Keystone logo
Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Invoering

Korte geschiedenis van het Onderwijsinstituut van Piracicaba

De Piracicaba Onderwijsinstituut van de Methodist Church (IEP) is de entiteit behoudt de Piracicabano College, het Methodist University of Piracicaba Piracicaba en de School of Music "Maestro Ernst Mahle." Het is erfgenaam van de Piracicabano College, opgericht op 13 september 1881, de missionaris Miss Martha Watts. Sinds de oprichting, het EOB onderhoudt een gedifferentieerde pedagogische aanpak geleid door de zoektocht naar verbetering, gezien de uitdagingen die in alle ontwikkelingsfasen van het land.

In de vroege jaren, uitsluitend wijdde hij zich aan het basisonderwijs en de middelbare school, die, in aanvulling op het voldoen aan de regio, trok studenten uit andere landen die hier in de mannelijke en vrouwelijke internaat woonden de oude sportschool en wetenschap. In 1964, aan de behoeften van de lokale gemeenschap en de regio te ontmoeten, de Bank installeerde de eerste hoger onderwijs, met de Faculteit Economie, Accounting en Business Administration. Sindsdien werden nieuwe programma's worden uitgevoerd, totdat de 10 oktober 1975, toen de Federal Board of Education erkende de Methodist University of Piracicaba. Dat maakte de Unimep de eerste Methodist University in Latijns-Amerika.

Sindsdien is de instelling verzamelt historische momenten dat de verwijzing in het hoger onderwijs te maken. Een van de belangrijkste is het creëren van de universitaire campussen: Taquaral geopend in 1979; Santa Barbara d'Oeste, opgericht in 1980 en de campus Lins, gebouwd in 1996. Daarnaast, in september 1998, het EOB ook opgenomen de Piracicaba School of Music (EMP), opgericht in 1953. Ter ere van de dirigent en componist Ernst Mahle, die vanaf de oprichting de functie van artistiek directeur werd de EMP genoemd Piracicaba de School of Music Maestro Ernst Mahle (Empem). De vooraanstaande leiders van de EPO, trouw aan de idealen van de oprichter, afgedrukt de instelling een veilige en christelijke oriëntatie, gebaseerd op de pedagogische begeleiding van de Methodistische Kerk, wat resulteerde in het Academisch Beleid. Het document betreft de activiteiten van de universiteit. In dit verband heeft de Bank, waar de activiteiten met een enkele leerling in de 19e eeuw \ begon, heeft op dit moment meer dan 12.000 studenten verspreid over verschillende cursussen, van kleuterschool tot de graduate programma's, die toont de betrokkenheid bij het onderwijs op alle niveaus.

MISSION Bijdragen effectief als een Methodist instelling, door middel van onderwijs, om de productie en de socialisatie van kennis, respect voor de culturele en religieuze diversiteit van de mens en het milieu, met het oog op de ontwikkeling van rechtvaardige en broederlijke samenleving deel te nemen aan de bouw van burgerschap collectieve erfgoed, met verwijzing naar de waarden van het christelijk geloof en ethiek perspectief publieke verantwoording, institutionele en persoonlijk.

VISION Door envision een rechtvaardige en broederlijke samenleving, het verbeteren op het gebied van institutionele activiteiten en de processen, meestal in het bevorderen van onderwijs, actie-kwaliteit, houden in lijn met de wetenschappelijke, technologische en professionele innovatie, in een brede dialoog met alle de samenleving om te kunnen reageren met alternatieven, de legitieme menselijke en sociale behoeften, bij te dragen aan de ontwikkeling van de gemeenschap, zoals integratie, rechtvaardigheid en gelijkheid, van de Evangelische christelijk perspectief.

WAARDEN

Waardering van het leven

Inzet voor de waardigheid van het leven en de rechten van de mens Maatschappelijke verantwoordelijkheid met insluiting Duurzame ontwikkeling en het behoud van het milieu Fysieke, mentale en spirituele welzijn

Kwaliteit van het onderwijs

Uitgebreide training, een combinatie van technische en administratieve deskundigheid met innovatief vermogen, kritisch en participatief en burgerschap Ondeelbaarheid van onderwijs, onderzoek en uitbreiding Culturele, wetenschappelijke en technologische ontwikkeling

Beheer Processen

Gericht op mensen Autonomie Gebaseerd op het beleid Met de economische en financiële duurzaamheid Collegiale In voortdurende evaluatie en verbetering

Locaties

  • Campinas

    Rod. do Açúcar, s/n - Taquaral, Piracicaba - SP, 13423-170, Brésil, , Campinas

    Vragen