Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Invoering

Onze aanpak

Uitdagende Common Veronderstellingen

Al meer dan 75 jaar de meeste Amerikaanse scholen hebben drie standaard praktijken die zo cultureel ingebed als bijna ontsnappen vraag gevolgd: isoleren studenten van de volwassen wereld, apart denken van het doen en scheiden studenten door ervaren academische bekwaamheid, klasse, ras, geslacht, of taalvaardigheid.

Sinds 2000 zijn High Tech High K-12 scholen deze principes ten val gebracht door:

Toelaten van studenten door middel van een loterij en groeperen heterogeen Het betrekken van studenten in de volwassen wereld van het werk door middel van veldwerk en stages De integratie van de handen, harten en geesten door middel van strenge, hands-on projecten

De GSE bereidt opvoeders te ontwerpen en aan leiderschap in programma's aannemen met een parallelle inzet van het eigen vermogen, nauwkeurigheid, en relevantie voor alle studenten. In plaats van te maken replica's van High Tech High, zijn opvoeders leren door de GSE aangemoedigd om onze klinische sites gebruiken als context voor leren: de mogelijkheid om risico's te nemen, reflecteren op de praktijk en de vorm van hun eigen visie op effectief onderwijs, leren en leiderschap.

Leidende met Innovative Practice

De GSE voortgekomen uit, en is volledig binnen ingebed, een charter school-netwerk van innovatieve, projectmatige scholen. Net als de dertien High Tech High K-12 scholen die dienen als een kader voor volwasseneneducatie, is de GSE toegewijd om leerervaringen die worden gepersonaliseerd, authentieke en transformatieve. GSE studenten creëren persoonlijke leerplannen, een projectmatige curriculum volgen, ontdekken hun eigen vragen door strenge onderzoek en digitale portfolio's om hun leerproces te tonen ontwikkelen. Ze leren door te doen en hebben ruime mogelijkheden om de kruising van theorie en praktijk te verkennen en te reflecteren op hun leerproces. Zoals medische studenten in een academisch ziekenhuis, GSE studenten cursussen en onderzoek, terwijl de dagelijkse uitoefening van de echte wereld van effectieve, innovatieve scholen.

Ontwerpen voor Sociale Rechtvaardigheid

High Tech High werd opgericht als een eigen experiment in de sociale integratie klasse. Bezig om de niet-gerealiseerde belofte van Brown v vervullen. Board of Education, verklaren "afzonderlijke als inherent ongelijk", waren de High Tech High K-12 scholen ontworpen om de toegang en de uitdaging om alle studenten in een innovatieve leeromgeving te bieden. Van het ontwerp van elke school aan het ontwerp van elke leerervaring, HTH opvoeders brengen een kritisch vermogen lens om hun werk aan de historische en systematische onderdrukking van invloed kansarme studenten aan te pakken. Door middel van progressieve pedagogie gericht op dieper leren, studenten stem en keuze in hun leren en een authentieke doel en publiek voor hun werk. Op zijn beurt, de studenten in de GSE onderzoekt de verbindingen tussen het eigen vermogen en het ontwerp in hun praktijk en de ontwikkeling van effectief leiderschap vaardigheden om hun collega's te ondersteunen in het vormgeven van de scholen die zowel innovatief en billijk.

Strategische Prioriteiten

De HTH GSE streeft in het land en over de hele wereld als een hub van progressieve praktijken in verband met het onderwijs, het leren en leiderschap worden erkend, en als een model van doordachte, geïntegreerde en transformatieve graduate onderwijs die een directe impact op de K-12 heeft scholen. Dit streven weerspiegelt bijzondere en unieke capaciteit HTH GSE's als een graduate school ingebed in zeer effectieve en innovatieve K-12 scholen om de werelden van theorie en praktijk, van de wetenschap en de actie te overbruggen.

Om deze ambitie te realiseren, heeft de HTH GSE schetste de volgende drie strategische prioriteiten:

Strategische prioriteit nummer één: De GSE beoogt het modelleren en het bevorderen van doordachte en vooruitstrevend onderwijs en leiderschap, zowel binnen als buiten de klinische sites. Strategische prioriteit nummer twee: De GSE bedoeld om leraren, bestuurders en beleidsmakers te helpen bij hun inspanningen om onderwijs en leren op lokaal, nationaal en mondiaal transformeren. Strategische prioriteit nummer drie: De GSE heeft tot doel de financiële duurzaamheid van onze instelling veilig te stellen, en zorgen voor de toekomst.

Scholarship & Innovatie

De GSE heeft unieke capaciteit als een graduate school ingebed in zeer effectieve en innovatieve K-12 scholen tot de wereld van de theorie en de praktijk van de wetenschap en de actie te overbruggen. GSE docenten en studenten uit te voeren wetenschappelijk onderzoek, academische en professionele publiek delen hun werk, en ondersteuning van innovatieve praktijk in de grotere onderwijsgemeenschap. Deze inspanningen dienen vier onderling verbonden functies:

De integratie van theorie en praktijk

GSE onderzoek is gebaseerd op de beleving van studenten, docenten, scholen en gemeenschappen. We fuseren beroepspraktijk en ambachtelijke kennis met diverse theoretische perspectieven te ontdekken en uit te breiden elke. GSE docenten en studenten de theorie naar de praktijk, en in het doen, empowerment van opvoeders om bij te dragen aan de groeiende kennis van het onderwijs, leren en leidt als zowel de praktijk en theorie-bouwers.

Het ondersteunen van een billijke en boeiende leeromgeving

De GSE is toegewijd aan wetenschappelijk werk en de praktijk dat de oprichting van een billijke ondersteunt, boeiende leeromgevingen voor zowel jongeren als volwassenen. De High Tech High K-12 scholen worden algemeen erkend voor benaderingen van onderwijzen en leren dat personalisatie te benadrukken, verbinden met de wereld buiten de school, en bieden toegang tot en uitdaging voor alle leerlingen. De GSE biedt middelen en ondersteuning voor opvoeders en beleidsmakers om dergelijke omgevingen te creëren, door het hele land en over de hele wereld.

Presenteren scholen en gemeenschappen

De GSE streeft naar opvattingen over onderwijs en leren dat bruikbare en van waarde zijn voor de gemeenschappen waarin wij actief zijn ontwikkeling. In studies van leeromgevingen en gemeenschappen, omhelzen we een ethiek van wederzijdse kwetsbaarheid waarin onderzoekers en deelnemers gaan als medewerkers in het streven naar beter begrip. GSE docenten en studenten delen hun evoluerende afspraken met deelnemers aan het onderzoek, uit te nodigen deelnemers aan betekenis-constructie samen, en de dialoog die leidt tot constructieve actie te vergemakkelijken.

Boeiende wetenschappers en praktijkmensen

Zoals wetenschappers die zich bezighouden met communities of practice, GSE docenten en studenten te delen ons werk met zowel professionele en academische publiek, en het zoeken naar mogelijkheden voor samenwerking met docenten en onderzoekers van andere instellingen. Bovendien is de GSE dient als een convener kritische gesprekken, hosting residenties voor leerkrachten uit de hele wereld en publiceren unboxed, een collegiaal getoetste tijdschrift van volwasseneneducatie in de scholen.

Leerresultaten

De missie van de GSE is reflective practitioner leiders die effectief te werken met collega's en gemeenschappen te creëren en in stand houden van innovatieve, authentieke en rigoureuze leeromgeving voor alle studenten te ontwikkelen. Deze gedeelde visie wordt verwoord in onze Institutional Learning Outcomes (ILO) ~ naar praktijk Doordachte Inquiry en Reflection (IR), Ontwerp Equitable leeromgevingen (D), en Engage in Leiderschap voor School Change (L) ~ evenals het bijbehorende programma leren uitkomsten van de M.Ed. programma. Als opvoeders en leiders, zal afgestudeerden in staat zijn om:

Praktijk Doordachte Aanvraag & Reflection (IR)

Reflecterende Practice (IR1): Nadenken over en kritisch te analyseren hun eigen praktijk voor toekomstige acties te begeleiden. Verbinding (IR2): synthetiseren en sluit relevante theorie en de beurs om hun eigen praktijk. Wetenschappelijk Onderzoek (IR3): ontwerp, uitvoering en het aandeel onderzoek dat essentiële vragen uit hun praktijk behandelt.

Ontwerp Equitable leeromgevingen (D)

Instructional Design (D1): Werken met collega's om benaderingen van leren die personalisatie benadrukken ontwerpen, verbinding maken met de wereld buiten de school en bieden toegang en uitdaging voor alle leerlingen. Programma Design (D2): Demonstreer begrip van hoe de verdeling van de volwassene en leerling middelen invloed op de totstandkoming van een billijke leeromgevingen op scholen.

Engage in Leiderschap voor School Change (L)

Facilitation (L1): Ondersteuning en faciliteren van studenten en docenten dialoog gericht op het verbeteren van het onderwijs en leren. Samenwerking (L2): Betrek collega's en studenten in de aanhoudende inspanningen om eerlijke, boeiende leeromgeving.

Locaties

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Vragen