
PhD in management en talen
Academic City, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
AED 81.900 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* per jaar. Alle collegegeld inclusief btw.
Invoering
Overzicht
Het PhD-programma in de School of Social Sciences biedt unieke kansen voor studenten in de regio om onderwerpen te onderzoeken die van belang zijn voor de islamitische en Arabische wereld en wereldwijd.
Het programma biedt bijvoorbeeld kansen voor onderzoek op gebieden zoals islamitisch ondernemen, internationaal human resource management, intercultureel management, gelijkheid en diversiteit, Emiratisatie- en ander nationalisatiebeleid, marketing, duurzaamheid, boekhouding, financiën en corporate governance.
Onderzoeksthema's voor promotietoezicht
Beheer
- Internationaal Human Resource Management
- Human Resource Management-beleid en -praktijken in lokale en multinationale organisaties
- Expatriate personeel in organisaties (ervaringen, organisatiestrategieën, etc.)
- Diversiteit / gelijkheid in organisaties
- Emiratisation, Qatarisation (en elk ander nationalisatie / lokalisatiebeleid)
- Kritisch management, vergelijkend management en islamitisch management. Cross-cultureel management
- Elektronisch HRM (met name rekrutering via internet)
- Midden- en kleinbedrijf (MKB) en ontwikkeling van ondernemerschap
- Vrouwelijke ondernemers
- Employer branding
- duurzaamheid
- Niet-echte merkartikelen (vanuit een marketingperspectief)
- Customer Relationship Management (CRM; Relatiemarketing; Vertrouwen, betrokkenheid en kwaliteit in klant-, bedrijfs- en marketingkanaalrelaties (met name in een context van financiële dienstverlening); Marketingkanaalbeheer; Ethische en milieudimensies van consumentengedrag en marketingpraktijken.)
- Digitale marketing, sociale media, online consumentengedrag
Accounting, Banking, Finance-gebieden
- Corporate governance en bedrijfsfinanciën
- Corporate governance en hervormingen van de regelgeving in opkomende economieën
- Risicobeheer en efficiëntie in de banksector
- Islamitisch bankieren en financieren
- Sociale verantwoordelijkheid en verantwoordelijkheid voor het milieu
- Carbon onthullingen en biodiversiteit
- Financiële verslaggeving en openbaarmaking van bedrijfsinformatie
- Risico Openbaarmaking
- Investor Relations
- Management Accounting
- Internationale boekhouding
- Corporate Governance en ethiek
- Boekhoudkundige educatie en ethiek
- Sociaal-economische perspectieven op boekhouding
Toelatingseisen
- Geïnteresseerde aanvragers moeten het online aanvraagformulier invullen, duidelijk maken op het formulier dat u aanvraagt om te studeren op de Dubai Campus.
- Als je vragen hebt over het sollicitatieproces, neem dan contact op met Harry John ([email protected]) Postgraduate Admissions Officer.
Ondersteunende documenten
Kandidaten die geïnteresseerd zijn in onze PhD-mogelijkheden moeten het volgende indienen:
- Kopieën van volledige academische transcripties van alle eerdere academische graadcursussen en kopieën van certificaten voor reeds toegekende graden.
- Bevestiging van de financieringsbron en / of bevestiging van sponsoring / voldoende fondsen om studies na te streven.
- Een gedetailleerd onderzoeksvoorstel.
Engelse taalvereisten
Waar Engels niet het medium van instructie was tijdens het voorgaande onderwijs, moeten aanvragers aantonen dat ze een Engelse taalvaardigheid hebben die overeenkomt met IELTS 6.5. Andere kwalificaties kunnen ook worden overwogen.
Deadline voor aanmelding
Onze Dubai Campus heeft het hele jaar door een toelatingsprocedure: zodra een intake is gesloten, beginnen we met het accepteren van aanvragen voor de volgende. Het is ook mogelijk om uw startdatum tot een jaar uit te stellen.
De meeste studenten passen 6-10 maanden voorafgaand aan hun gekozen intake toe. We kunnen aanvragen tot 3 weken voor het begin van elke intake accepteren, maar je moet er rekening mee houden dat een late aanvraag vrijwel zeker een vertraging betekent in het aanbieden van essentiële administratieve diensten, zoals je studentenmatriculatiekaart (zonder welke je niet toegang tot de bibliotheek of online services).
Onderzoeksvoorstel
Het onderzoeksvoorstel (normaal 3 tot 4 pagina's) zou zoveel mogelijk van het volgende moeten bevatten:
- Introductie of schets van het voorgestelde onderwerp.
- Verklaring van doelstelling (en) en / of specifieke onderzoeksvragen.
- Samenvatting van enkele relevante literatuur die de onderzoeksdoelstelling (en) ondersteunt.
- Een indicatie van de beoogde onderzoeksmethodologie.
- Een indicatie van de theoretische structuur en / of conceptuele schets.
- Een voorlopig tijdschema van de belangrijkste fasen van het onderzoeksproces.
- Verwachte resultaten van het onderzoek, bijvoorbeeld de praktische waarde van het onderzoek of mogelijke bijdragen aan kennis, beleid of methodologie. In dit stadium zijn we niet op zoek naar een definitief document, maar slechts een indicatie dat u de meeste van de bovengenoemde kwesties hebt overwogen. Houd er rekening mee dat ingediende werkzaamheden kunnen worden onderworpen aan screening met behulp van plagiaatsoftware.
toelatingen
leerplan
Onderzoeksthema's voor promotiebegeleiding
Beheer
- Internationaal Human Resource Management
- Human Resource Management-beleid en -praktijken in lokale en multinationale organisaties
- Uitgezonden personeel in organisaties (ervaringen, organisatiestrategieën, etc.)
- Diversiteit/gelijkheid in organisaties
- Emiratisering, Qatarisering (en elk ander nationalisatie/lokalisatie) beleid
- Kritisch management, vergelijkend management en islamitisch management. Intercultureel management
- Elektronisch HRM (met name internetwerving)
- Midden- en kleinbedrijf (MKB) en Ondernemerschapsontwikkeling
- Vrouwelijke ondernemers
- Employer branding
- Duurzaamheid
- Niet-originele merkartikelen (vanuit een marketingperspectief)
- Customer Relationship Management (CRM; Relatiemarketing; Vertrouwen, toewijding en kwaliteit in klant-, zakelijke en marketingkanaalrelaties (vooral in de context van financiële dienstverlening); Marketing Channel Management. Ethische en milieudimensies van consumentengedrag en marketingpraktijken.)
- Digitale marketing, sociale media, consumentengedrag online
Boekhouding, bankwezen, financiële gebieden
- Corporate governance en bedrijfsfinanciering
- Corporate governance en hervormingen van de regelgeving in opkomende economieën
- Risicobeheer en efficiëntie in de bancaire sector
- Islamitisch bankieren en financieren
- Maatschappelijk verantwoord ondernemen en milieuverantwoordelijkheid
- Koolstofonthullingen en biodiversiteit
- Financiële rapportage en bedrijfsinformatie
- Risico openbaarmaking
- Beleggersrelaties
- Beheer boekhouding
- Internationale boekhouding
- Corporate Governance en Ethiek
- Boekhoudkundig onderwijs en ethiek
- Sociaal-economische perspectieven op boekhouding