Keystone logo

The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

Onze geschiedenis

Sinds 1904 biedt GW cursussen aan op het gebied van onderwijs. Met in het begin minder dan een dozijn faculteit, werd de onderwijsafdeling in 1909 het Teachers 'College en uiteindelijk de School of Education in 1928, met afdelingen onderwijs, onderwijspsychologie en huishoudkunde. In 1933 begon de School of Education met het aanbieden van doctoraatsprogramma's.

Na de Tweede Wereldoorlog volgden veel terugkerende GI's en gepensioneerde militaire officieren, van wie sommigen al waren opgeleid in wiskunde en wetenschappen, GW om diploma's in het onderwijs te behalen, waardoor ze toegang kregen tot een tweede carrière. Veel van deze afgestudeerden zijn snel uitgegroeid tot directeuren en superintendenten van de generatie van babyboomers, en zo een kant-en-klaar netwerk geboden voor de plaatsing van volgende generaties GW-leraren-stagiaires.

Eind jaren '60 zocht en ontving de school overheidsfinanciering voor haar nieuwe programma voor speciaal onderwijs, en nam later contact op met de gemeenschap door zowel counselors als leraren op te leiden. In 1977 werd de naam opnieuw veranderd in de School of Education and Human Development.

In 1994 werd de school Graduate School of Education and Human Development (GSEHD) toen het overging op een meer gefocuste missie op graduate onderwijs. Tegenwoordig worden de programma's van GSEHD georganiseerd binnen vijf afdelingen: Counseling en menselijke ontwikkeling, Curriculum en pedagogie, Educatief leiderschap, Menselijk en organisatorisch leren en Speciaal onderwijs en handicapstudies. Deze afdelingen bevatten master-, onderwijsspecialist-, doctorale en graduate certificaatprogramma's.

The United States Capitol Rotunda
Joshua Sukoff / unsplash

Ons leiderschap

Michael Feuer is decaan van de Graduate School of Education and Human Development en hoogleraar onderwijsbeleid aan de George Washington University, en Immediate Past President van de National Academy of Education. In het najaar van 2014 benoemde president Obama Dean Feuer tot lid van de raad van bestuur van de National Board for Education Sciences.

Voordat hij bij GW kwam, bekleedde hij de afgelopen 17 jaar functies bij de National Research Council of the National Academies, meest recentelijk als uitvoerend directeur van de afdeling Gedrags- en Maatschappijwetenschappen en Onderwijs. Hij was ook senior analist en projectdirecteur bij het US Congress Office of Technology Assessment.

Feuer behaalde zijn BA (cum laude) in Engelse literatuur aan Queens College New York, een MA in openbaar management van de Wharton School en een Ph.D. in analyse van openbaar beleid van de Universiteit van Pennsylvania. Hij heeft gestudeerd aan de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem en de Sorbonne zat van 1981-1986 aan de faculteit van de business school van de Drexel University en gaf cursussen in onderwijsbeleid en onderzoek in Penn en Georgetown.

Feuer overlegt regelmatig met onderwijsinstellingen en overheid in de VS, Israël, Europa en het Midden-Oosten. Hij heeft gepubliceerd in onderwijs-, economie- en beleidsbladen en heeft recensies, essays en gedichten gehad in kranten en tijdschriften in Washington, Philadelphia, Los Angeles en New York. Hij is ook de gastheer van de educatieve podcast EdFix. Feuer is een fellow van de American Association for the Advancement of Science en van de American Educational Research Association.

"Onderwijs is de belangrijkste investering die de samenleving doet. Dankzij de opmerkelijke capaciteit en het kaliber van onze faculteit, studenten en medewerkers zijn we klaar om nieuwe uitdagingen aan te gaan, waarbij we principes van innovatie en samenwerking gebruiken als krachtige motoren van verandering."

138055_pexels-photo-2422294.jpeg
Jopwell / pexels

GW-waarden

Wat maakt GW tot een unieke werkplek? Onze waarden en de cultuur die ze creëren. Deze waarden worden gedeeld door onze studenten, docenten en medewerkers. Ze dienen als een leidende kracht, vormen ons dagelijks leven op de campus en helpen ervoor te zorgen dat we de beste beslissingen nemen voor onze universitaire gemeenschap.

Integriteit

We zijn eerlijk en eerlijk in onze woorden en acties.

Samenwerking

We bereiken meer door anderen te betrekken bij gedeelde processen en besluitvorming.

eerbied

We waarderen mensen als individuen en behandelen ze met eerlijkheid, medeleven en zorg.

Uitmuntendheid

We onderscheiden ons door kennis en innovatie.

Openheid

We zijn toegankelijk, ontvankelijk en delen informatie vrij.

verscheidenheid

We waarderen en betrekken mensen uit verschillende culturen, achtergronden en perspectieven bij het nastreven van onze gemeenschappelijke doelen.

Moed

We moedigen het nemen van risico's, leren van mislukking en doorzettingsvermogen aan in ons streven naar uitmuntendheid.

Algemene informatie

  • Onze campussen omvatten DC, Virginia en Maryland, evenals locaties in Azië.
  • We bieden 15 programma's volledig online aan.
  • Samenwerkingen met 11 lokale schooldistricten bieden onze studenten waardevolle klaservaring.
  • Onze voorbereidingsprogramma's voor leraren zijn erkend door de NCATE en goedgekeurd door de staat.
  • Onze locatie in de hoofdstad van het land stelt studenten in staat om praktijkervaring op te doen binnen de overheid, stichtingen, musea, openbare scholen, instellingen voor hoger onderwijs, beroepsverenigingen en internationale NGO's.

English Language Requirements

Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.

  • Washington

    G Street Northwest,2136, 20052, Washington

    Vragen

    The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development