afdeling biedt programma's in de richting van de Master of Science, Master of Science in het onderwijs, en de Doctor of Philosophy in Mathematical Sciences. Er zijn twee gebieden van de concentratie: de zuivere wiskunde en toegepaste wiskunde. De programma's benadrukken de interactie tussen deze twee gebieden en de gemeenschappelijke rol van wetenschappelijke berekening. Studenten kunnen cursussen voor beide gebieden te nemen, zodat ze een appreciatie van de wiskundige technieken en de verbindingen tussen theorie en toepassingen krijgen.

Afdeling onderzoeksinteresses omvatten klassieke analyseren, harmonische analyse, Fourier-analyse, approximatietheorie, algebra, getaltheorie, grafentheorie, combinatoriek, stromingsleer, biomathematica, differentiaalvergelijkingen, numerieke analyse en modellering.... [-]

Doctor of Philosophy in Theoretical and Computational Science

University of Lethbridge
Campus Voltijd 48 maanden September 2019 Canada Lethbridge

De Ph.D. programma is een vierjarig programma. Het formaat voor de mate bestaat uit cursussen en een proefschrift. De student moet in de eerste twee jaar van het programma een schriftelijk en een mondeling uitgebreid examen behalen. [+]

Over

Het proefschrift is de belangrijkste component van het werk in de richting van de mate en omvat origineel onderzoek. De eerste stap voor elke aspirant-student is om een ​​mogelijke supervisor te selecteren en, in overleg met de supervisor, een onderzoekplan met een mogelijk afstudeeronderwerp te organiseren, vóór toelating tot het programma. Onderzoeksinteresses van de faculteit zijn een kritieke factor in dit voorlopige besluit.

De afdeling probeert haar onderzoeksactiviteiten uit te breiden en te versterken en afgestudeerde studenten zullen een belangrijke rol spelen in dit streven. Bijna alle faculteitsleden van de afdeling ontvangen externe of interne financiering om hun onderzoeksprogramma's te ondersteunen.... [-]

PhD in Mathematical Modeling

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus Voltijd 3 jaar September 2019 Verenigde Staten Rochester

Wiskundige modellering is het proces van het ontwikkelen van wiskundige beschrijvingen, of modellen, van real-world systemen. Deze modellen kunnen lineair of niet-lineair, discrete of continue, deterministische of stochastische en statisch of dynamisch zijn en zij vrijgave onderzoeken, analyseren en voorspellen van het gedrag van systemen in een groot aantal gebieden. [+]

PhD in Wiskundige Modellering

Programma overzicht

Houd er rekening mee dat: Dit programma is momenteel op zoek naar de eerste klasse, die zal beginnen in de herfst van 2017.

Wiskundige modellering is het proces van het ontwikkelen van wiskundige beschrijvingen, of modellen, van real-world systemen. Deze modellen kunnen lineair of niet-lineair, discrete of continue, deterministische of stochastische en statisch of dynamisch zijn en zij vrijgave onderzoeken, analyseren en voorspellen van het gedrag van systemen in een groot aantal gebieden. Elke wiskundige modellering onderneming heeft vier aspecten: de inhoud van het toepassingsgebied, de wiskundige formulering en analyse, de analytische en computationele methoden (waarbij het vaak om high-performance computing), en de interpretatie en analyse van de resultaten. Door middel van uitgebreid onderzoek, zullen afgestudeerden van dit programma de expertise niet alleen de instrumenten van wiskundige modellering te gebruiken in verschillende applicatie-instellingen, maar ook om bij te dragen in de creatieve en innovatieve manieren om complexe interdisciplinaire problemen op te lossen en om effectief te communiceren met domein experts op diverse terreinen .... [-]