Phd onderwijs

Algemeen

Beschrijving van opleiding

PhD Opleiding


De AeU PhD (Education) produceert uitstekende professionals die de kritieke educatieve uitdagingen van vandaag kunnen behandelen. Elk van de specialisaties is ontworpen om de huidige belangen aan te passen. Het is gericht op beroepsbeoefenaars in het onderwijs van openbare of particuliere scholen, gemeenschaps- of overheidsinstanties, opleidingsdepartementen, instellingen voor hoger onderwijs en andere opleidingsgerelateerde instellingen. Intake is het hele jaar door.


Geaccrediteerd programma [2] door Maleisisch Kwalificatiedossier (MQA) [3], Ministerie van Hoger Onderwijs.


HOOGTEPUNTEN


• Elke discipline is Onderwijs wordt geaccepteerd

• Er is geen voorstel op het punt van binnenkomst. Waarom? Wij willen u van meet af aan helpen met het samenstellen van het onderzoeksvoorstel

AeU zal outsourcen voor lokale of internationale toezichthouder - aan uw behoeften voldoen

• Deelname voor onderzoek workshops en / of colloquia is niet verplicht

• Sluit monitoring is onze belangrijkste focus


TOELATINGSEISEN


• beschikken over een masteropleiding in het onderwijs dat is goedgekeurd door de Senaat van de AEU of

• Voor een periode van 2 jaar een masteropleiding en onderwijservaring of gerelateerde ervaring hebben.


SNELLE FEITEN


Studiemethoden :

  • Voltijds
  • Part Time
  • Blended learning

Duur: 3-4 jaar

Aantal semesters : 12 (1 semester is 4 mths)


Frequentie van Research Workshops / Colloquia (Optioneel) : Eenmaal per maand - zaterdag en zondag


Promotor : Uitgegeven door AEU


Audit Onderwerpen (Optioneel) :


• Onderzoeksmethode

• Multivariate Analyse

• Kwalitatief onderzoek


MQA Accreditatie : PA 9152


EPF & HRDF Claimable (alleen Maleisiërs) : JA


LEERUITKOMSTEN


• Kennis van theorie, ontwikkelingen en praktijken in de geselecteerde specialisatie vergroten;

• het vermogen verbeteren om conceptuele systemen te creëren die de synthese, samenhang en uitbreiding van kennis over onderwijs reflecteren;

• Kansen bieden om deel te nemen aan academisch onderzoek, scholarship, systematisch onderzoek, onderzoek en communicatie te evalueren;

• het vermogen verbeteren om basisbeginselen en methodologieën van educatief onderzoeksontwerp en data-analyse te begrijpen, te gebruiken en te interpreteren;

• Verbetering van het begrip van computertechnologie en toepassingen daarvan in educatieve instellingen;

• Een afgestudeerde ervaring opleveren die intellectueel stimulerend, professioneel relevant is, wat leidt tot onderzoek dat de besluitvorming en probleemoplossing ondersteunt rond de sleutelkwesties die betrekking hebben op de zes onderwijsvormen.


SPECIALISATIES


Curriculum & Instruction: onderwijs- en leerteorie, curriculaire ontwerpen, schoolverbetering, studentprestatie, sociaal wetenschappelijk vak, verpleegonderwijs, lerarenopleiding en reflecterende praktijk die senior posities als curriculumplanners, curriculum evaluators, pedagogen en dergelijke zullen opnemen.

Educatieve psychologie: cognitieve ontwikkeling, leren en metacognitie, persoonlijkheid, attitudes en overtuigingen; gedragsmodificatie en counseling; wie zal senior posities in colleges en universiteiten, schoolinstellingen, testbedrijven, industrie en onderzoeksorganisaties aannemen.

Instructietechnologie: computergemedieerde communicatie, computer gebaseerde instructies, web-based learning, instructiesystemen ontwerpen en samenwerkend online leren; wie zal senior posities opnemen als leiders in instructieontwerpafdelingen, managers van e-learningorganisaties en onderwijsgerelateerde organisaties.

Taal en geletterdheid: discoursanalyse, taal en geslacht, les lezen en schrijven, kritische literatuur, tweetalig onderwijs, literatuur; wie zal senior posities in schoolinstellingen, taalafdelingen en onderwijsgerelateerde organisaties aannemen.

Wiskunde- en wetenschapsonderwijs: kinderen leren van wiskunde en wetenschap, misvattingen in de wetenschap, probleemoplossing in wiskunde, constructivisme en wiskunde, technologie in het onderwijs wiskunde en wetenschap, gespreksvraagstukken; en wie zal senior posities in schoolinstellingen, hogescholen, universiteiten en curriculumontwikkelingsafdelingen aannemen.

Onderwijsbeheer en Leiderschap: onderling verbonden maatschappelijke en organisatorische dimensies van onderwijsinstellingen; onderzoek doen in beleid, bureaucratie en devolutie, professionele ontwikkeling, leiderschap; voor senior administratieve en management functies in het onderwijs.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Asia e University (AEU) is een dual-mode (woon full-time en online leren op afstand), internationale universiteit set in Azië, door Aziaten voor Azië in het kader van de Asia Cooperation Dialogue (ACD ... Lees meer

Asia e University (AEU) is een dual-mode (woon full-time en online leren op afstand), internationale universiteit set in Azië, door Aziaten voor Azië in het kader van de Asia Cooperation Dialogue (ACD). De oprichting ervan is een initiatief van Maleisië, als drijvende kracht voor dual mode leren, met de steun van 31 ACD Lid Landen zoals bevestigd in de Islamabad 2005 en Doha 2006 ACD ministeriële bijeenkomsten. AEU werkt samen met de wereldwijde onderwijsinstellingen om de kwaliteit, betaalbare en verhandelbare programma's bieden door middel van e-learning. Onze grensoverschrijdende en cross-culturele programma's hebben grote aantallen promovendi aangetrokken uit de hele wereld. AEU is ook de belangrijkste begeleider van de Aziatische Credit Transfer System (ACTS) - de wederzijdse erkenning van academische programma's onder Aziatische onderwijsinstellingen. De ACTS is een onderdeel van de MVO-inspanningen AEU 's in het verkleinen van de digitale kloof tussen de Aziatische gemeenschappen. Gericht op persoonlijke learning on demand, AEU verzorgt onderwijs voor werkende professionals op zoek naar flexibiliteit, innovatie en creativiteit in hun opleiding behoeften. Visie Om een ​​leider en een van de beste educatieve hub in de bevordering van betaalbare en kwalitatief goede dual mode leren in Azië. Missie Om te werken in samenwerking met universiteiten, instituten en bedrijven, het opstellen van hun gezamenlijke expertise, prestige en middelen om de kwaliteit van het hoger onderwijs en levenslang leren te bieden. Doelstellingen Academisch programma's van internationale reputatie door te profiteren van de deskundigheid en het prestige van de samenwerkende instellingen. Bieden studenten met toegang tot relevante, betaalbare, kosteneffectieve, flexibele onderwijs en trainingsprogramma's. Ontwikkelen van de juiste pedagogische strategieën en technologieën om de studenten 'kritisch denken, creatieve vermogens, en communicatieve vaardigheden te versterken. Ervoor te zorgen dat alle programma's en opleidingen voldoen aan de kwaliteitseisen maatstaf in het beleid en de standaard e-learning beste praktijken tussen de instellingen vastgesteld. KERNWAARDEN Empowerment: Wij inspireren vertrouwen en cultiveren verantwoordelijkheden om de waarde voor onze klanten te creëren Excellence: Wij streven ernaar om uit te blinken in onze diensten en streven naar continue verbetering Integriteit: Wij streven ernaar om de hoogste ethische normen en professionaliteit te handhaven Creativiteit: Wij zoeken voortdurend nieuwe nieuwe en innovatieve manieren om dingen te doen Professionaliteit: Wij inprenten de hoogste normen bij de uitvoering van taken en taken Lees Minder