Doctor of Philosophy in Wiskunde in Portugal

Bekijk alle PhD's in Wiskunde in Portugal

Wiskunde

De meest populaire doctoraat is de Doctor of Philosophy of Ph.D. Ph.Ds en andere studie doctoraten bereiden afgestudeerde student aan nieuwe plannen die bijdragen aan de gemeenschappelijke kennisbasis van het veld te starten. Kandidaten voor en houders van Ph.Ds zoeken vaak beroepen als professoren en onderzoekers, maar velen ook gaan om verschillende rollen in de charitatieve, publieke en private sector.

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Portugal is een van de warmste Europese landen. Universitaire programma's zijn zeer betaalbaar. In feite heeft Portugal een van de laagste kosten voor studenten wonen. Geniet van de grote stranden van de Algarve of de oude vleugels van de geschiedenis in de hoofdstad Lissabon.

Doctoraat Programma in Wiskunde in Portugal

wiskunde doctoraat (3e cyclus)

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias
Campus Voltijd 3 jaar October 2019 Portugal Lissabon

Van toepassing kunnen zijn om de cyclus van studies die leiden tot een PhD graad: a) Houders van master's degree of juridische equivalent; b) houders Bachelor diploma, houders van een bijzonder relevante academische of wetenschappelijke curriculum erkend [+]

PhD in de wiskunde (3de cyclus)

Voorwaarden van Entry

Van toepassing kunnen zijn om de cyclus van studies die leiden tot de graad van doctor:

a) Houders van master's degree of juridische equivalent;

b) diploma houders Bachelor's, houders van een bijzonder relevante academische of wetenschappelijke curriculum erkend als waaruit blijkt dat de capaciteit om deze cyclus van studies te bereiken door het Wetenschappelijk Comité van het PhD;

c) houders van een academische, wetenschappelijke en professionele curriculum erkend als een aantasting van het vermogen om deze cyclus van studies te bereiken door het Wetenschappelijk Comité van het promotietraject.

... [-]

doctor in de wiskunde toegepast op economie en management

ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Campus Voltijd 3 jaar September 2019 Portugal Lissabon

Het doctoraat in de Wiskunde Toegepast op Economie en Management is onlangs opnieuw ingericht als een 3e cyclus cursus in overeenstemming met de huidige wetgeving, om een ​​te vervullen ... [+]

Doctoraat in de Wiskunde Toegepast op Economie en Management

&nbsp

Het doctoraat in de Wiskunde Toegepast op Economie en Management is onlangs opnieuw ingericht als een 3e cyclus cursus in overeenstemming met de huidige wetgeving, het beheer voldoen aan een kloof met betrekking tot voortgezette opleiding in de wiskunde voor toepassingen op het gebied van Economie en.

Deze nieuwe cursus beschikt over een zeer gekwalificeerde docenten, met name op het gebied van Actuariële Wetenschappen, Analyse, dynamische systemen, Financiën Econometrie, Finance Wiskunde, Macro-en Micro-econometrie, Operationeel Onderzoek, Statistiek en tijdreeksen.

&nbsp