Phd In Leiderschapsstudies

University Of San Diego School of Leadership and Education Sciences

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Phd In Leiderschapsstudies

University Of San Diego School of Leadership and Education Sciences

Het doctoraat in Leiderschapstudie biedt specialisaties in:

USD is internationaal erkend als een instelling van dynamische innovatie en wetenschappelijke uitmuntendheid als eerste landdiploma in Leadership Studies. Bekend voor onze nauwe samenwerking tussen studenten en faculteiten, bieden wij een strenge, maar praktische opleiding op basis van de heersende theorie en een oriëntatie op maatschappelijke verandering.

Het programma is ontworpen om de volgende generatie onderzoekers, geleerden en beoefenaars te bemachtigen om belangrijke bijdragen te leveren aan het gebied van leiderschapsstudies en inspanningen om de dringende behoeften van de wereld in het algemeen aan te pakken.

Wat kan ik doen met deze mate?

Voornemende studenten zijn leraren, bestuurders, midden- en hoger niveau leidinggevenden, non-profit professionals, militaire medewerkers, adviseurs en leiders in een verscheidenheid aan andere professionele arena's. Na afstuderen kunnen ze universitair hoogleraren worden of als beleidsmedewerkers, beoordelaars, consultants, executive coaches of educatieve beheerders.

Wie moet aanmelden?

Doctorale studenten zijn een diverse groep. De meeste hebben een aanzienlijke professionele werkervaring en veel hebben formele leidersposities in scholen, bedrijven, universiteiten, colleges van de Gemeenschap, de militaire, non-profitorganisaties of NGO's. Sommige bevatten onderwijs- of administratieve referenties, zijn geadviseerde advocaten of therapeuten, of zijn religieuze leiders in de VS of overzee. Hoewel sommige inkomende studenten opleidingen hebben van de Universiteit van San Diego, hebben de meerderheid hun bachelor- en master's degrees elders verdiend, en vaak niet specifiek in Leadership Studies. Aanvragers zouden een waardering en begrip moeten hebben van het leiderschapsstudie en moeten kunnen formuleren hoe hun persoonlijke, professionele en onderzoeksbelangen passen bij het programma.

Leerresultaten

Uitkomst 1: Promovendi zullen prominente leiderschapsteorieën in Leiderschapsstudies formuleren, deze theorieën analyseren en kritiseren en deze theorieën toepassen in het kader van het aanpakken van diverse organisatorische problemen en problemen.

Uitkomst 2: Promovendi zullen hun persoonlijke sterke en zwakke punten realistisch beoordelen. Zij zullen leiderschap realiseren in echte en complexe situaties.

Uitkomst 3: Promovendi kunnen een aantal perspectieven en theoretische constructies gebruiken uit verschillende vakkenwetenschappen / humaniora / vakgebieden om te analyseren, kritiek te maken en beslissingen te nemen over een reeks leiderschap en organisatorische problemen en problemen.

Uitkomst 4: Promovendi zullen de methodologische vaardigheden aantonen die nodig zijn voor het ontwerpen, analyseren, kritiseren en uitvoeren van onderzoek met behulp van zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoekstechnieken.

Uitkomst 5: De schriftelijke en mondelinge communicatie van studenten is duidelijk, samenhangend, goed georganiseerd en technisch correct.

Uitkomst 6: Studenten zullen andere dan andere cultuur kritisch onderzoeken en de kennis die zij opdoen in hun persoonlijke en professionele leven toepassen.

Cursussen

Samenwerkend leiderschap vraagt ​​om een ​​stijl die zowel persoonlijke als professionele vaardigheden gebruikt, zoals het vermogen om missie en richting te vestigen; Samenwerking ontwikkelen en cultiveren; En machtigen instellingen, organisaties en gemeenschappen om hogere niveaus van kwaliteit, effectiviteit en flexibiliteit te bereiken.

Leiderschap Core Curriculum (36 eenheden)

Dit onderdeel biedt een interdisciplinaire en multiculturele mogelijkheid om leiderschap te bestuderen. De cursussen zijn ontworpen om de promovendus in staat te stellen de theorieën, concepten, competenties en waarden / ethiek in verband met leiderschap te verkennen, te begrijpen en te kritiseren. In het proces worden studenten aangemoedigd om specifieke strategieën te ontwikkelen en kritisch te analyseren voor de implementatie van deze filosofieën. In het algemeen nemen de studenten LEAD 600 en LEAD 602 ​​aan het begin van het programma.

Cursus Graduate Units
LEAD 600 Integraal Leiderschap en Praktijk 3
LEAD 602 ​​Concurrerende Concepten van Kennis en Onderzoek 3
LEAD 607 Toegepaste Statistiek en Kwantitatieve Onderzoeksmethoden 3
LEAD 608 Kwalitatieve Onderzoeksmethoden 3
LEAD 611 Leiderschapsteorieën: verleden, heden en toekomst 3
LEAD 619 Toegepaste Leidingpraktijken: een integrale zelf- en systeembenadering tot leiderschap 3
Kies een van de volgende gevorderde onderzoekscursussen:
LEAD 612 Geavanceerde kwalitatieve onderzoeksmethoden
OF
LEAD 613 Geavanceerde Kwantitatieve Onderzoeksmethoden
3
Kies een bijkomende onderzoekscursus uit het volgende:
LEAD 612 Geavanceerde kwalitatieve onderzoeksmethoden
LEAD 613 Geavanceerde Kwantitatieve Onderzoeksmethoden
LEAD 614 Speciale thema's in geavanceerd onderzoek
LEAD 615 Actie Onderzoek Methoden II
LEAD 616 Onderzoekswerkwijzen
3
LEAD 610 Dissertatie Seminarie 3
LEAD 695 Dissertatie 9

Specialisatiegebied (21 eenheden)

Een belangrijk aspect van de doctoraat in Leiderschapsstudies is de eis van specialisatie, die elke student in staat stelt een reeks cursussen te ontwikkelen die de student helpen om kennis en vaardigheden op een bepaald gebied van belang te ontwikkelen. Studenten worden aangemoedigd om een ​​stage (LEAD 698) te nemen als onderdeel van hun Area of ​​Specialization Component.

Hieronder vindt u een overzicht van elk van onze vier specialisatiegebieden. Houd er rekening mee dat de courseworklijsten voor elke specialisatie niet voorschrift of uitputtend zijn. Studenten selecteren hun specialisatieopleidingen in overleg met hun faculteitsadviseur en kunnen kiezen voor een geïndividualiseerde specialisatie door coursework in meerdere gebieden van specialisatie te kiezen.

Hoger Onderwijs Leiderschap
Cursus Graduate Units
LEAD 530 Creatief Leiderschap - Beoordeling, Uitdaging en Ondersteuning
LEAD 535 Modellen van participerende leiderschap
LEAD 565 Dynamiek van ras, cultuur en gender in het hoger onderwijs
LEAD 569 Betekenis en de collegiale ervaring
LEAD 571 Geschiedenis, theorieën en filosofieën van het hoger onderwijs
LEAD 573 De economie van het onderwijs
LEAD 575 Het Community College
LEAD 576 Community College Leadership
LEAD 577 hoger onderwijsbeleid
LEAD 578 Hoger Onderwijs Administratie
LEAD 580 Consulting aan groepen
LEAD 585 Leiderschap voor verandering
COUN 515 Multiculturele Counseling
COUN 525 Groepsdynamiek
LEAD 698 stage
1
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
1
3
3
1-3
Nonprofit en Philanthropic Leadership
Cursus Graduate Units
LEAD 630 Seminar: Overzicht van Onderzoek in Nonprofit / Philanthropic Studies
LEAD 631 Hedendaagse problemen in de derde sector
LEAD 501 * Fundamentele non-profit management
* Studenten met een academische achtergrond in het non-profit-veld kunnen in overleg met hun adviseurs een ander non-profit-keuzevak voor de LEAD 501 vervangen.

De volgende cursussen worden sterk aanbevolen voor studenten die op zoek zijn naar onderzoekscarrières:

LEAD 613 Geavanceerd Kwantitatief Onderzoek
LEAD 612 Geavanceerd Kwalitatief Onderzoek
LEAD 500 Onderzoek, Ontwerp en Evaluatie
LEAD 616 Onderzoeksonderzoek
LEAD 609 Evaluatie Theorie en Methoden
LEAD 614 Speciale onderwerpen in geavanceerde onderzoeksmethoden
3
3
3






3
3
4
3
3
3
Organizational Leadership and Consulting
Cursus Graduate Units
LEAD 530 Creatief Leiderschap: Evaluatie, Uitdaging en Ondersteuning
LEAD 535I Modellen van Participatory Leadership
LEAD 580 Consulting aan groepen
LEAD 581 Speciale thema's in Leiderschapsstudies
LEAD 585 Leiderschap voor verandering
LEAD 586 Leidende Dialoog
LEAD 650 Organizational Theory and Change
LEAD 698 stage
1
3
3
3
1
3
3
3
Onderwijs, leren en leiderschap
EDUC 510 Cognitie en leren
EDUC 511 Educatieve Hervorming
EDUC 597 Historische Struggles voor Educatieve Equity
LEAD 552 Wettelijk kader voor schoolleiderschap
LEAD 573 De economie van het onderwijs
3
3
3
3
3

Toepassing checklist

  • De Universiteit van San Diego Graduate School Toelating Toepassing
  • Een officieel verzegeld transcript van alle hogescholen en universiteiten was aanwezig, inclusief gemeenschapscolleges. Buitenlandse transcripties moeten vergezeld gaan van een evaluatie van de cursus transcript van WES , ECE of IERF.
  • Een officieel score rapport met de resultaten van de Algemene Test van de Graduate Record Examinations (GRE)
  • Drie professionele brieven van aanbeveling van professoren of werkgevers
  • Een actueel resume of curriculum vitae
  • Verklaring van doel. Op vier afzonderlijke pagina's:
  • Adres hoe u een PhD in Leadership Studies behaalt, past bij uw academische / professionele en persoonlijke doelen.
  • Bespreek een of twee van de belangrijkste onderzoeksonderwerpen die u als onderdeel van uw promotie wilt onderzoeken
  • Bespreek de belangrijke leiderschapslessen die u hebt geleerd van uw leiderschapservaring binnen uw beroep of daarbuiten.

Toelatingseisen

Gestandaardiseerde testvereisten

  • Aanvragers dienen scores uit de Algemene Test van het Graduate Record Examinations (GRE) te leveren. De scores moeten minder dan vijf jaar oud zijn.
  • Er is geen minimum GRE-score nodig.
  • De Universiteit van San Diego's GRE Institution Code nummer is 4849. Dit nummer moet op de testregistratieformulieren worden opgenomen om de officiële resultaten te verzenden naar de universiteit. Gestandaardiseerde testen moeten vór de deadline worden afgerond, aangezien het meestal ongeveer 2 weken duurt voordat de scoreverslagen komen na aankomst.
  • Voor meer informatie over het voorbereiden van de GRE, bezoek de Test Prep van USD of bel (619) 260-4579.


Opleidingseisen

  • De aanvragers moeten een bachelor diploma en een master of JD voltooien alvorens het programma te starten. Aanvragers kunnen een aanvraag indienen voor het afronden van hun master's degree. In dit geval kunt u alstublieft uw meest recente transcripten indienen, en indien toegelaten, dient u een tweede set officiële transcripties in te dienen nadat uw diploma is toegekend.
  • Het minimale cumulatieve Grade Point Average is 3,50 (op een 4,00 schaal) in alle afgestudeerde coursework.


Ervaringsvereisten

Professionele ervaring wordt sterk aanbevolen.

Interviewvereisten

Na een eerste beoordeling van de applicaties op het programma, worden de meest gekwalificeerde kandidaten uitgenodigd om met de faculteit Leadership Studies te interviewen. Deze interviews worden online via Skype of een soortgelijke face-to-face softwareprogramma uitgevoerd. Het interview kan door de toelatingscommissie worden afgewezen, indien de aanvrager eerder tijdens een aanvraagprocedure een of meer faculteitsleden heeft ontmoet.

Engelse taalvaardigheidseisen

De toets Engels als vreemde taal (TOEFL) of het International English Language Testing System (IELTS) is verplicht van alle internationale aanvragers en mag alleen worden afgeweken indien Engels de primaire taal van de aanvrager is of als hij of zij een bacheloropleiding heeft behaald in de VS, Groot-Brittannië, Canada of Australië.

  • TOEFL minimumscores:
    • Internet-based test: 83
    • Computer-gebaseerde test: 237
    • Papiergebaseerde test: 580
  • IELTS minimum score:
    • Band score 7



Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op November 16, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Price
Prijs
1,465 USD
Information
Deadline
Dec. 15, 2017
Locations
Verenigde Staten - San Diego, Californië
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Dec. 15, 2017
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Verenigde Staten - San Diego, Californië
Aanmeldingslimiet Dec. 15, 2017
Einddatum Vraag informatie aan
Price
Onderwijs per eenheid