
PhD in technisch onderwijs
Storrs, Verenigde Staten
DUUR
4 up to 5 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Hoewel er sinds 1916 buitengewoon technisch onderwijs plaatsvindt bij UConn, is het vakgebied technisch onderwijs de academische studie ervan. Een doctoraat in technisch onderwijs van UConn zal studenten voorbereiden op de vaardigheden en competenties die nodig zijn om kwalitatief hoogstaand onderwijsonderzoek uit te voeren in de context van technische programma's op zowel pre- als post-secundair niveau. Afgestudeerden van het Engineering Education-programma zullen goed gekwalificeerd zijn om te werken in academische, industriële of overheidsinstellingen, en uitblinken in het identificeren, creëren en uitbreiden van verbindingen tussen techniek en de sociale wetenschappen.
Technisch onderwijs is inherent interdisciplinair. Bij UConn, dat beschikt over 14 scholen en hogescholen, worden studenten aangemoedigd om relevante cursussen te volgen in verschillende disciplinaire silo's op basis van hun onderzoeksinteresses.
toelatingen
Beurzen en financiering
In order for an applicant to be considered for one of the following fellowships, the applicant must select that they wish to be considered in SLATE. Recipients of these fellowships will be the most academically promising members of the entering class of graduate students at the University of Connecticut. The criteria used to select recipients include the following:
- Evidence of scholarly or creative achievement highlighted by the department or program in their nomination and evidence that the department or program provides the environment necessary for success in the areas of interest highlighted by the applicant.
- Evidence of any prior scholarly or creative achievement by the nominee, e.g., publications, presentations, exhibits, performances.
- Evidence that the nominee has been successful at previous academic institutions, e.g., letters of recommendation.
- Quantitative evidence of academic accomplishment, e.g., undergraduate grade point average, GMAT (when available).
The Jorgensen Fellowship (JF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
In addition, to be eligible for either the fellowships below, applicants must demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education and/or a commitment to enhancing diversity in their field of study.
- The Harriott Fellowship (HF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
- The Crandall Fellowship (CF) is available to outstanding young scholars applying to master’s programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for two years (MFA is for three years).
For HF and CF fellowships students must submit a diversity statement through the SLATE application system. Students can demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education through participation in organizations or activities that (a) directly relate to increasing access to higher education and retention in higher education of individuals, regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs or (b) that help to ensure that individuals are welcomed and included in higher education environments regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs. Such organization and activities might include participation/affiliation with TRIO programs, cultural/affinity organizations/centers, volunteer experiences, and college or university committees focused on these goals. Students provide evidence of this commitment through research and educational experience reflected on their CV/resume (articles, presentations, internship, and research experience), in their personal statement, or in letters of recommendations.
leerplan
Studenten moeten minimaal 37 studiepunten behalen, als volgt verdeeld:
Techniekonderwijs Kern: 13 studiepunten
- ENGR 5610 – Grondslagen van technisch onderwijs – 3 studiepunten
- ENGR 5620 – Macht en politiek van technisch onderwijs – 3 studiepunten
- ENGR 6901 - Seminar technisch onderwijs - 1 studiepunten
- EPSY/EDCI – Theories in Education-cursus uit de lijst - 3 studiepunten
- ENGR 5410 – Wetenschappelijke communicatie – 1 studiepunten
- ENGR 5420 – Technische stages en carrières in de industrie – 1 studiepunt
- ENGR 5430 – Onderwijstechniek: communicatie en pedagogiek – 1 studiepunten
Practicum: 3 studiepunten
- CE/ENVE 6920 – Practicum – 3 studiepunten
- Praktische ervaring in klassikaal lesgeven met mentoring van een lid van de graduate faculteit.
Onderwijsonderzoeksmethoden Kern: 12 studiepunten
- EDCI 6000 - Kwalitatieve methoden voor onderwijsonderzoek - 3 studiepunten
- EPSY 5605 – Kwantitatieve methoden in onderzoek 1 – 3 credits
- EPSY 5607 – Kwantitatieve methoden in onderzoek 2 – 3 credits
- Onderzoeksmethoden keuzevak – 3 studiepunten
Specialisatie technisch onderwijs: 9 studiepunten
Afhankelijk van hun achtergrond en carrièreplannen kunnen studenten kiezen uit een bestaande specialisatie, bestaande uit cursussen op aanverwante gebieden, of, met goedkeuring van hun Major Advisor, cursussen selecteren met een samenhangend thema dat hun onderzoeks- of carrièredoelen ondersteunt.
Technische veldspecialisatie: 9 studiepunten in disciplinegebaseerde cursussen (bijv. CHEG, ME, ECE) op 5000-niveau of hoger, gekozen in overleg met de Major-adviseur.
Specialisatie Geavanceerde Methoden: 9 studiepunten (buiten de Methodenkern) gericht op geavanceerde onderwijsonderzoeksmethoden. Studenten kunnen in overleg met hun Major Advisor kiezen uit EDCI-, RMME-, EPSY-methodencursussen of andere.
Theorieën in onderwijs- / leerwetenschappen Specialisatie: 9 studiepunten gericht op interdisciplinariteit, kennistheorieën of epistemologie. Studenten kunnen kiezen uit de Theories in Education-lijst vermeld in de catalogus, of uit andere cursussen in overleg met hun Major Advisor.
Techniek en mensenrechten: 9 studiepunten aan cursussen op dit gebied zoals goedgekeurd door de Major Advisor en overleg met de EHRI-faculteit.
Geïndividualiseerde specialisatie: 9 studiepunten aan cursussen op een gerelateerd gebied of thema zoals goedgekeurd door de Major Advisor.
De Ph.D. in Engineering Education heeft geen vreemde taalvereiste. Ph.D. studenten moeten voor alle cursussen een cumulatieve GPA van minimaal 3,0 behouden. Voor studenten die binnenkomen met een masterdiploma, kunnen maximaal 15 studiepunten aan eerder afgestudeerde cursussen worden meegeteld voor de Ph.D.
Alle Ph.D. studenten moeten ook minimaal 15 studiepunten van GRAD 6950 (doctoraal proefschriftonderzoek) behalen. Alle voltijdse Ph.D. studenten moeten zich inschrijven voor de seminarcursus van één studiepunt, ENGR 6901, voor elk semester dat ze in het programma zitten.
Programma resultaat
Door het voltooien van een Ph.D. in technisch onderwijs kunnen afgestudeerden:
- Voer kwalitatief hoogstaand onderwijsonderzoek en/of beoordeling en evaluatie uit in verschillende omgevingen, waaronder hoger onderwijs, basis- en voortgezet onderwijs, non-profitorganisaties en de particuliere sector.
- Synthetiseer informatie uit meerdere vakgebieden om bij te dragen aan het genereren van kennis op het snijvlak van techniek en sociale wetenschappen.
- Breng een sociaal-cultureel perspectief op technisch werk met de nadruk op rechtvaardigheid, diversiteit, gelijkheid en inclusiviteit, op welk gebied ze ook willen werken.
- Integreer op bewijs gebaseerde praktijken uit onderzoek naar technisch onderwijs in het opleiden van de volgende generatie.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.