Ed.D.
Universidade Santiago de Compostela
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Santiago de Compostela, Spanje
Talen
Spaans, Galicisch
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 200 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Oct 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Doctoraatsstudies in het onderwijs zijn gericht op de opleiding van onderzoekers, met een sterke nadruk op zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeksmethodologie en -technieken.
Dit programma zal het mogelijk maken om verder te gaan in onderzoek op het brede gebied van kennis van studies in het onderwijs, nieuwe onderzoekers op te leiden, de studielijnen te versterken, nieuwe onderzoekslijnen te openen, de complementariteit van kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksbenaderingen te introduceren en te consolideren, met specialisatie van onze studenten in nieuwe methodologieën en het bevorderen van kennisoverdracht. Dit alles zal aanzienlijk bijdragen tot het versterken van de methodologische, theoretische en technische opleiding in onderwijsonderzoek en bijgevolg tot het uitvoeren van kwaliteitsonderzoek.
onderzoek gebieden
- Leren en ontwikkelen van vaardigheden in experimentele wetenschappen, sociale wetenschappen, wiskunde en in literaire, taalkundige en artistieke talen
- Onderwijskunde, onderwijsgeschiedenis en sociale pedagogiek
- Methodologie van onderwijskundig onderzoek en psychopedagogische en sociaal-educatieve interventie
- Trainingsprocessen in gediversifieerde contexten
Galerij
Ideale studenten
Zonder trainingssupplementen:
Studenten die de volgende USC-masteropleidingen hebben afgerond:
- Master's degree in onderzoek in onderwijs, culturele diversiteit en gemeenschapsontwikkeling
- Masterdiploma in trainingsprocessen
- Masterdiploma in onderwijs, gender en gelijkheid
- Masterdiploma in de didactiek van experimentele wetenschappen en wiskunde.
Andere profielen:
In het geval van andere soorten profielen die afwijken van de voorgaande, zal de academische commissie elk geval afzonderlijk beoordelen. Er wordt gekeken naar de mogelijkheid om opleidingssupplementen (maximaal 15 ECTS) te verlangen.
Buitenlandse:
Studenten met een buitenlands diploma dat niet is goedgekeurd, kunnen toelating tot een doctoraatsstudie aanvragen, op voorwaarde dat een opleidingsniveau gelijkwaardig aan dat van het officiële Spaanse universitaire masterdiploma is geaccrediteerd en het land dat het diploma afgeeft recht geeft op toegang tot een doctoraatsstudie. Deze toelating impliceert in geen geval de homologatie van het voorgaande diploma of erkenning voor andere doeleinden dan die van toegang tot deze leringen.
toelatingen
leerplan
opleidingsactiviteiten
- Samenwerkingsseminaries E3061A01
- Onderzoeksseminaries E3061A02
- Congressen en wetenschappelijke conferenties E3061A03
- Verblijf in andere instellingen en onderzoeksorganisaties E3061A04
- Training informatieve competenties E3061A05
Trainingscomplementen
- Historisch-vergelijkende onderzoeksmethodologie in het onderwijs P3091101
- Kwalitatieve methodologieën in sociaal-educatief onderzoek P3091102
- Methodologie van het ontwerp en de evaluatie van sociaal-educatieve programma's P3091103
- Onderzoeksmethodologie voor sociaal-educatieve verandering P3091104
- Besluitvorming in onderwijsbeleid P3091105
- Onderwijs voor burgerschap en interculturaliteit: mensenrechten, gezin en coöperatief leren P3091106
- Onderwijs, cultuur en lokale gemeenschapsontwikkeling P3091107
- Wetenschap en haar methodologie voor leraren in het secundair onderwijs P3241201
- Ontwerp van onderwijsonderzoek in de wetenschappen in het secundair onderwijs P3241202
- Experimentele Wetenschappen voor leraren secundair onderwijs P3241203
- Didactiek van natuurkunde en scheikunde in het secundair onderwijs P3241204
- Didactiek van biologie en geologie in het secundair onderwijs P3241205
- Ontwerp, planning en evaluatie van didactische voorstellen in de experimentele wetenschappen in het secundair onderwijs P3241206
- Wiskunde voor leraren in het secundair onderwijs P3241207
- Didactische analyse van rekenen, algebra en analyse in het secundair onderwijs P3241208
- Didactische analyse van geometrie, meting van grootheden, waarschijnlijkheid en statistiek in het secundair onderwijs P3241209
- Ontwerp, planning en evaluatie van didactische voorstellen in de wiskunde in het secundair onderwijs P3241210
- Sociale Wetenschappen en Onderwijs I P3241215
- Sociale Wetenschappen en Onderwijs II P3241216
- Leren en onderwijzen van geschiedenis en sociale wetenschappen P3241217
- Leren en onderwijzen van aardrijkskunde en sociale wetenschappen P3241218
- Filosofie en onderwijs I P3241219
- Filosofie en onderwijs II P3241220
- Leren en onderwijzen van filosofie: onderwerp P3241221
- Leren en onderwijzen van filosofie: geschiedenis P3241222
- Onderwijsinnovatie en initiatie van onderwijsonderzoek in de sociale en geesteswetenschappen P3241223
- Beroepsopleiding P3241224
- Leer- en onderwijsmodules voor professionele gezinnen in de dienstensector P3241225
- Onderwijsinnovatie en initiatie van onderwijsonderzoek op het gebied van de beroepsopleiding P3241228
- Basissen voor het onderwijzen en leren van talen P3241229
- Taal en literatuur als onderwijskennis P3241230
- Vreemde talen en literatuur als onderwijskennis P3241231
- Didactiek van taal- en letterkunde voor het voortgezet onderwijs P3241232
- Didactiek van de Galicische taal en letterkunde voor het secundair onderwijs P3241233
- Didactiek van de Spaanse taal en letterkunde voor het voortgezet onderwijs P3241234
- Didactiek van vreemde talen voor het voortgezet onderwijs P3241235
- Engels onderwijs voor het voortgezet onderwijs P3241236
- Lesgeven van Frans en andere vreemde talen voor het voortgezet onderwijs P3241237
- Didactiek van de klassieke cultuur voor het voortgezet onderwijs P3241238
- Didactiek van klassieke talen voor het secundair onderwijs P3241239
- Onderwijsinnovatie en onderwijsonderzoek op het gebied van talen P3241240
- Opleidingssupplementen voor muziekonderwijs P3241241
- Muziek leren en onderwijzen P3241242
- Opleidingssupplementen voor het onderwijs in beeldende en beeldende kunsten P3241243
- Leren en onderwijzen van de beeldende en beeldende kunsten P3241244
- Onderwijsinnovatie en initiatie van onderwijsonderzoek in muziek en beeldende en beeldende kunst P3241245
- Diagnose en evaluatie in het onderwijs P3241246
- Ontwikkelingsstoornissen en leerproblemen P3241247
- Sociale interactie, leren en kennisconstructie P3241248
- Onderwijsbehoeften en aanpassing van het leerplan P3241249
- Modellen voor begeleiding en psychopedagogische interventie P3241250
- Professionele begeleiding P3241251
- Onderzoek, evaluatie en onderwijsinnovatie P3241252
- Onderzoek naar evaluaties van programma's en instellingen P3261101
- Onderzoek op het gebied van opleiding en personeelszaken P3261102
- Onderzoek naar e-learning P3261103
- Ontwerpen en technieken voor onderwijsonderzoek P3261106
- Didactiek, leerplan en schoolorganisatie P3271101
- De zelfstudiefunctie en academische begeleiding P3271102
- Onderwijs en talen in Galicië P3271103
- Psychologische ontwikkeling en schoolleren P3271104
- Onderwijs, samenleving en onderwijsbeleid P3271105
- Beroepsopleiding P3271115
- Onderwijsinnovatie en initiatie van onderwijsonderzoek op het gebied van de beroepsopleiding P3271116
- Leer- en onderwijsmodules voor professionele gezinnen in de primaire en secundaire sector P3271117
- Onderzoeksmethodologie en projectontwerp E3061F01
- Onderzoeksmethodologie in intercultureel onderwijs E3061F02
- Onderzoeksmethodologie in onderwijsbegeleiding E3061F03
- Een onderzoeksmethodologie in onderwijstechnologie E3061F04
- Onderzoeksmethodologie in het onderwijs E3061F05
Programma resultaat
Dit programma zal voortdurende vooruitgang mogelijk maken in onderzoek op het brede gebied van kennis van onderwijsstudies, het opleiden van nieuwe onderzoekers, het versterken van de studielijnen, het openen van nieuwe onderzoekslijnen, het introduceren en consolideren van de complementariteit van kwalitatieve onderzoeksbenaderingen en kwantitatieve, waarbij onze studenten worden gespecialiseerd in nieuwe methodieken en het bevorderen van de kennisoverdracht.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Ph.D. in Higher Education Leadership, Management and Policy
- South Orange, Verenigde Staten
PhD Computer-Integrated Education
- Pretoria, Zuid-Afrika
PhD in cognitieve en culturele systemen
- Lucca, Italië