
Beste universiteiten voor PHD Opleidingen in Japan 2023
Ghent University - Faculty of Engineering and Architecture
Ghent University - Faculty of Engineering and Architecture
- Ghent, België
- Alcoi, Spanje + 2 meer
De Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur is een van de grootste faculteiten van de Universiteit Gent. Het combineert state-of-the-art onderzoek met eersteklas onderwijs op alle belangrijke technische en architectuurgebieden. De faculteit zet sterk in op internationale betrekkingen. Het biedt een breed scala aan Engelstalige masterprogramma's en is actief in alle grote uitwisselingsprogramma's. Door onderzoekssamenwerking en educatieve banden met Europese topinstellingen streeft de faculteit ernaar haar internationale perspectief verder te versterken.
- Kyoto, Japan
Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) kan terugkijken op een geschiedenis van 50 jaar als een geaccrediteerde particuliere onderwijsinstelling in het academische hart van Japan. Om de volgende stap en uitdaging op wereldschaal te zetten, nodigde KUAS een top-CEO van een in Kyoto gevestigd, wereldwijd succesvol bedrijf uit als voorzitter, met als doel zijn academische middelen in de internationale arena aan te bieden. De oprichting van een innovatief Engelstalig ingenieursprogramma is een belangrijk voorbeeld van deze inspanningen, aangezien KUAS haar inzet om aan de top van het moderne onderwijs te staan, blijft versterken.
- Causeway Bay, Hongkong
- Seoul, Zuid-Korea + 2 meer
Met bijzondere aandacht voor Azië, opende de Universiteit van Manchester in 1992 haar eerste internationale centrum in Hong Kong en biedt managementonderwijs van topklasse aan leidinggevenden in Oost-Azië, waaronder Hong Kong, Japan, Zuid-Korea, Taiwan, Zuid-China en Macau. al bijna 30 jaar.
Brazilian School of Public and Business Administration
Brazilian School of Public and Business Administration
- Rio de Janeiro, Brazilië
- Bailrigg, Verenigd Koninkrijk + 3 meer
De eerste school voor openbaar bestuur in Latijns-Amerika, de Braziliaanse School voor Openbaar Bestuur van de Getulio Vargas Foundation (FGV / EBAP) werd op 15 april 1952 opgericht in Rio de Janeiro via een partnerschap tussen de Verenigde Naties (VN) en de FGV, om te voldoen aan de eisen voor gekwalificeerde professionals op dit gebied.
- Tokyo, Japan
- Singapore, Singapore
Waseda Business School (WBS) heeft tot doel diegenen te ondersteunen die een stap hoger in hun carrière willen en diegenen die van plan zijn een nieuwe carrière te beginnen door te studeren aan een business school. Onze huidige samenleving is aan snelle veranderingen onderhevig. De wereld globaliseert, nieuwe technologieën verschijnen achtereenvolgens en de markt verandert. Om te overleven in de wereldwijde competitieve omgeving, is managementkennis van een wereldwijde standaard essentieel.
- Manchester, Verenigd Koninkrijk
- Budapest, Hongarije + 62 meer
This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...
- Yamagata, Japan
Te beginnen met de opening van Yamagata Prefectural Normal School in 1878, vijf onderwijsinstellingen (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) begonnen in 1949. Agricultural and Forestry College) werd opgericht als een nieuwe nationale Universiteit. In 2019 hebben we de geschiedenis en traditie geërfd van het vieren van de 70e verjaardag van onze oprichting, en we sturen veel uitstekende menselijke hulpbronnen naar de samenleving.
- Tottori, Japan
Het symboolteken van de universiteit vertegenwoordigt de beginletter "T" van de Tottori University van Tottori, die is ontworpen in de vorm van een dynamisch vliegende vogel. De vloeiende lijnen van het merk geven uitdrukking aan de dynamiek waarmee de universiteit zich flexibel aanpast aan de nieuwe tijd als een unieke en aantrekkelijke universiteit met een eigen identiteit. De twee vleugels die elkaar kruisen in het midden symboliseren de oneindige (∞) mogelijkheid en de versmelting van kennis en praktijk, de basisprincipes van de universiteit, en vertegenwoordigen de voortdurende groei van de universiteit. De drie cirkels bestaande uit twee vleugels en een staart vertegenwoordigen de doelen* van de onderwijs- en onderzoeksactiviteiten van de universiteit, terwijl de afbeeldingskleuren blauw en groen de lucht en de zee of de aarde en het leven vertegenwoordigen, die symbolen van de aarde zijn, wat suggereert dat de universiteit zich wereldwijd ontwikkelt terwijl ze wordt gevoed door de rijke natuur. 1) Ontwikkeling van goed opgeleide menselijke hulpbronnen die een sleutelrol kunnen spelen in de samenleving 2) Bevordering van baanbrekend onderzoek om mondiale, menselijke en sociale problemen op te lossen 3) Bijdrage aan de industrieën en cultuur van de lokale gemeenschap
- Taito City, Japan
Tokyo Geidai is een internationaal unieke kunstuniversiteit die niet alleen programma's aanbiedt in beeldende kunst en muziek, maar ook in film en nieuwe media, en kunstmanagement als onderdeel van wereldwijde kunststudies. Als "een bron van creativiteit die de wereld kan veranderen", zal de universiteit, samen met het personeel en de beheerders van de faculteit, zich blijven inspannen om de volgende generatie uitstekende kunstenaars te koesteren, de kracht van de Japanse kunst en cultuur te promoten en bij te dragen aan de wereldwijde ontwikkeling van kunst door nauwe samenwerking met relevante organisaties, waaronder het Japanse ministerie van Onderwijs, Cultuur, Sport, Wetenschap en Technologie en het Agentschap voor Culturele Zaken, waardoor de universiteit haar capaciteiten en waarden kan maximaliseren.
- Nisshin, Japan
In de huidige globaliserende samenleving waarin meerdere talen en culturen naast elkaar bestaan, wordt niet alleen belang gehecht aan het Engels als wereldtaal, maar ook aan andere talen. Net als talen wordt ook een houding van het accepteren van meerdere culturen als essentieel gezien. In het licht van deze sociale achtergrond kiest de School of Foreign Studies voor een academische benadering om wereldtalen en -culturen te verkennen. Studenten nemen deel aan academisch leren met betrekking tot de talen, literatuur, culturen, samenlevingen en andere kenmerken van het taalgebied waarin ze zich specialiseren, en graven diep in de manieren van denken en gedrag van mensen met verschillende culturele achtergronden. Naast hun hoofdtaal leren ze ook meerdere talen om een veelzijdig perspectief te krijgen en wereldwijde human resources te worden met uitstekende taalvaardigheid en interpersoonlijke vaardigheden.
- Kobe, Japan
Le Cordon Bleu helpt al 125 jaar gepassioneerde studenten hun culinaire dromen te verwezenlijken. Uit alle lagen van de bevolking komen studenten naar Le Cordon Bleu. Het zijn beginners die enthousiast zijn over de culinaire kunsten, maar volkomen onervaren; ze zijn ver op het ene carrièrepad en klaar voor het volgende; het zijn gevestigde professionals die zichzelf willen verbeteren. Ongeacht hun uiteindelijke doel – het runnen van een restaurant of cateringbedrijf, hotel- of retailmanagement, journalistiek, consulting, foodstyling – komen de studenten van Le Cordon Bleu voor de culinaire opleiding die hen in staat zal stellen te slagen.
- Shibuya City, Japan
De United Nations University de Verenigde Naties (UNU) is een wereldwijde denktank en postdoctorale onderwijsorganisatie met het hoofdkantoor in Japan. De missie van de VN-universiteit is om, door middel van gezamenlijk onderzoek en onderwijs, bij te dragen aan de inspanningen om de dringende mondiale problemen van menselijk overleven, ontwikkeling en welzijn op te lossen die de Verenigde Naties, haar volkeren en de lidstaten bezighouden. Bij het uitvoeren van deze missie werkt de VN-universiteit samen met vooraanstaande universiteiten en onderzoeksinstituten in de VN-lidstaten, die als brug fungeren tussen de internationale academische gemeenschap en het systeem van de Verenigde Naties.
- Chiyoda, Japan
De wereldwijde verspreiding van de nieuwe besmetting met het coronavirus dwingt tot veranderingen in het universitair onderwijs. Vooral de beperking van echte buitenlandse uitwisselingen was lastig voor Sophia University , die globalisering bevordert, maar we hebben niet alleen internationale studenten in Japan ondersteund, maar ook in het buitenland, gecentreerd op onze overzeese bases. Met name het ASEAN Hub Centre in Bangkok, dat vorig jaar een bedrijf heeft opgericht met als doel de educatieve functies verder nieuw leven in te blazen, werkt aan de voortzetting van zijn bedrijf door volledige online lessen te introduceren. De grootste verandering veroorzaakt door de Corona-ramp is de snelle vooruitgang van online toegang op universiteiten over de hele wereld. Als gevolg hiervan kunnen we ongekende onderzoeksuitwisselingen verwachten, zoals het op afstand uitnodigen van professoren die baanbrekend onderzoek doen aan buitenlandse universiteiten. Ook onze universiteit werkt eraan om zo'n mogelijkheid als systeem op te zetten.
- Toshima City, Japan
Rikkyo University in Tokio, opgericht in 1874, begon met de St. Paul's School. Het werd opgericht door de bisschop van de bisschoppelijke kerk, bisschop Channing Moore Williams, als een privéschool die christelijke bijbelstudies en Engels onderwees. In die tijd haastte Japan zich om de geavanceerde naties van het Westen in te halen, en het onderwijs had ook een sterke utilitaire tendens. Kennis en technologie werden vaak gezien als instrumenten voor materiële welvaart en zelfontwikkeling. Rikkyo ging in tegen de trend van die tijd en modelleerde naar de traditionele liberale kunstacademies van het Westen, die zich tot op de dag van vandaag met succes heeft ontwikkeld.
- Chiyoda, Japan
Nihon University , die haar 120-jarig jubileum viert, is ontstaan uit de Nihon Law School, die werd opgericht in 1889. Sinds de oprichting heeft de universiteit haar voortrekkersrol behouden op het gebied van universitair onderwijs en onderzoek met een mondiaal perspectief en een ondernemingszin. Als aantrekkelijke universiteit met een breed scala aan studierichtingen is Nihon University niet alleen betrokken bij onderwijs en onderzoek, maar ook in gezondheidszorg, levenslang leren en tal van andere activiteiten die bijdragen aan de ontwikkeling van de samenleving.