Keystone logo

Studietempo
    Taal
    Studieformaat

Blended PhD Opleidingen in Scheikunde

Chemie is een categorie van de fysische wetenschap die zich met de verschillende eigenschappen, structuur en samenstelling van materie bezighoudt. Sommige onderwerpen die chemie beoogt te dekken, zijn onder meer de vorming van chemische bindingen, eigenschappen van atomen, en de intermoleculaire krachten die materie zijn unieke eigenschappen geeft.

Thailand (ประเทศไทย), officieel het Koninkrijk Thailand (ราช อาณาจักร ไทย) is een land in Zuidoost-Azië met kusten op de Andaman Zee en de Golf van Thailand. De hoofdstad Bangkok is aan het begin van vele bezoekers 'routes, en terwijl een moderne stad, het heeft een rijk cultureel erfgoed.

Vereisten voor de PhD-programma gaat het vaak om de student die reeds behaalde een Master's degree. Daarnaast moet een scriptie of proefschrift voornamelijk bestaande uit originele wetenschappelijk onderzoek worden ingediend. In sommige landen kan dit werk nog moeten worden verdedigd voor een panel.

Blended learning combineert digitale en online media met traditioneel face-to-face leren. Het stelt leraren in staat om verschillende onderwijsmethoden en -technologieën te gebruiken om het leren voor elke leerling aan te passen. Blended learning kan in verschillende vormen worden ingezet, van volledig online cursussen tot hybride cursussen waarbij studenten zowel in de fysieke klas als online leren.