Phd onderwijs
Asia e University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Kuala Lumpur, Maleisië
Talen
Engels
Studieformaat
Blended
Duur
3 - 4 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jan 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
PhD Opleiding
De AeU PhD (Education) produceert uitstekende professionals die de kritieke educatieve uitdagingen van vandaag kunnen behandelen. Elk van de specialisaties is ontworpen om de huidige belangen aan te passen. Het is gericht op beroepsbeoefenaars in het onderwijs van openbare of particuliere scholen, gemeenschaps- of overheidsinstanties, opleidingsdepartementen, instellingen voor hoger onderwijs en andere opleidingsgerelateerde instellingen. Intake is het hele jaar door.
Geaccrediteerd programma [2] door Maleisisch Kwalificatiedossier (MQA) [3], Ministerie van Hoger Onderwijs.
HOOGTEPUNTEN
• Elke discipline is Onderwijs wordt geaccepteerd
• Er is geen voorstel op het punt van binnenkomst. Waarom? Wij willen u van meet af aan helpen met het samenstellen van het onderzoeksvoorstel
• AeU zal outsourcen voor lokale of internationale toezichthouder - aan uw behoeften voldoen
• Deelname voor onderzoek workshops en / of colloquia is niet verplicht
• Sluit monitoring is onze belangrijkste focus
TOELATINGSEISEN
• beschikken over een masteropleiding in het onderwijs dat is goedgekeurd door de Senaat van de AEU of
• Voor een periode van 2 jaar een masteropleiding en onderwijservaring of gerelateerde ervaring hebben.
SNELLE FEITEN
Studiemethoden :
- Voltijds
- Part Time
- Blended learning
Duur: 3-4 jaar
Aantal semesters : 12 (1 semester is 4 mths)
Frequentie van Research Workshops / Colloquia (Optioneel) : Eenmaal per maand - zaterdag en zondag
Promotor : Uitgegeven door AEU
Audit Onderwerpen (Optioneel) :
• Onderzoeksmethode
• Multivariate Analyse
• Kwalitatief onderzoek
MQA Accreditatie : PA 9152
EPF & HRDF Claimable (alleen Maleisiërs) : JA
LEERUITKOMSTEN
• Kennis van theorie, ontwikkelingen en praktijken in de geselecteerde specialisatie vergroten;
• het vermogen verbeteren om conceptuele systemen te creëren die de synthese, samenhang en uitbreiding van kennis over onderwijs reflecteren;
• Kansen bieden om deel te nemen aan academisch onderzoek, scholarship, systematisch onderzoek, onderzoek en communicatie te evalueren;
• het vermogen verbeteren om basisbeginselen en methodologieën van educatief onderzoeksontwerp en data-analyse te begrijpen, te gebruiken en te interpreteren;
• Verbetering van het begrip van computertechnologie en toepassingen daarvan in educatieve instellingen;
• Een afgestudeerde ervaring opleveren die intellectueel stimulerend, professioneel relevant is, wat leidt tot onderzoek dat de besluitvorming en probleemoplossing ondersteunt rond de sleutelkwesties die betrekking hebben op de zes onderwijsvormen.
SPECIALISATIES
• Curriculum & Instruction: onderwijs- en leerteorie, curriculaire ontwerpen, schoolverbetering, studentprestatie, sociaal wetenschappelijk vak, verpleegonderwijs, lerarenopleiding en reflecterende praktijk die senior posities als curriculumplanners, curriculum evaluators, pedagogen en dergelijke zullen opnemen.
• Educatieve psychologie: cognitieve ontwikkeling, leren en metacognitie, persoonlijkheid, attitudes en overtuigingen; gedragsmodificatie en counseling; wie zal senior posities in colleges en universiteiten, schoolinstellingen, testbedrijven, industrie en onderzoeksorganisaties aannemen.
• Instructietechnologie: computergemedieerde communicatie, computer gebaseerde instructies, web-based learning, instructiesystemen ontwerpen en samenwerkend online leren; wie zal senior posities opnemen als leiders in instructieontwerpafdelingen, managers van e-learningorganisaties en onderwijsgerelateerde organisaties.
• Taal en geletterdheid: discoursanalyse, taal en geslacht, les lezen en schrijven, kritische literatuur, tweetalig onderwijs, literatuur; wie zal senior posities in schoolinstellingen, taalafdelingen en onderwijsgerelateerde organisaties aannemen.
• Wiskunde- en wetenschapsonderwijs: kinderen leren van wiskunde en wetenschap, misvattingen in de wetenschap, probleemoplossing in wiskunde, constructivisme en wiskunde, technologie in het onderwijs wiskunde en wetenschap, gespreksvraagstukken; en wie zal senior posities in schoolinstellingen, hogescholen, universiteiten en curriculumontwikkelingsafdelingen aannemen.
• Onderwijsbeheer en Leiderschap: onderling verbonden maatschappelijke en organisatorische dimensies van onderwijsinstellingen; onderzoek doen in beleid, bureaucratie en devolutie, professionele ontwikkeling, leiderschap; voor senior administratieve en management functies in het onderwijs.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
PhD in onderwijsfilosofie
- Prague, Tsjechië
PhD in onderwijs
- Prague, Tsjechië