Phd in het onderwijs (geleerd)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

New Structured PhD (Onderwijs)

De Structured PhD-programma is een vierjarig gestructureerd programma waarin cursussen gaat in onderzoeksmethoden, de kern en optionele discipline specifieke cursussen en generieke vaardigheden en training. Modules worden geleverd tijdens de week en in het weekend. Studenten worden toegewezen toezichthouders en werken met een toezichthoudende paneel. Er is periodieke beoordeling en begeleiding te zorgen dat u uw doctoraat te voltooien binnen een periode van vier jaar. Geleid door Professional Development Planning, kunt u uw cursussen en onderzoek in de loop van je studie te organiseren.

Hoe kan ik profiteren van het programma?


Je komt terecht in een programma dat is ontworpen in overeenstemming met de beste inter- nationale praktijken op doctoraal onderwijs en onderzoek en aandelenklassen met studenten uit een verschillende achtergronden in het onderwijs en aanverwante interdisciplinaire gebieden, waaronder sociologie, psychologie, geschiedenis en filosofie. Een team van gerenommeerde academici zullen leveren innovatieve masterclasses en internationale scholen. U zult genieten van de uitstekende faciliteiten en hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van zeer aantrekkelijke subsidieregelingen. De Structured PhD-programma van Mary Immaculate College heeft een samenwerkingsverband koppeling met de gestructureerde PhD-programma in de Faculteit Educatie en Health Sciences, University of Limerick, die u zal voorzien van mogelijkheden voor mobiliteit tussen de programma's van beide campus- es.

Wat is het programma over?


Een evenwicht tussen onderwezen en onderzoekscomponenten is een kenmerk van het programma. Je wordt begeleid door een reeks van de kern en optionele modules en design, gedrag en schrijf een origineel en rigoureus onderzoek proefschrift. Voorbeelden van core modules zijn onder andere: Epistemologische en Ontological Grondslagen van Onderwijs: paradigma's, beleid en praktijken, beginselen en praktijken van Research Design in Onderwijs, Kritische en Interpretive Research in Educational Settings, en aanvullende Art and Science Research Methods. Voorbeelden van optionele modules omvatten: onderwijstaken ing voor sociale rechtvaardigheid en inclusie, Spiritualiteit en van de godsdienstige opvoeding van het kind, Perspectives on Musical betekenis en waarde, essentiële elementen van jeugdliteratuur en Educational Psychologie en een leven lang leren.

Wat zijn de Toelatingseisen?


De minimale toelatingseisen zijn als volgt:

  • Aanvragers zullen normaal gesproken het bezit van een masterdiploma in het onderwijs, met een minimum van 2,1 Honours graad in het onderwijs, een hoger diploma of een afgestudeerde diploma in het onderwijs, of een verwante discipline
  • Aanvragers die een 2,2 Honours diploma, een hogere di- Ploma, of een afgestudeerde diploma in het onderwijs of een verwante discipline te houden zal worden beschouwd, maar vereist zal zijn om dertake MR5000 on-
  • Kandidaten met een diploma, een hoger diploma, of een afgestudeerde diploma in het onderwijs of een verwante discipline met een prijs lager dan 2,2 kan worden beschouwd als zij een minimaal 4 jaar werkervaring. Zij zullen worden verplicht om MR5000 ondernemen
  • Kandidaten met geen diploma, een hoger diploma, of een gelei- aten diploma in het onderwijs of een verwante discipline, maar die over aanzienlijke relevante eerder verworven competenties kunnen worden beschouwd, maar vereist zal zijn om te voltooien MQ5000 (tot 6 modules). Succes in deze modules zal een pre zijn
  • -requisite voor de toegang tot het programma. Individuele gevallen zal worden beschouwd in het licht van de UL beleid inzake Accredited Verworven Competenties
  • Bewijs van academische reputatie en / of relevante professionele ervaring die voldoet aan Graduate Studies in het onderwijs van uw geschiktheid voor doctoraatsstudie
  • Brieven van de referentie van twee academische scheidsrechters die uw intellectuele capaciteiten, maturiteit en motivatie kunnen beoordelen


Wat is de deadline?

30 mei 2013


Wanneer begint het volgende programma beginnen?

september 2013

Laatst bijgewerkt op September 2016

Over de school

Founded in 1898, Mary Immaculate College (MIC) is a Catholic College of Education and the Liberal Arts. The College offers a wide range of programmes in Education

Founded in 1898, Mary Immaculate College (MIC) is a Catholic College of Education and the Liberal Arts. The College offers a wide range of programmes in Education Lees Minder