Hogescholen in Zuid-Afrika

Beste Universiteiten, Scholen en Hogescholen in Zuid-Afrika 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen in Zuid-Afrika. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Zuid-Afrika. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de opleidingen aangeboden.

Zoek universiteiten in Zuid-Afrika en bladeren door hun programma's aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende studiemogelijkheden in Zuid-Afrika en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Zuid-Afrika rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

38 Resultaten in Zuid-Afrika

Stafford Global

DBA Verenigde Arabische Emiraten United Arab Emirates Online Saoedi-Arabië Saudi Arabia Online Qatar Qatar Online Bahrein Bahrain Online Egypte Egypt Online Irak Iraq Online Jordanië Jordan Online Koeweit Kuwait Online Oman Oman Online Libanon Lebanon Online Verenigde Staten USA Online Canada Canada Online Ghana Ghana Online Kenia Kenya Online Oeganda Uganda Online Botswana Botswana Online Zuid-Afrika South Africa Online Mauritius Mauritius Online Tanzania Tanzania Online Rwanda Rwanda Online Bulgarije Bulgaria Online Roemenië Romania Online Servië Serbia Online Griekenland Greece Online Turkije Turkey Online Kroatië Dubrovnik September 2018 +48 more

OVER STAFFORD Het verstrekken van afstandsonderwijsprogramma's voor meer dan twee decennia Stafford heeft al meer dan 20 jaar kwalitatief onderwijs geleverd. Het bedrijf serveert het Midden-Oosten en is wereldwijd uitgebreid. Bij Stafford bieden wij cursussen aan in diverse disciplines, waaronder Executive MBA, doctoraten en diploma's. Onze instelling is altijd geleid en beheerd door academici. We zijn trots om te werken met alleen top Britse universiteiten en dat verklaart… [+] de superieure tevredenheid en afrondingspercentages die door studenten op de cursussen die we ondersteunen, behalen. Onze visie Onze visie is gebaseerd op onze expertise om ons bereik wereldwijd te vergroten. Onze Missie Onze missie is om levenslange leerlingen te voorzien van kwalitatief hoogwaardige universitaire opleidingen tegen betaalbare kosten en ervoor te zorgen dat ingeschreven studenten superieure academische ondersteuning krijgen om de programma's succesvol af te ronden. De waarde van de dienst die we bieden heeft duizenden afgestudeerden toegestaan ​​om hun carrièremogelijkheden te verbeteren en promoties te krijgen. [-]


Eurocentres

Verenigd Koninkrijk Londen Frankrijk Parijs Cambridge Brighton Bournemouth Ierland Dublin Zuid-Afrika Kaapstad Verenigde Staten Los Angeles New York City Canada Toronto Vancouver Nieuw-Zeeland Auckland Australië Brisbane Melbourne Gold Coast Perth Sydney Cairns Lunenburg Miami San Diego Santa Barbara Galway Malta Msida August 2018 +28 more

Eurocentres geeft les waar ze daadwerkelijk worden gesproken en biedt taalcursussen aan op locaties op zes continenten. Meer dan 13.000 studenten per jaar vanuit de hele wereld maken van de taalcursussen een intercultureel avontuur.Eurocentres Taalleren - Onze missieDe Eurocentres Mission is om studenten voor te bereiden om te studeren, werken en succesvol te leven in een vreemde taal en cultuur. We matchen onze studenten met een van de vele uitstekende cursussen, waar ze… [+] een nieuwe taal kunnen leren en zich tegelijkertijd in een nieuwe cultuur kunnen onderdompelen. tijd. We helpen onze studenten culturele verschillen en taalbarrières te overwinnen en we garanderen een onvergetelijke reis met resultaten die ze kunnen wegnemen en een leven lang kunnen bewaren.Waarom boeken bij Eurocentres .com?gemakkelijkerOverweldigd door het brede scala van taalscholen beschikbaar? Bij Eurocentres we het besluitvormingsproces eenvoudiger, omdat alle vermelde scholen met de hand zijn geplukt door onze deskundige consultants op basis van strikte kwaliteitscriteria. We hebben een wereldwijd netwerk van geaccrediteerde kwaliteitsscholen binnen handbereik, zodat u ten volle kunt genieten van uw taalleerervaring.BeterAl meer dan 6 decennia organiseert Eurocentres succesvolle taalcursussen en studieverblijven in het buitenland met een focus op menselijke en educatieve ontwikkeling. Gedurende deze tijd, het Eurocentres .com / nl / Eurocentres succes-systeem "target =" _ blank "rel =" noreferrer noopener "> Eurocentres Success System ( Eurocentres .com / nl / succes-garantie-cambridge-examens-engeland" doel = "_blanco" rel = "noreferrer noopener"> Inclusief examengarantie ) is uitgewerkt, wat een succesvolle afronding van uw taalcursus verzekert, door uw leerervaring aan te passen aan de hand van individuele doelen en voortdurende voortgangsevaluatie, en wordt toegepast op alle Eurocentres scholen.Bovendien biedt het eLearning-platform Eurocentres .com / nl / mijn Eurocentres -online-campus-calling "target =" _ blank "rel =" noreferrer noopener "> my. Eurocentres waarvoor u voor, tijdens en na uw verblijf toegang krijgt, een onafhankelijke en gepersonaliseerde leeroptie naast de reguliere lessen, geeft inzicht in het vrijetijdsprogramma en vergemakkelijkt de interactie met andere studenten.snellerOns exclusieve online systeem stelt u in staat om 24/7 door taalcursussen en bestemmingen te bladeren vanuit uw luie stoel. Online boekingen zijn dag en nacht beschikbaar om u tijd en geld te besparen.PersoonlijkerBij Eurocentres we de klanttevredenheid op de eerste plaats door unieke persoonlijke service te bieden die alle verwachtingen overtreft. Met Eurocentres kunt u het beste van beide werelden hebben en genieten van het gemak van ons online reserveringssysteem en van één-op-één-ondersteuning door ons professionele en goed bereisde team van consultants.FlexibelerCatering voor een wereldwijd publiek vereist flexibiliteit en bij Eurocentres we er trots op om die uitdaging aan te gaan. Onze website is beschikbaar in 10 verschillende talen en we hebben een meertalig counseling-team klaar om advies op maat en persoonlijk advies te bieden in het Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Duits, Portugees, Arabisch, Turks, Japans en Koreaans. [-]


University of Cape Town Graduate School of Business

Zuid-Afrika Kaapstad February 2019

De University of Cape Town Graduate School of Business (GSB) staat internationaal bekend als een van een handvol business schools in Afrika met de prestigieuze drievoudige kroonaccreditatie met onderschrijvingen van EQUIS (de Europese stichting voor managementontwikkeling), AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business) en AMBA (The Association of MBAs).Als een school met meer dan vijf decennia ervaring in de opkomende markt, heeft de GSB de verantwoordelijkheid… [+] zich te engageren met zijn sociaal-politieke en economische context. Het is onderwijs, leren en onderzoek is gericht op het bouwen van een economisch meer welvarend, meer rechtvaardig en meer geïntegreerd continent. De school investeert voortdurend in kwaliteitsbeurzen en sterke partnerschappen om deze doelen te ondersteunen via initiatieven zoals het Allan Gray Center voor waardengericht leiderschap, het Bertha-centrum voor sociale innovatie en ondernemerschap, de Raymond Ackerman Academy of Entrepreneurial Development en de MTN Solution Space .Onze hoog aangeschreven academische programma's zijn gestructureerd om professionele kennis te verfijnen, leiderschapsvaardigheden te verbeteren en individuen de vaardigheden en het vertrouwen te geven die nodig zijn om innovatieve nieuwe ideeën te ontwikkelen tot financieel gezonde ontwikkelingsoplossingen voor de lange termijn.Ons aanbod omvat:Postgraduate Diploma in Management Practice (PGDip)Master of Business Administration (MBA)Master of Business Administration gespecialiseerd in Executive Management (EMBA)Master of Commerce in Development Finance (MCOM)Master of Philosophy, gespecialiseerd in Inclusive Innovation (MPHIL)Doctor in de wijsbegeerte, gespecialiseerd in bedrijfskunde (PhD) [-]


Inscape Education Group

Zuid-Afrika Kaapstad Durban Midrand Pretoria February 2019

Inscape gelooft in het aanbieden van waarde gedreven producten aan de uiteenlopende groei van de creatieve sector en de industrie te garanderen in het algemeen. We hebben een gevestigde institutionele cultuur die uniek is voor Inscape en studenten. Onze cultuur is gebouwd op een waarde systeem dat kwaliteit, authenticiteit en relaties aanmoedigt. We streven ernaar om dit te laten reflectieve in alle gebieden van onze instelling. Als organisatie, bevorderen we inclusiviteit… [+] en de toegang tot hoger onderwijs. Voor elke twintig studenten die zich inschrijven bij ons, wij zijn in staat om een ​​gedeeltelijke of volledige beurzen bieden aan verdienstelijke kandidaten die anders niet de kans om te beginnen aan hun gekozen loopbaan te helpen. We nemen een unieke student gecentreerd onderwijs en leren aanpak gericht op een leven lang leren. Onze docent student ratio is laag naar individuele aandacht te garanderen buiten de onmiddellijke academische behoeften van onze studenten. Wij begrijpen de dynamiek van een kleine klasse cultuur en de uitgang van de student van dergelijke inhoud te maximaliseren. Studenten zijn echter verwacht om verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leren en streven ernaar om uiteindelijk onafhankelijke leerlingen worden. We boezemen een pedagogische aanpak die is gebaseerd op de principes van Work-Integrated Learning (WIL). Afgestudeerden die ons verlaten zijn ervan overtuigd om de zakelijke wereld te betreden. We kiezen voor een zakelijke aanpak in ons curriculum en klaslokalen om afgestudeerden voor zowel de verwachte kansen en uitdagingen in de werkende wereld voor te bereiden. voortgezet onderwijs De toegang tot verder leren staat hoog op onze prioriteitenlijst en we zijn er trots op dat meer dan twee derde van onze studenten die gaat in onze Higher Certificate programma's gaan om te worden toegelaten tot de kwalificaties op een van beide Inscape of andere erkende en geregistreerde instellingen voor hoger onderwijs. ACCREDITATIES Inscape is geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming (Dhet) als een privé-instelling voor hoger onderwijs. Onze Bachelor of Design Degree, Diploma's en Certificaten Higher zijn geaccrediteerd door de Raad voor het Hoger Onderwijs (CHE), en door de Zuid-Afrikaanse Qualifications Authority (SAQA) op de National Qualifications Framework (NQF) geregistreerd. [-]


City Varsity Online

Zuid-Afrika Kaapstad Johannesburg February 2019

Wie we zijnAl 20 jaar zijn we de leider in creatief media-onderwijs. We studeren consequent af op industriestudenten met een echte passie voor wat ze doen vanuit onze twee hoofdcampussen: een gevestigd in het bruisende centrum van het zakelijke district van Kaapstad, het andere in Johannesburg.Werk je al in de door jou gekozen branche?Of je nu voor de eerste keer wilt studeren of je CV wilt aanvullen, wij hebben de juiste cursus voor jou!Wat we doenVoortbouwend op ons 20-jarig… [+] bestaan ​​van het succesvol aanbieden van creatieve volledige en deeltijdse kwalificaties in Kaapstad en Johannesburg, maakt CityVarsity Online nu creatieve cursussen, ontworpen door vooraanstaande materiedeskundigen, voor u toegankelijk - online! Door gebruik te maken van de kracht van onderwijstechnologie om dit te realiseren.Online Course Support Academisch Adviserend CentrumMet de vrijheid die online onderwijs met zich meebrengt, kunnen CityVarsity Online-leerders hun vaardigheden in hun eigen tijd, van bijna overal ter wereld, verbeteren. Welnu, overal waar internet toegankelijk is, dat is. Maar hoewel onze leerlingen ver en wijd kunnen rondlopen, zijn ze nooit ver uit ons hoofd. Elke cursus krijgt een eigen academische adviseur toegewezen van ons Academic Advising Centre (AAC), die klaar staat om hun studenten te begeleiden en bij te staan ​​tijdens hun online leerervaring.Studenten kunnen van hun academische adviseurs verwachten dat ze vragen beantwoorden, problemen oplossen en meer duidelijkheid geven over alle aspecten van de cursus. Als een aangeboden dienst als onderdeel van de cursus, kunnen studenten een chat aanvragen via e-mail met hun AAC en worden ze teruggebeld om te helpen bij elke gerelateerde cursus.Online cursuslevering en beoordelingenCityVarsity Online Cursussen worden ontworpen en afgeleverd door de cursusdocenten zelf, waardoor onze studenten de kans krijgen om in contact te komen met deze experts uit de sector. De vakspecialisten presenteren hun cursussen via module-aantekeningen en korte video's die altijd toegankelijk zijn via de Online Learning Studio. Leerlingen kunnen eenvoudig inloggen en blijven leren waar ze gebleven waren.Gedurende de cursussen worden cursisten aangemoedigd te verwijzen naar ondersteunende externe content voor een breder begrip van de onderwerpen, en om deel te nemen aan interactieve forumdiscussies tussen medestudenten, waarbij zowel onafhankelijk als gedeeld leren wordt bevorderd.Door quizzen gedurende elke cursus kunnen cursisten hun eigen greep op elke module testen en mogelijk gebieden van misverstand belichten die kunnen worden besproken met hun academische adviseur.Elke module gaat vergezeld van een opdracht, die uit een aantal taken kan bestaan. Leerders moeten hun opdrachten ter beoordeling indienen via de voorziene deadlines en kunnen tijdig feedback verwachten van hun academisch adviseur. [-]


Good Hope Studies

Zuid-Afrika Kaapstad February 2019

Bij Good Hope Studies kun je Engels studeren door deel te nemen aan een van onze Engelse taalcursussen, hetzij op onze talenschool in het levendige centrum van Kaapstad, of in de groene, luxe woonwijk van Newlands.Op onze Engelse school in Kaapstad bieden we cursussen Algemeen Engels, examenvoorbereidingscursussen voor Cambridge, IELTS en TOEFL, Engels voor werk en privélessen.Vrijwilligerswerk in Kaapstad, Zuid-Afrika en NamibiëWe runnen ook ons ​​eigen uitgebreide vrijw… [+] illigersprogramma. Kies tussen sociale projecten, natuurbehoudprojecten, medische projecten en boerderijverblijven. We hebben vrijwilligersprojecten in en rond Kaapstad, in andere delen van Zuid-Afrika en in Namibië.Lerarenopleidingen in KaapstadVoor leraren Engels bieden wij de populaire CELTA-cursus in Kaapstad. De CELTA-kwalificatie wordt toegekend door Cambridge English Language Assessment, onderdeel van de Universiteit van Cambridge.Bestudeer Engels in Zuid-Afrika met Good Hope Studies . Of vrijwilliger bij een van onze vele vrijwilligersprojecten in Zuid-Afrika en Namibië.Mission StatementGood Hope Studies biedt internationale klanten een allesomvattende taalreiservaring van de hoogste kwaliteit, gemeten volgens internationaal erkende normen. Door persoonlijke aandacht en aandacht voor detail proberen we ervoor te zorgen dat elke student die Good Hope Studies doorbrengt, over een verbeterd vermogen beschikt om in het Engels te communiceren en een onvergetelijke ervaring in Zuid-Afrika te bieden.Good Hope Studies biedt haar medewerkers een veilige en vriendelijke omgeving waarin ze zich professioneel kunnen ontwikkelen. Elk personeelslid wordt gewaardeerd als onderdeel van het Good Hope Studies team en hun bijdrage aan de verdere ontwikkeling van Good Hope Studies wordt verwacht en gewaardeerd.Good Hope Studies plaatst zichzelf in de voorhoede van de verdere ontwikkeling van Kaapstad als een internationaal erkend centrum voor het onderwijzen van Engels als vreemde taal. Daarbij willen we ervoor zorgen dat Kaapstad een belangrijke rol speelt binnen de internationale EFL-gemeenschap en daardoor bijdraagt ​​aan de wereldwijde EFL-industrie. [-]


IES Abroad

Verenigde Staten Chicago Nederlanden Amsterdam Frankrijk Arles Nieuw-Zeeland Auckland Spanje Barcelona China Peking Duitsland Berlijn Argentinië Buenos Aires Zuid-Afrika Kaapstad Christchurch Ierland Dublin Freiburg im Breisgau Granada Verenigd Koninkrijk Londen Madrid Italië Milaan Japan Nagoya Nantes New York City Nice Parijs Oxford Ecuador Quito Marokko Rabat Rome Salamanca Chili Santiago Shanghai Sienna Australië Sydney Tokio Puerto Ayora Oostenrijk Wenen Hongkong September 2018 +47 more

Een hoog geladen kracht die je wereld zal verplaatsen. Alles wat we doen is over de IES in het buitenland student. Onze veelbelovende team van studie in het buitenland van professionals gelooft in het creëren van eenmalige avontuurlijke avonturen die de verwachtingen overstijgen. Ons doel is om jaarlijks ongeveer 6000 studenten in het buitenland te roeien. Van ons hoofdkantoor in Chicago naar onze 125+ studieprogramma's in het buitenland in meer dan 30 wereldwijde locaties … [+] wereldwijd creëren we authentieke wereldwijde educatie en levensbevredigende culturele ervaringen. We werken in IES in het buitenland omdat we geloven dat elke student de kans moet hebben om naar het buitenland te gaan - vooral in een leuke, veilige en superieure academische en culturele omgeving. Wij geloven zo sterk in het vermogen van ons programma, dat we studenten actief aanwerven van diverse bevolkingen en jaarlijks meer dan 4 miljoen dollar aan beurzen verstrekken. We zijn er trots op dat onze studenten zo divers en spannend zijn als de landen waarin ze studeer. Wie we zijn Het Instituut voor het Internationaal Onderwijs van Studenten ("IES Abroad") Vertegenwoordigt een consortium van meer dan 235 Amerikaanse hogescholen en universiteiten. Als een non-profit organisatie van 501 (c) (3) heeft IES in het buitenland een volwaardige raad van bestuur en een uitgebreid academisch bestuurssysteem dat 5 comités omvat die democratische vertegenwoordiging van het IES Abroad consortium vertegenwoordigen. Sinds de oprichting in 1950 hebben meer dan 100.000 studenten deelgenomen aan IES Abroad internationale studie in het buitenland programma's. IES in het buitenland heeft 120+ programma's in meer dan 30 locaties in Europa, Afrika, Azië, Zuid-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland. Met 6000+ studenten die jaarlijks in IES Abroad-programma's zijn ingeschreven, is IES Abroad de grootste studie in het buitenland in de Verenigde Staten en een innovatieve leider op het gebied van buitenlandse studie. Onze Missie IES in het buitenland leert studenten om wereldwijde leiders te worden door middel van voortreffelijke studie in het buitenland en stageprogramma's, waarmee studenten wereldwijd ervaringsleermogelijkheden bieden die voldoen aan de hoogste normen van academische kwaliteit. Onze visie Onze toekomstvisie blijft verbonden met het oorspronkelijke IES Abroad-programma in 1950 ... een wereld vol met interculturele competente leiders die zowel het begrip en de vaardigheden hebben om effectief, menselijk en positief te navigeren in verschillende culturen, in politiek, onderwijs, zaken , Of de non-profit sector. ONZE FILOSOFIE We zijn erop toegewijd om eerst de belangen van onze studenten te plaatsen, de levering van superieure academische programma's en het leveren van uitstekende service aan onze studenten en educatieve partners over de hele wereld. Dit zijn onze hoogste prioriteiten. Wij zijn van mening dat transparantie, goede praktijken en het behoud van de integriteit van onze bedrijfsprincipes in het belang van onze studenten, onze wereldwijde academische partners en onze organisatie liggen. De bestuursstructuur van IES Abroad beschikt over een systeem van toezicht dat wordt gekenmerkt door een consortiumlid en door derden gecontroleerde controles en saldi. Wat we aanbieden Een paspoort voor wereldburgerschap. IES in het buitenland creëert een reis - een opwindende uitdaging van academici en culturele onderdompeling - een ongeëvenaarde wereldwijde educatieve ervaring. Onze wereldklasse faculteit en veeleisende, relevante vakken betrekken en inspireren studenten, omdat ze onverwachte manieren van leren binnen en buiten het klaslokaal ontdekken. Binnenkort vinden onze studenten zich op het kruispunt van taalvaardigheid en interculturele communicatie, omdat ze leren om de wereld te navigeren als 21e eeuwse wereldburgers. Zo doen we het: Meer dan 125 academische programma's Programma's in 30 + steden en 21 landen Een netwerk van 600+ ambassadeurs die zich vrijwillig hebben geantwoord om vragen te beantwoorden Meer dan 1.200 IES buitenlandse cursussen geleerd door gekwalificeerde internationale faculteit Kredietoverdracht, gebaseerd op programma's die al door de thuisbureaus van de studenten zijn goedgekeurd of via programma's geaccrediteerd door IES Abroad's School of Record, de Universiteit van Rochester Huisvestingsopties beveiligd en gecontroleerd door IES in het buitenland, met inbegrip van huisvesting, woonzalen met plaatselijke studenten en / of appartementen (vaak bij een plaatselijke assistent) Meer dan 4 miljoen dollar in IES Abroad beurzen en hulp beschikbaar Optie om cursussen bij een van onze internationale partneruniversiteiten naast lokale studenten te volgen Persoonlijk adviseren om te helpen met vragen, problemen en processen voorafgaand aan vertrek Hulp bij het visumaanvraagproces Omvattende gezondheids- en veiligheidsdiensten, waaronder:24/7 hulpdiensten hulp bij elke plaats om te reageren op de onmiddellijke gezondheids- en veiligheidsbehoeften van studenten Internationale ziektekostenverzekering voor noodgevallen Amerikaanse studentedekaan en ondersteunend personeel die de gezondheids- en veiligheidsprotocol opstellen en controleren, raadplegen bij IES Abroad Centers om hoge veiligheidsnormen te handhaven en als noodcontact te dienen Een internationaal beleidsplan voor crisisbeheersing en noodprocedures op alle locaties voor evacuatie in geval van natuurramp, politieke onrust of terroristische actie. Uitgebreide vooronderzoeksbronnen, inclusief culturele en academische informatie Toegang tot Moodle, een online leeromgeving die studenten buiten het klaslokaal betraagt Gezinsondersteuning, inclusief de IES Abroad Family Guide Ervaren en toegewijd lokaal personeel ter plaatse Maaltijden, afhankelijk van de keuze van de woning Stages en veldplaatsen op gebieden zoals: Kunst / Theater, Zaken, Onderwijs, Overheid / Politiek, Recht, Wetenschappen / Gezondheidsgerelateerde programma's, Sociale / NGO-organisaties Service leren en vrijwilligersmogelijkheden bij verschillende lokale, nationale en internationale liefdadigheidsorganisaties op gebieden zoals: dierenwelzijn, gemeenschapsontwikkeling, economische ontwikkeling, onderwijs, gezondheid, mensenrechten, enz. Uitgebreide oriëntatie- en re-entry-programmering die zich richt op culturele aanpassing, doelstelling en prestatie, en voorbereiding op de terugkeer naar huis Toegang tot georganiseerde uitstapjes en culturele evenementen Vertaling Toegang tot ons 100.000+ alumni netwerk en The Exchange tweejaarlijkse nieuwsbrief [-]


University of Johannesburg

PhD Zuid-Afrika Johannesburg February 2019

Levendige, multiculturele en dynamische, de Universiteit van Johannesburg (UJ) deelt het tempo en de energie van de kosmopolitische Johannesburg, de stad waarvan hij de naam draagt. Trots Zuid-Afrikaan, de universiteit leeft tot zijn Afrikaanse roots, en goed voorbereid op zijn rol bij het actualiseren van het potentieel dat het hoger onderwijs in petto heeft voor de ontwikkeling van het continent. Het fenomenale succes verhaal van de universiteit is er een die critici heeft… [+] verrast en won meer dan sceptici. Als een instelling die prat gaat op zijn toegankelijke excellence, na slechts 11 jaar UJ zich heeft gevestigd als een instelling van de wereldwijde uitmuntendheid en wereldklasse gestalte. In de eerste vijf jaar van het bestaan, UJ verdubbelde haar geaccrediteerde onderzoeksoutput en verhoogde het aantal vooraanstaande Zuid-Afrikaanse Research Stoelen van geen tot zeven. Deze opmerkelijke prestatie werd bereikt ruim voor de voor 2015 vastgestelde doelstelling. De 2010 onderzoek uitkomst was het gevolg van UJ verlangen, tijdens de eerste periode, tot UJ te vestigen als een grondig onderzoek gerichte universiteit. UJ is de eerste en enige Afrikaanse universiteit toegelaten tot de zeer gerespecteerde consortium van 28 onderzoeksintensieve universiteiten in de wereld, Universitas 21 - een belangrijke bevestiging van de groeiende internationale statuur van UJ. UJ beschikt wereldklasse, internationaal erkende academische programma's op basis van curricula geïnformeerd door cutting-edge ontwikkelingen in zowel undergraduate en postgraduate onderwijs. Programma UJ's, binnen haar negen faculteiten, zijn ontworpen om studenten voor te bereiden op de wereld van het werk en voor wereldburgerschap. De universiteit heeft vier campussen, namelijk de Auckland Park Bunting Road Campus; de Auckland Park Kingsway Campus; de Doornfontein Campus; en het Soweto Campus. Op basis van de keuzes van UJ's Orange Carpet eerstejaars studenten - die met een APS score gelijk aan en groter dan 40 punten - het vlaggenschip programma's zijn onder andere: Accounting; Elektrische en elektronische / mechanische / civiele / Mijnbouw; LLB / BA Recht / BCom wet; Wiskunde / Toegepaste Wiskunde; IT / Computer Sciences; Menselijke Fysiologie; Optometrie; Financiën; Psychologie; en de lerarenopleiding. Om UJ's onderwijs, onderzoek en innovatie doelen te realiseren, UJ heeft, de afgelopen acht jaar, investeerde meer dan R2 miljard in de upgrading en uitbreiding van het leven en leren faciliteiten op al haar campussen en in het creëren van een veilige en veilige, wereldklasse leer- en onderzoeksomgeving voor zowel medewerkers als studenten. UJ introduceerde ook handheld apparaten (een tablet of laptop) in het eerste jaar klaslokalen in 2014, in een poging om deze jonge geesten te verbinden met de wereld van e-kennis die ze groeien in en om hun vermogen om bij te dragen en te concurreren transformeren. UJ's afgestudeerde slagingspercentage staat nu op 83,4% en de totale jaarlijkse afgestudeerde output is meer dan 11.400 studenten. Het eerste jaar Experience Programme van de Universiteit (FYE), een initiatief aanbieden van academische vaardigheden wapening met een accent op studenten mentoring medestudenten, is een van de steunprogramma's die helpen de school naar de universiteit overgang te vergemakkelijken. Bijna 1.300 studenten docenten, geselecteerd uit derdejaars niveau en hoger, fungeren als een interface tussen studenten en docenten. UJ introduceerde ook academische adviseurs in University woningen en goedgekeurd off-campus accommodatie faciliteiten. Onder UJ's Academic Excellence Programme, worden 250 studieadviseurs serveren 2.000 eerstejaars studenten in 25 woningen. Opvallend ook is dat UJ, met meer dan 49.500 studenten; 2300 internationale studenten; 6.700 promovendi en gerenommeerde wetenschappelijk personeel, is een instelling met een bewonderenswaardige afstuderen tarief. UJ is de thuisbasis van 133 nominale onderzoekers, van wie er zes A-label, en heeft zeven National Research Foundation Stoelen. Daarnaast produceert het grootste aantal zwarte accountants van alle geaccrediteerde residentiële universiteiten in het land. Terwijl UJ streeft mondiaal excelleren en gestalte, de Universiteit overweegt zijn nationaal reageren op een manier die alleen UJ kan. In dit verband, onder de Zuid-Afrikaanse zes vooraanstaande universiteiten, alleen UJ biedt met succes toegang tot bijna 2.000 eerstejaars studenten die afkomstig zijn uit de armste gemeenschappen, hen, waar nodig, met top-up NSFAS financiering, studietoelagen en twee gezonde maaltijden per dag . In de komende tien jaar, heeft UJ ingesteld zes strategische doelen, te weten: Global Excellence in onderzoek en innovatie. Global Excellence in Teaching and Learning. Een internationaal profiel Fit for Global Excellence en Stature. Een uitstekende Student Experience. Active Global Reputation Management, en Een instelling en People Fit for Global Excellence en Stature. Visie Een internationale universiteit van keuze, verankerd in Afrika, dynamisch vormgeven van de toekomst. Missie Inspirerende haar gemeenschap om te transformeren en te dienen de mensheid door middel van innovatie en de gezamenlijke streven naar kennis. waarden VERBEELDING GESPREK REGENERATIE ethische grondslag Vormgeven van de toekomst denken onafhankelijk Het ontwikkelen van een kosmopolitische identiteit Exposeren ambitie en gedrevenheid De goedkeuring van ondernemende aanpak Samen leren van onze diversiteit gezamenlijk het maken van verstandige beslissingen Engaging zinvol met elkaar Display wederzijds respect toonaangevende consultatively Het ontwikkelen van duurzaam door middel van creatieve bijdrage Introspecting voor vernieuwing Innoveren voor het algemeen welzijn Het maken van positieve verandering Profiteren van kansen over het hoofd gezien Treasuring academische vrijheid Op zoek naar evenwicht in het streven naar kennis Uitdagingen met moed en het verdienen van vertrouwen Verantwoordelijk handelen door eerlijk, consistent en transparant Deelnemen aan en het helpen van de gemeenschap (Ubuntu) * Ubuntu is het vermogen om mededogen, rechtvaardigheid, wederkerigheid, waardigheid, harmonie en de mensheid uit te drukken in het belang van het bouwen, onderhouden en versterken van de gemeenschap. Ubuntu spreekt tot onze onderlinge verbondenheid, onze gemeenschappelijke menselijkheid en de verantwoordelijkheid om elk die voortvloeit uit onze verbinding. [-]


Wits Business School

PhD Zuid-Afrika Johannesburg February 2019

Overzicht We willen leiders leveren die de toekomst van Afrika vorm kunnen gevenWits Business School is de graduate school voor bedrijfskunde van de Universiteit van de Witwatersrand, een van de hoogste tertiaire instituten in Afrika.De school biedt een verscheidenheid aan postacademische academische programma's en executive education-programma's, evenals wekelijkse openbare seminars. WBS ontwerpt ook op maat gemaakte, in-company programma's en werkt samen met klantorganisaties… [+] om managementcapaciteit te ontwikkelen. Met een volledig pakket aan programma's biedt WBS innovatieve, transformatieve en meeslepende leerervaringen met behulp van generatieve denkmethodes.Het doel van de school is om leiders te leveren die de toekomst van Afrika kunnen vormen en de waarden kunnen verhogen - hoe de zaken op het continent worden gedaan. Leren is daarom relevant voor de uitdagingen en kansen die we op dit continent tegenkomen en biedt studenten een diep inzicht in de complexiteit van zakendoen in Afrika in een mondiale context.Onze academische faculteit bestaat uit hooggekwalificeerde academici met bijna allemaal gepromoveerden, meer dan enige andere businessschool op het continent.WBS heeft een uitgebreide Management Library, 24-uurs vergaderzalen en Africa's grootste Case Study Centre, met meer dan 200 real-life cases die relevante zakelijke uitdagingen in de klas brengen.De hoofdcampus bevindt zich in Parktown en onze satellietcampus ligt in Braamfontein, beide in Johannesburg, het levendige, commerciële centrum van het continent en biedt een moderne leeromgeving die is gebouwd op het hoefijzermodel van de Harvard School of Business.Waarom studeren aan de WBS? Je ziet jezelf als een toekomstige leider:Van de studenten en faculteit tot onze alumni en vrienden, als een collectief, we maken een substantieel positieve impact op de wereld om ons heen. Dus wanneer u besluit om lid te worden van Wits Business School , beslist u om een ​​toekomstige leider te worden, zowel in het bedrijfsleven als in de samenleving.Je wordt onderdeel van een wereldwijde gemeenschap van actieve en innovatieve changemakers:Je WBS-diploma houdt hoog aanzien in de zakenwereld;Onze alumni hebben topposities;We zijn gevestigd in het commerciële centrum van Afrika;Je sluit je aan bij een partnerschap van levenslang leren en holistische ontwikkeling;We hebben het grootste academische casuscentrum;U krijgt toegang tot en neemt deel aan relevant en baanbrekend onderzoek; enWe hebben state-of-the-art faciliteiten.Visie, missie en waarden Onze visieTegen 2020 wordt het erkend als de Afrikaanse business school van keuze door studenten, werkgevers, het bedrijfsleven, het maatschappelijk middenveld, de overheid en de arbeid, met behoud van een onbevreesd kritische blik, gedreven door een gevoel van professionaliteit, ethiek en integriteit.De school wil academische, onderzoeks-, leiderschaps- en karakterprestatievoorwaarden creëren voor afgestudeerden die buiten zichzelf groeien en presteren als Afrikaanse leiders, in het bedrijfsleven en in de samenleving. Het is de bedoeling van WBS om bruggen te bouwen - tussen bedrijfsleven, overheid, maatschappelijk middenveld en georganiseerde arbeid - om de kwesties aan te pakken die cruciaal zijn voor Afrika en die zijn economische bestemming vervullen.Onze missieVet en baanbrekend in zijn benadering van de grootste problemen waarmee Zuid-Afrika en het continent worden geconfronteerd;De leverancier van management- en leiderschapsmanagement van topkwaliteit waarmee mensen hun loopbaan kunnen verbeteren, zowel lokaal als wereldwijd;In staat om bruggen te bouwen tussen bedrijfsleven, overheid, georganiseerde arbeid en de NGO-sector;Thuisbasis van de slimste koppen over grote kwesties en opgeroepen om commentaar te leveren / deel te nemen aan debatten;Het produceren van baanbrekend en relevant onderzoek; enEen plek waar studenten meer tijd willen doorbrengen om meer te leren en wijsheid te vergaren.Onze waardenWij handelen met integriteit;Compromisloze uitmuntende prestaties;We respecteren elkaar in alle interacties - professioneel en persoonlijk;We vertrouwen elkaar; enWij zijn verantwoordelijk, zowel als individu als als groep.Accreditatie en affiliaties Een WBS-graad houdt veel aanzien in de zakenwereldWBS is geaccrediteerd door een aantal vooraanstaande internationale organisaties, waaruit blijkt hoe belangrijk een WBS-graad in de bedrijfswereld is. We worden ook continu gecontroleerd en doorgelicht, zodat uw opleiding onvergelijkbaar is.We hebben accreditaties van de Association of MBAs (AMBA) en de Global Admissions Council (GMAC).Wij zijn de enige business school in Afrika die is toegelaten tot het Partnership in International Management (PIM), een uitwisselingsprogramma voor studenten voor internationale studie op meer dan 60 toonaangevende business schools over de hele wereld.De school is ook een van de oprichters van de South African Business School Association (SABSA) en is lid van de Association of African Business Schools (AABS). [-]


Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Zuid-Afrika Kaapstad February 2019

Welkom bij Elizabeth Galloway Academy Of Fashion DesignOnze nationaal geaccrediteerde cursussen bieden studenten de mogelijkheid om praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen. We streven ernaar om een ​​groot aantal ontwerpers te produceren die effectief kunnen werken in de mode-industrie. We willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van … [+] concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen. Onze Mission StatementWe willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen.Doelen en visieOns doel is om lerenden te helpen door training en ontwikkeling van vaardigheden, waardoor ze economisch onafhankelijk kunnen worden en hun vaardigheden aan anderen kunnen overdragen. De oprichter van de instelling, Elizabeth, erkende dat de mode-industrie goed opgeleide en ontwikkelde mensen nodig heeft om de hoge normen van de mode-industrie te handhaven, zowel lokaal als internationaal. De academie werd aldus in 1996 opgericht om aan deze behoefte tegemoet te komen. Elizabeth heeft een passie voor het opleiden van studenten en ervoor te zorgen dat ze over de nodige vaardigheden beschikken om waarde toe te voegen aan de lokale industrie, en ook om hun stempel op het internationale publiek te drukken. Daarnaast erkent en bevordert de academie het belang van academische competenties, die een sterkere stem kunnen geven aan modeontwerpers onder andere professionals.Nationale accreditatieHet Departement van Hoger Onderwijs en Vorming (DHET)Council on Higher Education (CHE)South African Qualifications Authority (SAQA)Van concept tot consumentOnze missie, visie en doelen zijn prachtig samengevat in de zin: van concept tot consument. Na zorgvuldige overweging hebben de oprichters en directeuren van de academie de missie goedgekeurd, die de basis vormt voor de planning en ontwikkeling van het leerprogramma. Passende middelen ¬ (intellectuele, alfabetiserings-, financiële en beroepsondersteuning in combinatie met een goed ontworpen institutionele infrastructuur) zijn ingezet om te zorgen voor een succesvolle levering van onze cursussen. Door interne en externe kwaliteitsborging zijn we in staat om de missie en doelen van de instelling regelmatig te beoordelen en te beoordelen.Het concept van continu leren is een integraal onderdeel van de missie. Ons doel is afgestudeerden te laten werken in de steeds veranderende lokale en internationale mode-industrie door observatie, ontdekking, doorlopend leren, zelfevaluatie en zelfreflectie. Door deze vaardigheden te ontwikkelen, zullen afgestudeerden hopelijk in staat zijn om hun eigen geavanceerde ontwerpen te conceptualiseren en aan de industrie en consumenten te leveren.De instelling streeft er verder naar een ontwerper van een kaliber te produceren die klaar is om de modebranche binnen te treden met vaardigheid en vertrouwen in het onderwerp. Door cursisten de mogelijkheid te bieden praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen, hoopt ons programma afgestudeerden te produceren die effectief in de branche kunnen werken en uitblinken als modeontwerpers van de toekomst.Onderwijs- en leerstrategieënSinds het midden van de jaren 90 traint de Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design personen die de modewereld willen betreden of modeontwerpers willen worden. Praktische ervaring speelt een belangrijke rol in onze programma's, omdat het ervoor zorgt dat studenten branchespecifieke kennis opdoen *. Bovendien creëert een nadruk op theoretische reflectie inzicht en begrip, waardoor facilitators hun onderwijsstrategieën dienovereenkomstig kunnen aanpassen.Meer recent is de instelling begonnen met het ontwikkelen van het zelfvertrouwen van de lerenden, zodat ze in staat zijn om het hoofd te bieden aan de veeleisende, snel veranderende mode-industrie. Om deze nieuwe manier van werken te ondersteunen, hebben we extra middelen ingebracht - zoals een bibliotheek met internettoegang en het gebruik van het Worth Global Style Network (WGSN), evenals een fulltime bibliothecaris die onderzoeksondersteuning biedt. Tegelijkertijd is het personeelsbestand gegroeid en zijn bestaande personeelsleden aangemoedigd om hun studie voort te zetten.Onze onderwijs- en leerstrategie wordt ondersteund door het idee dat onderwijzen en leren wederkerig moeten zijn. De facilitators willen leren en onderwijzen bieden dat relevant en heuristisch is. Leerders worden een praktische vaardigheid geleerd, waarna ze worden begeleid naar het waarom, hoe, wanneer en waar het toe te passen. Leerders worden uitgedaagd door een opdracht, een vraag of een vraag om een ​​bepaald resultaat te bereiken. Ze moeten dan de uitdaging voltooien door zelfsturing, verkenning en begeleiding door een facilitator. Taken zijn bedoeld om creatief leren te bevorderen, draagbare vaardigheden aan te moedigen en geïnformeerde en relevante keuzes te ondersteunen. Evaluatie van de resultaten door beoordeling en zelfreflectie helpt bij de algehele voorbereiding op werk in de industrie.Ervaring in de industrie speelt een belangrijke rol bij het verzekeren dat training niet gebeurt in een vacuüm. De theoretische, praktische componenten en experiëntiële componenten spelen een even belangrijke rol in onze onderwijs- en leerstrategie.* Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009) rapporteren dat praktische ervaring een belangrijke rol speelt bij leren en onderwijzen, maar niet voldoende is, omdat het ertoe leidt dat alleen het eerste (en meest basale) niveau in Blooms Taxonomy van leren wordt bereikt - kennis . Winkler (zoals geciteerd in Norton, 2009) is in overeenstemming met Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009), aangezien ze het belang van theoretische reflectie bij het creëren van inzicht en begrip rapporteert, waardoor facilitators verschillende conceptuele links in hun lesgeven kunnen maken en leerstrategieën en studenten om de kennis te integreren. Het wordt ook belangrijk geacht door Oblinger en Rush (1997), aangezien zij melden dat naarmate de samenleving en de economie veranderen, het belangrijk is om ervoor te zorgen dat het hoger onderwijs is afgestemd op deze nieuwe behoeften en uitdagingen. [-]


AFDA

Zuid-Afrika Johannesburg Kaapstad Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2019 +2 more

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]


Zoe Talent Solutions

Singapore Verenigde Arabische Emiraten Dubai Kazachstan Alma-Ata Maleisië Kuala Lumpur India Mumbai Maldiven Maldives Online Ghana Accra Egypte Caïro Zuid-Afrika Kaapstad Kenia Nairobi Nederlanden Amsterdam Griekenland Athene Slowakije Bratislava Hongarije Boedapest Zwitserland Genève Turkije Istanboel Verenigd Koninkrijk Londen Portugal Lissabon Manchester Frankrijk Parijs Tsjechië Praag Oostenrijk Wenen Abu Dhabi Jordanië Amman Qatar Doha Saoedi-Arabië Riyad Verenigde Staten Houston Canada Toronto August 2018 +48 more

Over ZOE Wereldwijde economie bewijst ons dagelijks de behoefte aan organisaties voor 'maximaal' en 'leidend' talent om te slagen in steeds complexere en competitievere mondiale markten. Om het 'best mogelijke' resultaat voor organisaties te bereiken, is het ontwikkelen van het juiste talent net zo belangrijk als het aannemen en behouden van medewerkers. Wie zijn wij? ZOE Talent Solutions is een wereldwijd trainings- en adviesbureau dat toonaangevende bedrijven in vele landen… [+] bedient. Wij zijn gespecialiseerd in oplossingen voor capaciteitsopbouw en talentontwikkeling voor individuen en organisaties, door middel van onze zeer op maat gemaakte cursussen en trainingssessies, in een breed scala aan disciplines. Wat doen we? ZOE helpt organisaties bij het identificeren van hun belangrijkste doelen en begeleidt managementteams door nauw samen te werken met elk lid, om blijvende verbeteringen aan te brengen in hun prestaties. Dit proces belooft dus een duidelijke toename in omzet en besparingen en een hogere Return On Investment (ROI). In bijna een decennium heeft ons team een ​​wereldwijd aan te bevelen onderneming opgebouwd met unieke vaardigheden, inclusief en niet beperkt tot coaching, facilitering, counseling en strategisering. Hoe doen we het? De zeer toegewijde en ervaren professionals van ZOE bieden hun klanten de hoogst mogelijke kwaliteit in training en capaciteitsopbouw tegen concurrerende prijzen, gekoppeld aan een unieke flexibiliteit om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Onze primaire focus is 'Complete klanttevredenheid'. Dit vormt de basis van onze werkfilosofie, onze cultuur en alles wat we doen. Dankzij ons succes hebben we onlangs een steeds groter aantal projecten kunnen uitvoeren. Elke keer opnieuw het vertrouwen van onze klanten winnen, motiveert ons om te streven naar een ongeëvenaarde uitmuntendheid. We triomferen door nauw samen te werken met elke organisatie om de kracht van hun mensen te ontsluiten en ervoor te zorgen dat onze trainingsoplossingen voldoen aan hun leer- en ontwikkelingsbehoeften, en hun zakelijk succes maximaliseren. ZOE heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van ontwikkeling van medewerkers en organisaties. Dit, in combinatie met de belofte om innovatieve en toonaangevende groeioplossingen te leveren, heeft ons consistent laten groeien, zelfs in het licht van ongunstige marktomstandigheden. [-]


Nurture Education International

Zuid-Afrika Kaapstad February 2019

"De architectuur van het onderwijs veranderen!"Nurture Education International wil Zuid-Afrikaanse professionals, studenten en studenten de mogelijkheid bieden om de discipline van hun keuze te bestuderen en tegelijkertijd wereldwijd erkende cursussen te ontvangen!Bij Nurture Education International streven we ernaar om de hoogste standaarden voor training en ondersteuning te bieden, zodat u uw doelen kunt bereiken en de overgang van "Lesgeven naar leren" kunt omarmen.Wij… [+] van Nurture Education International begrijpen dat klaslokaalgericht onderwijs niet altijd noodzakelijk is om te leren, en het is ook altijd mogelijk voor degenen die willen studeren om tijd te nemen uit hun drukke leven om face-to-face contactlessen bij te wonen!Onze innovatieve, online, facilitator ondersteunde cursussen zijn ontworpen en gestructureerd rond het allerbelangrijkste: u! Deskundigen ontwikkelen het cursusmateriaal en onze studenten kunnen altijd en overal leren met een tempo dat hen goed uitkomt, met de zekerheid dat onze deskundige facilitators online zijn om u te helpen.Nurture Education International wil erkenning krijgen als een van de leiders in de online-instellingen in Zuid-Afrika en een van de grootste online aanbieders van het eerste wereldonderwijs worden.Nurture Education International kan de nieuwste materialen en online leerconcepten aanbieden aan onze studenten in Zuid-Afrika.Mission StatementHet is de bedoeling van Nurture Education International om vanuit meerdere locaties in de provincies van Zuid-Afrika te opereren. Wij bieden studenten flexibele, betaalbare toegang tot online internationaal erkende educatieve cursussen in een groot aantal disciplines.Nurture Education International biedt innovatieve, inspirerende educatie over een breed scala aan onderwerpen, vaardigheden en kwalificaties van onderwijs door gepassioneerde facilitators, trainers en mentoren, en biedt dit een zeer sterke corporate governance en compliance-basis.Nurture Education International blijft een erkend, geloofwaardig en op onderwijs gericht bedrijf in het hele land groeien.Nurture Education International zal zich inspannen om een ​​echt verschil te maken voor haar studenten en personeel. [-]


University Of The Free State Business School Online

Zuid-Afrika Bloemfontein February 2019

Is een van de oudste instellingen van het hoger onderwijs in Zuid-Afrika.


The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

Zuid-Afrika Pretoria February 2019

Een educatieve leider op creatief gebiedHet Open Venster streeft ernaar de nodige Pathways te creëren voor deze generatie om met vertrouwen verder te gaan in dit digitaal gedreven tijdperk van exponentiële technologische en creatieve groei.Het is de visie van Open Window om een ​​leider en trendsetter te zijn in de onderwijssector van Zuid-Afrika en internationaal door productexcellence te bereiken door academische strengheid en industrierelevantie, het gebruik van geava… [+] nceerde technologie en de voortdurende verbetering van infrastructuur in een klantgericht milieu. [-]


East London University

Zuid-Afrika Oos-Londen February 2019

Over East London University East London University, opgericht in 1998, is een van de belangrijkste particuliere universiteiten van het land. De Universiteit van de S1-hectare grote campus, een paar kilometer ten zuiden van het centrum van East London, is de thuisbasis van meer dan 2300 studenten afkomstig uit alle regio's van Zuid-Afrika en 27 andere landen. Ongeacht wat ze studeren, East London University studenten beginnen aan een persoonlijke educatieve reis die hen helpt… [+] nd fi en volgen hun individuele doel. Missie en Doel East London University biedt toegang tot mogelijkheden voor hoger onderwijs die studenten in staat stellen de ontwikkeling van kennis en vaardigheden die nodig zijn om hun professionele doelen te bereiken, het verbeteren van de prestaties van hun organisaties, en zorgen voor leiderschap en service aan hun gemeenschappen. Doel Cognitieve en effectief leren van studenten op kennis, vaardigheden en faciliteren waarden-en gebruik te maken van die kennis op de werkplek van de student te bevorderen. Competentie in de communicatie, kritisch denken, samenwerking en informatie gebruik te ontwikkelen, samen met een verbintenis tot levenslang leren voor verbetering van de kansen van studenten voor een succesvolle carrière. De aanwijzingen dat de kloof tussen theorie en praktijk door middel van docenten die brengen hun klas niet alleen voortgezette academische voorbereiding, maar ook de vaardigheden die afkomstig zijn uit de huidige praktijk van hun beroep overbrugt bieden. Om technologie te gebruiken om effectieve manieren en middelen van instructie die de toegang uit te breiden naar leermiddelen en dat samenwerking en communicatie voor een betere leren studenten te verbeteren creëren. Om het leren van studenten te beoordelen en te gebruiken evaluatie gegevens ter verbetering van het onderwijs / leersysteem, curriculum, instructie, leermiddelen, begeleiding en diensten voor studenten. Worden georganiseerd als een particuliere instelling om een ​​geest van vernieuwing die zich richt op het leveren van academische kwaliteit, service, kwaliteit, en gemak voor de werkende student te bevorderen. Om de financiële middelen die nodig zijn om de universiteit missie te ondersteunen genereren. [-]


The Da Vinci Institute

PhD Zuid-Afrika Edenvale February 2019

WELKOM IN THE DA VINCI INSTITUTEHet instituut werd in 2004 opgericht als gevolg van een beslissing van Warwick University om het onderwijslandschap in Zuid-Afrika te verlaten vanwege de toen herziene wettelijke vereisten voor buitenlandse universiteiten in het land. Met de steun van de heer Nelson Mandela en dr. Ben Ngubane besloot de familie Marcus door te gaan met het werk dat door Warwick was begonnen en legde als resultaat vast wat nu bekendstaat als The Da Vinci Institute… [+] for Technology Management. Het instituut was in 2004 voorlopig geregistreerd bij het Departement voor Hoger Onderwijs. De eerste Chief Executive Officer, professor Benjamin Anderson, vervoegde het instituut in 2005. Onder zijn leiding ontving het instituut de volledige registratie- en accreditatiestatus van het Departement van Hoger Onderwijs en Vorming en de Raad voor Hoger Onderwijs in 2006. De eerste institutionele audit werd in 2006 uitgevoerd door het Kwaliteitscomité voor het hoger onderwijs (HEQC).Als onderwijsinstelling Mode 2 is het instituut gericht op het creëren van kennis die transdisciplinair van aard is, maatschappelijk relevant en waarvan de bedoeling is om werkgerelateerde problemen op te lossen en bij te dragen aan de professionele ontwikkeling van de betrokken personen. Het is in deze context dat The Institute een reis van zelfontdekking faciliteert voor potentiële bedrijfsleiders en ondernemers.Het Instituut ontleent zijn passie aan het ontwikkelen van ondernemers en toekomstige leidinggevende leiders die zullen bijdragen aan het faciliteren van een duurzame en socio-economische getransformeerde samenleving. Samen met zijn Zuid-Afrikaanse en internationale verenigingen biedt The Institute een breed scala aan leeroplossingen, waaronder aspecten gerelateerd aan, onder andere, ondernemerschap, innovatiebeheer, systeemdenken en managementleiderschap. Door studenten de mogelijkheid te bieden deel te nemen aan een internationale onderdompeling, konden ze een echt mondiaal perspectief krijgen op leidinggevende leiderschapsontwikkeling zoals het zich presenteert in verschillende delen van de wereld. Studenten kunnen deelnemen aan kleine lessen, waardoor ze de kans krijgen om na te denken over hun eigen leerproces en om deze te integreren met die van mensen die een breed scala aan culturele achtergronden en organisatorische realiteiten vertegenwoordigen.Het instituut dat zich bevindt in de serene en vredige buitenwijk Modderfontein, biedt hogere diploma's, diploma's, bachelor-, master- en doctoraatskwalificaties in het management van technologie, innovatie, mensen, systemen (TIPS ™) en bedrijfsmanagement (B).Door het TIPS ™ (B) -kader te integreren, is The Institute in staat om samen met studenten en sponsoren nieuwe werkplekrealiteiten te creëren, op elkaar af te stemmen en agiler te worden. Dit samenwerkingskader stelt The Institute in staat om een ​​echt responsieve service te bieden om te voldoen aan de steeds veranderende behoeften van organisaties op het gebied van organisatieprestaties.Het instituut is geregistreerd als een particuliere instelling voor hoger onderwijs op grond van de wet op het hoger onderwijs 1997, registratie nr. 2004 / HE07 / 003. De kwalificaties van het Instituut zijn geaccrediteerd door de Council on Higher Education en vastgelegd bij de South African Qualifications Authority.TIPS-raamwerkDA VINCI DOEL, DROOM, PRINCIPES EN MERK BELOFTE [-]


University of the Witwatersrand

PhD Zuid-Afrika Johannesburg February 2019

Wits is strategisch gelegen in Johannesburg, een stad van wereldklasse en het economische centrum van Zuid-Afrika, met talloze mogelijkheden voor studenten en medewerkers om te gaan met en presenteren oplossingen die bijdragen aan ons land kennis-basis en bouwen onze toekomst. Met zijn meer dan 160.000 afgestudeerden in zijn 95-jarige geschiedenis heeft Wits zijn land nationaal en internationaal voortgezet. Wits is gepositioneerd 24 door de Times Higher Education Rankings… [+] onder 's werelds top 100 universiteiten uit die degressieve Fortune 500 CEO's. Kennismaken met Wits weten Wits University is een centrum voor hoger onderwijs en onderzoek van de hoogste kwaliteit. Zijn lange geschiedenis en reputatie is gebouwd op het bevorderen van de vrijheid van onderzoek en de zoektocht naar kennis en waarheid. Het blijft haar positie als toonaangevend onderzoek intensieve universiteit in Zuid-Afrika te verbeteren. Wits Vandaag Wits, een van Afrika's belangrijkste universiteiten streeft innovatieve, waar de grenzen van de kennis worden geduwd en waar de focus ligt op het ondersteunen van wereldwijd concurrerende normen van uitmuntendheid in het leren, onderwijs en onderzoek te zijn. Studeren bij Wits Studenten kiezen voor een studie bij Wits want het is een internationaal gerespecteerd onderzoeksintensieve universiteit. Wits heeft hooggekwalificeerde en internationaal hoog aangeschreven wetenschappelijk personeel. Gevestigd in Johannesburg, het economische centrum van Afrika, Wits biedt een ruime keuze aan opleidingen met onze professionele graden wordt internationaal erkend. Wits biedt de studenten sociale levendigheid en culturele diversiteit. Postdoctorale studie Op zoek naar uw carrière te verbeteren? Moeten de concurrentiepositie? Join Wits, waar we bieden intellectueel stimulerende onderzoeksgebieden op postdoctoraal niveau, goede begeleiding en ondersteuning van het onderzoek, alsmede de financiering voor verdienstelijke studenten en mensen die in financiële nood. [-]


Edu Africa

Zimbabwe Harare Zuid-Afrika Kaapstad Tanzania Arusha Kenia Limuru Town. +2 more

Edu Africa biedt authentieke, praktische en unieke onderwijservaringen in 13 landen in Zuid- en Oost-Afrika. We behandelen een breed scala aan interesses en vakgebieden op onze vakkundig geplande facultaire lessen, School, Study Abroad en Service Learning. Al onze programma's zijn volledig inclusief en aangepast aan uw behoeften. Het belangrijkste doel is altijd om aan uw vereisten te voldoen en om de gewenste leerresultaten voor elke groep of persoon te bereiken.Ons team… [+] is gevestigd in Afrika, verspreid over onze vier regionale kantoren in Zuid-Afrika, Kenia, Zimbabwe en Tanzania. Dit betekent dat onze programma's zijn geïnspireerd op ervaringen uit de eerste hand en verfijnd zijn om de gedachten van studenten te openen voor nieuwe plaatsen en mensen.We zijn gepassioneerd over mensen, onze omgeving en onderwijs en zijn van mening dat door elke Afrikaanse reis het leven wordt veranderd, zowel lokaal als internationaal.Waarom Edu Africa ?We zijn geworteld in AfrikaAfrika is ons thuis en we zijn gepassioneerd door mensen, onze omgeving en de kracht van onderwijs. Wij geloven dat onze unieke onderwijsprogramma's levensveranderende ervaringen bieden voor elke deelnemende student, faculteitslid en personeel, evenals de gemeenschappen waarmee we samenwerken. Dit zijn onze beloften aan jou.We zijn ervarenWij bieden diepgaande ervaring en een goed opgebouwd netwerk van partners, gelieerde en academische geesten die maar weinig andere bedrijven kunnen evenaren. Onze programma's zijn geïnspireerd op onze ervaringen uit de eerste hand van wonen, reizen en werken in Afrika - en deze evolueren voortdurend naar nieuwe leermogelijkheden die betekenisvol zijn in de Afrikaanse context. Het feit dat we zoveel terugkerende gasten hebben, getuigt van de uitzonderlijke kwaliteit en voortdurende relevantie van de ervaringen die we bieden.Wij zijn lokaalWe werken vanuit vier regionale hoofdkantoren in Tanzania, Kenia, Zuid-Afrika en Zimbabwe, met verschillende satellietkantoren in deze regio's. We zijn op de grond waar het allemaal gebeurt, en geven ons de lokale kennis om u met vertrouwen uit te nodigen in Zuid- en Oost-Afrika. We begrijpen ook en geven om de lokale gemeenschappen die we werken met het opbouwen van langetermijnrelaties.Waren veiligMet onze praktische aanpak en jarenlange ervaring zijn we er trots op dat we een geloofwaardig verslag hebben van geen ernstige incidenten op onze reizen. We hebben een degelijk veiligheids- en beveiligingsraamwerk om onze gewaardeerde gasten te beschermen, van wie de meesten jong en dus kwetsbaarder zijn. We voeren ook regelmatig diepgaande risicobeoordelingen uit op al onze locaties, zodat groepsleiders goed geïnformeerd en up-to-date kunnen zijn. We hebben een uitgebreid kinderbeschermingsbeleid dat is gebaseerd op de VN-normen voor kinderbescherming.Wij zijn duurzaamWij geloven in duurzame ontwikkeling en al onze gemeenschaps- en milieuprogramma's zijn gebaseerd op langetermijnverbintenissen volgens de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties om een ​​positieve verandering te bewerkstelligen en te zien.We zijn financieel veiligEdu Africa heeft relevante wettelijke aansprakelijkheids- en passagiersverzekeringen die groepsleiders en groepen tijdens de reis dekken.We zijn verbondenWe kiezen onze branchepartners zorgvuldig en bouwen relaties op gebaseerd op uitmuntendheid, betrouwbare service, veiligheid en betrouwbaarheid. Met groepen die ons meer dan 10 jaar bezoeken, hebben we er vertrouwen in dat we accommodaties en dienstverleners kunnen uitkiezen die de belangen van onze gasten voor ogen hebben.We zijn ondersteunendVanaf het eerste contactpunt met je programmabeheer tot je je programmamaker begroet om terug naar huis te gaan, heb je de nodige informatie en ondersteuning die je nodig hebt. Wij zijn van mening dat communicatie cruciaal is, en we zullen u bij elke stap van het planningsproces begeleiden om een ​​uniek educatief programma samen te stellen dat aan uw verwachtingen voldoet. Onze professionele, gekwalificeerde programmafacilitators begeleiden de groep op topniveau en bieden 24-uurs ondersteuning op locatie.Ons verhaalGeboren uit een diepe passie voor het continent, werd Edu Africa in 2003 gelanceerd vanuit Harare, Zimbabwe - een paar jaar nadat de stichtende leden voor het eerst begonnen met het verkennen van het concept van het aanbieden van reiservaringen in Afrika die de gemeenschap en het milieu ten goede kwamen.Onze organisatie breidde zich snel uit en opende kantoren in Kaapstad, Nairobi en vervolgens Tanzania, toen ons kernleiderschapsteam verhuisde om dicht bij de gemeenschappen te wonen met wie ze samenwerkingsverbanden waren aangegaan.Edu Africa diende aanvankelijk groepen die het continent bezochten voor non-profit en servicegerelateerde redenen. Ons aanbod is van daaruit biologisch ontwikkeld. Vandaag hebben we onze organisatie gebouwd als een gespecialiseerde leverancier van levensveranderende educatieve programma's en leerervaringen voor diensten in Afrika - voor zowel groepen als individuen. Veel mensen en organisaties die vanaf het begin met ons hebben gereisd, doen dat nog steeds.Barry Rawlings, Managing Director"We begrijpen onderwijs. We zijn geen touroperator die een educatieve draai geeft aan wat we doen, we zijn echte onderwijskundigen en waarderen resultaten, curriculum en pedagogiek. "Hij voegt eraan toe dat Edu Africa ernaar streeft gelijke tred te houden met de ontwikkelingen in het onderwijs op wereldschaal."We begrijpen dat onderwijs over de hele wereld een revolutie doormaakt en dat het er over een paar jaar heel anders zal uitzien. We zetten onze programma's steeds meer in de pas met de wereldwijde competenties die nodig zijn voor de wereld van morgen.Ik geloof elke dag sterker dat Afrika, in zijn rijkdom, het perfecte canvas is om te leren over cultuur, wereldvisie en enkele grote uitdagingen van de planeet. "We zijn enorm enthousiast over wat de toekomst zal brengen voor ons continent, onze gemeenschappen en iedereen die zijn of haar voet plaatst op Afrikaanse bodem. Bedankt dat je deel uitmaakt van ons verhaal. Mogen we doorgaan met het veranderen van levens in en door Afrika samen. [-]


Open Learning Group

Zuid-Afrika Johannesburg February 2019

De Open Learning Group (OLG) is een toonaangevende volledig geaccrediteerde privé-onderwijsinstelling en een effectieve afstandsonderwijzer die de voorkeur geeft aan het ondersteunen van het leer- en leertraject voor onderwijsinstellingen en het realiseren van een hogere doorstroom van afgestudeerden in Zuid-Afrika .De Open Learning Academy levert geaccrediteerde en gespecialiseerde kwalificaties voor logistiek en supply chain management, variërend van NQF niveau 2-leerlingschappen t… [+] ot een NQF niveau 7-graad. Deze kwalificaties zijn gericht op het ontwikkelen van loopbanen van individuen naar het volgende niveau.In het verlengde van ons doel om toegewijd te blijven aan het verstrekken van kwaliteitsonderwijs en beroepsgerichte gespecialiseerde kwalificaties, biedt de divisie Open Learning Services administratieve en operationele ondersteuning aan andere uitzonderlijke onderwijsinstellingen die een deel van hun kwalificaties aanbieden in een afstandsonderwijs. Dit zorgt ervoor dat een groot aantal studenten in zowel stedelijke als landelijke gemeenschappen in zuidelijk Afrika toegang hebben tot kwaliteitsvolle onderwijsprogramma's door middel van effectieve en geschikte technologie. OLG biedt momenteel de administratieve en operationele ondersteuning aan verschillende onderwijsinstellingen, die programma's aanbieden op het gebied van management, onderwijs, financiën, handel, logistiek en supply chain management.accreditatieOLG is een geregistreerde aanbieder van het departement Hoger Onderwijs en Vorming en is geregistreerd als een particuliere instelling voor hoger onderwijs op - Voortgezet Onderwijs en Training - TVET en Hoger Onderwijs Training - HET.Waarom OLG de leider is in het onderwijsGeaccrediteerd: met de South African Qualifications Authority (SAQA) en het Department of Higher Education and Training (DHET)Betaalbaar: toegang tot flexibele betalingsplannenToegankelijk: registreer op elk gewenst moment en studeer overalToegewijde studentenondersteuning: met het OLG4ME studentenportaal, digitale lessen en virtuele klaslokalenInnovatieve onderwijs- en leermethoden: studenten helpen bloeienGemengde leveringswijze: afstandsonderwijs gekoppeld aan leerondersteuning op leercentraMarktleiders: met meer dan 20 jaar ervaring in het veld [-]


Milpark Education

Zuid-Afrika Kaapstad Johannesburg February 2019

Business School. Master of Business Administration (MBA). School of Commerce. Bachelor in Bedrijfskunde Bachelor of Commerce (met een hoofdvak in Marketing Management) Bachelor of Commerce (met een hoofdvak in Human Resources) Bachelor of Commerce (met een grote in de belasting) Bachelor of Commerce (met een master in Compliance en Risk Management) B handelaar van de handel (met een hoofdvak in het bankwezen) Bachelor of Commerce (met een hoofdvak in Banking and Investment… [+] Management) Bachelor of Commerce (met een grootschalige financiële planning) Opgericht in 1997 was Milpark Education een van de eerste particuliere aanbieders van hoger managementonderwijs in Zuid-Afrika. Vandaag blijft het een toonaangevende leverancier van kwalificaties op het gebied van hoger onderwijs en hoger onderwijs en opleiding. Milpark Education is geregistreerd bij het Zuid-Afrikaanse Ministerie van Hoger Onderwijs en Opleiding (DHET) als particuliere instelling voor hoger onderwijs (nr 2007 / HE07 / 003). Met een nationale voetafdruk in Zuid-Afrika heeft Milpark twee onderwijs campussen in Kaapstad en Johannesburg, en een ondersteunend kantoor in Durban. Onze vlaggenschip kwalificatie, de MBA, is voor vijf opeenvolgende jaren (van 2013 tot 2017) nummer 1 onder particuliere aanbieders van de MBA in Zuid-Afrika door PMR.africa gerangschikt. Onze responsieve en flexibele leeroplossingen, variërend van voorgraadse naar nagraadse niveau, zijn gebaseerd op relevante en kwalitatieve onderwijs-, service- en ondersteunende uitmuntendheid en dynamische partnerships met de industrie. Al onze programma's, van de MBA tot de korte cursussen, worden geleverd via klaslokaal leren, online leren en afstandsonderwijs online. [-]


The Private Hotel School

Zuid-Afrika Stellenbosch February 2019

Welkom bij The Private Hotel SCHOOL Op basis in de prachtige omgeving van de stad Stellenbosch, Zuid-Afrika's belangrijkste wijn toeristische bestemming, en culinaire hoofdstad van het land, The Private Hotel School is waar gastvrijheid dromen uitkomen. The Private Hotel School met zijn ervaren team van professionals, het onderwijzen van nationaal en internationaal erkende opleidingen, is een van de meest gewilde hotel scholen in Zuid-Afrika en zal u helpen uw aspiraties… [+] van een carrière te realiseren in de stimulerende wereld van gastvrijheid. Ons curriculum combineert innovatieve en toonaangevende hospitality instructie met geluid praktische opleiding en kennis van de horeca. Dit laat ons toe om horeca de leiders van morgen te voorzien van de hands-on training, educatieve en culturele bewustzijn vaardigheden die nodig zijn om te slagen in de huidige competitieve wereldeconomie. Tegelijkertijd willen we ook aan de internationale goodwill en vriendschap te bevorderen. Op onze horeca-school onze studenten worden opgeleid tot schaarse professionele vaardigheden onder de knie, het verkrijgen van een hoog niveau van gespecialiseerde kennis die nodig is om uit te blinken in de horeca omgeving. Onze kwalificaties zijn geaccrediteerd door AHA-IHMS en zorgt ervoor dat onze studenten om hun keuze 3 jaar af te ronden in de Verenigde Staten. Wat maakt ons anders en onderscheidt ons van alle andere horeca academie? 1- TPHS is geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming (Reg No: 2010 / HE007 / 005) als een privé-instelling voor hoger onderwijs en is geregistreerd bij de volgende Hospitality studies aanbieden: Higher Certificate in Hospitality Management, Advanced Certificate in Hospitality Management en een Advanced Diploma in Hospitality Onderwijs. 2 Wij zijn de enige Zuid-Afrikaanse school die een Advanced Diploma in Hospitality Onderwijs. 3- We zijn lid van de grootste Zuid-Afrikaanse Verenigingen zoals Fedhasa (Federated Hospitality Vereniging van Zuid-Afrika), de Vereniging van particuliere aanbieders van Onderwijs, Opleiding en Ontwikkeling (APPETD) en de Zuid-Afrikaanse Chefs Association (SACA). 4- The Private Hotel School is geaccrediteerd door de internationaal bekende en gerespecteerde Amerikaanse Hospitality Academy- International Hotel Management School (AHA-IHMS). IHMS scholen zijn gewijd aan het verstrekken van een innovatief antwoord op de behoefte van de horeca voor leiders. 5- The Private Hotel School is een geregistreerd en erkend centrum voor de gerenommeerde internationale City & Guilds Group. 6- We hebben een samenwerkingsovereenkomst met de internationaal onderscheiden Stellenbosch University. 7- The directeur van The Private Hotel School is een Advisory Board Member van de AHA-IHMS (International Hospitality Management School). 8- Wij zijn lid van de USA National Restaurant Association (NRA). 9- Wij zijn lid van Stellenbosch Toerisme. 10- TPHS is lid van de raad van bestuur van EUROCHRIE, de officiële federatie voor Europa en Afrika, van de Internationale Raad voor Toerisme en Hospitality Educators. Als student aan The Private Hotel School vindt u onder de knie schaars professionele vaardigheden en het verkrijgen van een hoog niveau van gespecialiseerde kennis die nodig is om uit te blinken in de horeca. Als u geïnteresseerd in een carrière in de horeca of culinaire velden zijn, willen we graag een persoonlijke uitnodiging uit te breiden tot u en uw familie om onze campus bezoeken en de Private Hotel School verschil te ervaren. [-]


University of Fort Hare

PhD Zuid-Afrika Alice Bhisho Oos-Londen February 2019

Visie Een levendige, rechtvaardige en duurzame Afrikaanse universiteit, hecht waarde aan het onderwijs en onderzoek van topkwaliteit in dienst van haar studenten, wetenschappers en de bredere gemeenschap. Missie Om een ​​hoge kwaliteit van het onderwijs van de internationale normen bij te dragen aan de vooruitgang van de kennis die sociaal en ethisch relevant en toepassen van technologische en sociaal-economische ontwikkeling van ons land en de rest van de wereld te bieden. Waarden … [+] Integriteit - te respecteren en te bevestigen de waardigheid, gelijkheid, vrijheid en de rijke culturele diversiteit van alle mensen als basis voor vrede en sociale rechtvaardigheid, het streven naar waarheid, intellectuele eerlijkheid en openheid voor ideeën. Excellence - Om erkend te worden als een internationaal centrum voor excellentie, dat zowel wortelt in de omgeving en gevoelig zijn voor de uitdagingen van de menselijke vooruitgang, en een cultuur van lesgeven en leren en toponderzoek in de universiteit te bevorderen als een fundamentele minimale eis voor het leven up om de vordering van het zijn van een plaats van kennisontwikkeling. Innovatie - Om zich te concentreren op de door nieuwe informatietechnologieën, informatie management systemen en processen, en de kansen voor innovatie uitdagingen. En om dat te doen op een ondernemende manier dat de universiteit en de mensheid ten goede komt. Ethiek - Het bereiken van de hoogste professionele en ethische normen in het onderwijs, onderwijs, onderzoek, betrokkenheid van de gemeenschap en corporate governance. Strategische doelen Excellentie in het onderwijs en het leren, onderzoek en maatschappelijke betrokkenheid; Deze strategische doelstelling richt zich op de brede maatschappelijke visie die nodig is om de universiteit te ondersteunen als internationaal centrum voor excellentie, dat zowel wortelt in de omgeving en gevoelig zijn voor de uitdagingen van de menselijke vooruitgang; de noodzaak om een ​​cultuur van lesgeven en leren en toponderzoek in de universiteit te doen herleven als een fundamentele minimale eis voor het leven tot aan de eis van het zijn van een plaats van kennisontwikkeling en om te kunnen vergelijken met soortgelijke instellingen elders in de wereld; en de fundamentele missie van de hedendaagse Afrikaanse universiteit en de inter-connectie tussen deze missie en breed opgezette verwachtingen van de maatschappelijke verantwoordelijkheid van de universiteit aan de gemeenschappen het dient. Het richt zich ook op de toegang van nieuwe technologieën die het onderwijzen en leren, en onderzoek zou kunnen vergemakkelijken. Het verbeteren van de Student Experience: Deze strategische doelstelling heeft te maken met het beheer van de ervaring van het studentenleven aan de universiteit, zodat kritisch, betrokken burgers en adequaat geschoolde afgestudeerden verlaten de Universiteit van Fort Hare. Het richt zich op de bestuurlijke, woon-, sport-, culturele en sociale systemen ter ondersteuning van studenten. Build a Service Cultuur: Deze doelstelling is bedoeld om ervoor te zorgen dat de ethische principes van de dienstverlening en ethos van service excellence doordringen de Universiteit cultuur, voor studenten, medewerkers en stakeholders; evenals verbeterde efficiëntie in administratieve en management systemen die de primaire processen te ondersteunen. Optimaliseer de Multi- Campus model: Deze doelstelling introduceert de 'Planeten in Alignment' model als de optimale model voor onze multi-campus van de universiteit; en beschrijft hoe we van plan om de relatieve sterke en strategische niches van elk van onze drie campussen benutten, en zorgt voor overeenstemming van de status en de coördinatie tussen de geografische ruimte. Harness Technology Effectief: Deze doelstelling richt zich op de door de nieuwe informatietechnologieën gepresenteerd in termen van de investeringen die moeten worden gemaakt, informatie management systemen en processen, en de kansen voor innovatie uitdagingen. Het ontwikkelen van Human Resources: Deze doelstelling gaat over verfrissend - of misschien opnieuw onderhandelen - de psychologische en ontwikkelingsstoornissen contract met onze medewerkers. We zullen ook moeten onze modellen van management en leiderschap te herzien, en een aanzienlijke verbetering van ons management capaciteit en mogelijkheden. Managers moeten hun verantwoordelijkheid voor het beheer en ondersteunend personeel om de overgang naar een nieuw evenwicht van activiteiten te maken, rekening houdend met nieuwe modellen van lesgeven en leren te nemen, en de planning personeelsbehoeften dat model te leveren. We moeten ook een stevige, maar medelevend cultuur van individuele en collectieve verantwoordelijkheid te prenten; en versterking van het personeel verwachtingen over wordt beheerd in overeenstemming met deze agenda. Bereiken van financiële levensvatbaarheid en duurzaamheid: Deze enabler zich bezig met de ontwikkeling van een duurzame basis voor de universiteit financiering; en ervoor te zorgen dat de grootte en de vorm van de universiteit is zowel levensvatbaar en steunt haar strategische doelen. Samengevat zal de universiteit zich richten op de transformatie in het hoger onderwijs, goed bestuur en verantwoording, en haar maatschappelijke verantwoordelijkheid functie in de komende periode. Het zal ook nadruk leggen op de technologische ontwikkeling en de oprichting van een duurzame financiering basis. Handvest van de ethische principes en waarden Preambule: 'In lumine tuo vide bimus lumen' - 'In Uw licht zien wij het licht " De Universiteit van Fort Hare erkent dat een instelling of gemeenschap uiteindelijk wordt beheerst door normen, waarden en overtuigingen die haar eigen identiteit, tradities en oriëntatie weerspiegelen. De universiteit is van mening dat de kennis is een positieve kracht alleen als geïntegreerd met de waarden en dat het een verzorgende context van sterke ethische normen en principes moeten bieden. Bij het ontbreken van dergelijke waarden, kan kennis een destructieve kracht. Dit Handvest presenteert daarom de cruciale waarde-raamwerk dat het ethos van de Universiteit van Fort Hare definieert. Het begeleidt de Universiteit van de visie, missie, Corporate Doelen en strategische doelstellingen. Het dient als een referentiepunt voor al haar academische en administratieve beleid, programma's en procedures en het bindt de hele universitaire gemeenschap door gedeelde ethische principes en waarden. Het Handvest is om onze rechten en verantwoordelijkheden relevant, als Fort Harians, in relatie tot elkaar, de samenleving en het milieu. Uiteindelijk streeft zij naar alle mensen te inspireren om te leven met de adel, waardigheid en een actief geweten. De universiteit van Fort Hare zal altijd de smeltkroes waar veel van de kritische ideeën van de Zuid-Afrikaanse democratie, bevrijding, verzoening en vergeving gekiemd, ontwikkeld en versterkt en uiteindelijk galmde door het hele land, het continent van Afrika en over de hele wereld zijn. Het Handvest resoneert daarom van nature met de beginselen en waarden die de Freedom Charter, de Zuid-Afrikaanse grondwet en de Bill of Rights ten grondslag liggen. Het Fort Hare Handvest is gegroeid uit een inclusieve ontwikkelingsproces dat betrokkenen de hele universitaire gemeenschap. Het biedt aan al haar leden de ethische principes en waarden hieronder vermeld, om ons te begeleiden op onze ontdekkingsreis, exploratie en de realisatie van onze intellectuele en unieke menselijke mogelijkheden. Zonder een dergelijke ethische richtlijnen al het onderwijs, onderwijs, onderzoek en dienstverlening aan de gemeenschap zijn van weinig waarde. De Universiteit van Fort Hare Gemeenschap: Geïnspireerd door het erfgoed van de universiteit en de bijdrage die het heeft geleverd aan leiderschap, bevrijding en dienstbaarheid aan de mensheid; Accepteren dat in het kader van het onderwijs onder meer de realisatie van onze menselijkheid als onze verantwoordelijkheid om zichzelf, familie en de gemeenschap; In het besef dat in het streven naar waarheid en kennis, de universiteit, als een instelling voor hoger onderwijs, moet aanhouden met alles dat het een niet aflatende focus op uitmuntendheid doet; Bevestigend dat een cruciale rol van het onderwijs is bij te brengen bij studenten respect, tolerantie en sociale verantwoordelijkheid in een omgeving van de academische vrijheid, dialoog, vriendschap en begrip. De Universiteit van Fort Hare Gemeenschap aanvaardt hierbij dit Handvest en verbindt zich aan het leven door en het bevorderen van de beginselen en waarden hieronder opgesomd: operationele Principles Om ervoor te zorgen dat de universele waarden van rechtvaardigheid, integriteit, discipline, liefde, vriendelijkheid, niet-schade en zorg voor het welzijn van anderen als bron van ons denken, spreken en handelen zal dienen. Te respecteren en te bevestigen de waardigheid, gelijkheid, vrijheid en de rijke culturele diversiteit van alle mensen als basis voor vrede en sociale rechtvaardigheid. Om ons committeren aan het streven naar waarheid, intellectuele eerlijkheid, openheid voor ideeën en excellentie door het bereiken van de hoogste professionele en ethische normen in het onderwijs, het leren, onderzoek en dienstverlening aan de gemeenschap. Te onderschrijven en het streven naar academisch succes aan te moedigen als zijnde kritisch verbonden met de streven naar een steeds diepere uitdrukking van onze menselijkheid. Hoog te houden en te eren de waardigheid van de universiteit, om het erfgoed, de geest en de activa te behouden en haar statuten, regels en voorschriften, evenals de wetten van het land in acht nemen. Om een ​​oriëntatie van fantasierijk, collaborative, oplossen van problemen en ondernemend denken aan te moedigen bij het aanpakken van de uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd. Als een medewerker, een verantwoordelijke, zorgzame mentor in al onze omgang met leerlingen en met elkaar. Om niet discrimineren, direct of indirect, op grond van geboorte, ras, huidskleur, nationaliteit, etnische of sociale afkomst, geslacht, leeftijd, ziekte of handicap, taal, cultuur, politieke of andere overtuiging, godsdienst, geweten, geloof, burgerlijke staat , zwangerschap of seksuele geaardheid. Ooit bewust van de noodzaak om een ​​verantwoorde relatie met de aarde ontwikkelen en onze kritieke rol te beschermen en te behouden voor toekomstige generaties begrijpen. Onderwijs en onderzoek die op verantwoorde wijze zullen benutten de voordelen van alle wetenschappen voor het welzijn van de mensheid, zich bewust van de schade die inherent zijn aan het onverantwoord gebruik van de kennis uit te voeren. [-]


Vega School of Brand Leadership

Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria February 2019

Vega werd opgericht in 1999 in de erkenning van de veranderende wereldwijde focus in de richting van Brand Leadership and Management en de toenemende vraag naar creatieve en innovatieve merk denkers. De erkende Independent Institute of Education, Graden, Honours en Masters programma's zijn bekend en gerespecteerd door het merk, marketing en communicatie-industrie. Vega School, een educatieve merk van het Independent Institute of Education, is van mening dat de merken zijn… [+] grootste troeven van de wereld voor een zinvolle verandering. Vega wil daarom een ​​nieuw ras van denker afstuderen door het leveren van volledig geaccrediteerde Certificaten, mid- delbaar, Honours en masteropleidingen in het bouwen van merken en creatieve communicatie. Vega's mantra - wijsheidmetmagic - communiceert haar geloof in creatief strategisch denken. Een IIE Vega afgestudeerde is een ontdekkingsreiziger die slim is, kleurrijk en gepassioneerd, maar over het algemeen tevreden met de status quo, omdat hij / zij weet dat merken, bedrijven, economieën en samenlevingen gezonder kunnen worden en beter te doen voor de mensen. De IIE afgestudeerden met succes een bijdrage leveren aan de samenleving in diverse zakelijke en sociale arena's. over Vega Vega is de naam van de helderste ster aan de hemel constellatie van Lyra. Door zijn intense luminescentie en de cruciale rol die het speelt in de zeevaart, heeft Vega is beschreven door astrofysicus Austin F. Gulliver als "the next belangrijkste ster in de hemel na de Zon". Opgericht in 1998 door een kopgroep van pioniers, buitenbeentjes en vernieuwers, werd Vega School geboren in reactie op de dringende noodzaak van een paradigma verschuiving van traditionele marketing communicatie. De traditionele benaderingen van het merk-gebouw, marketing en reclame waren uitgeput en waren snel bereiken van hun houdbaarheidsdatum. Een nieuwe school van gedachte werd opgeroepen en Vega antwoordde dat gesprek. De overtuiging dat het merk is geboren om te leiden is de hoeksteen van de Vega filosofie. In de woorden van Vega oprichter Gordon Cook, 'een merk levert bijzondere en unieke betekenis om waarde toe te voegen en te verbinden met mensen. " Met andere woorden, een merk is niet alleen de naam van een product, maar de manifestatie van een identiteit en, nog belangrijker, een doel: denk aan merken zoals Apple, Greenpeace en Google en u snel beseffen dat merken zijn veel meer dan letters en logos maar krachtige culturele krachten het vormgeven van de wereld zoals wij die kennen. Onze Teaching P hilosophy Het principe kern pedagogische omarmd door Vega komt tot uiting in onze naam. Omdat Vega is de navigatie-ster, het concept van de navigatie staat centraal in unieke vakdidactiek Vega's. Vega docenten zijn navigators: we worden gedreven door het ethos van pro-actieve, deskundige begeleiding in plaats van die van de enkel meegeven van informatie die passief wordt geabsorbeerd. Centraal in de navigatie-proces is de dialoog die tussen de navigator en student. Het grondig onderzoek, evaluatie en kritische analyse van ideeën zorgt voor de voortdurende evolutie van de concepten in de definitieve crafting om de meest verfijnde en betekenisvolle resultaten mogelijk te produceren. Misschien wel de belangrijkste pijler van de Vega onderwijs filosofie is dat verankerd is in onze mantra wijsheidmetmagie. Uitgedrukt in deze uitspraak is het fundamenteel synergistische aard van de relatie tussen creativiteit en strategie; inspiratie en innovatie; idee en daad. Onze Val U es Wij geloven in creativiteit met strategische intentie Wij geloven in creatieve toepassing van kennis zonder grenzen Onze studio is de menselijke verbeelding en we zijn hier om krijt heldere plezier te hebben Wij streven ernaar om altijd sociaal en cultureel relevant zijn Wij geloven in het zijn altijd hartelijk en onmiddellijk de mens, want dit geeft de ruimte voor de wijsheid met magie aan de oppervlakte Wij streven ernaar om op de voorste rand van innovatie We koppelen business-to-winst door het toevoegen van waarde aan het leven van mensen [-]


The Design School Southern Africa

Zuid-Afrika Johannesburg Pretoria Durban February 2019

Een opleiding in het ontwerp is niet anders dan zichzelf te ontwerpen. Het moet goed worden gepland, eigentijdse en vooral creatief. Dat is onze filosofie aan de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA). De Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) werd opgericht in 1990, en vandaag is een van de grootste onderdelen van The Independent Institute of Education (Pty) Ltd (de IIE), dat is de toonaangevende geregistreerde particuliere aanbieder van hoger onderwijs in Zuid-Afrika. IIE… [+] afgestudeerden van de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) worden gerespecteerd in de gehele ontwerp-industrie. Dit komt omdat de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) balanceert natuurlijke creatieve mogelijkheden met het beroepsonderwijs paraatheid via academische uitmuntendheid en ervaring in de sector. Kleine klassen zorgen voor een inspirerende, flexibele en innovatieve leeromgeving; om studenten de beste kans op succes in een spannende, uitdagende industrie. Als je gepassioneerd bent en hebben een natuurlijke flair voor het ontwerp, zal The Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) helpen de fundering je nodig hebt om een ​​succes van uw gekozen carrière op te bouwen. [-]


Beyond Borders Wildlife Film School

Zuid-Afrika Pietersburg

Met een maximum van zes studenten per cursus, Beyond Borders Wildlife Film School, Gelegen in het wereldberoemde Kruger National Park in Zuid-Afrika, Zul je arm met alle kennis, praktijk en de contacten die u nodig heeft om uw droom waar en uitgegroeid tot een wildlife filmmaker. Gespecialiseerd in 3D zullen we ook leert u de fijne kneepjes van 3D filmen en 3D-video-editing. Vandaar onze naam: "Beyond Borders"Wij bieden 25 daagse cursussen het hele jaar door, maar als dit… [+] is te lang en / of als u de reis-bug, bieden wij ook Mobile fotografie en filmen Courses. Wij bieden ook korte cursussen (5 en 7 dagen workshops) over het script schrijven, camera-technologie en technieken en videobewerking. HIGHLIGHT van onze 25 daagse wildlife filmmaking cursussen: Je krijgt de kans om een ​​script, film en bewerk je eigen drie minuten durende documentaire over een onderwerp naar keuze in onze regio van de werking, waarvan er het Kruger National Park, heeft veel te bieden op het gebied van korte documentaires. HIGHLIGHT van onze MOBILE SAFARIS: Het leren van de fijne kneepjes van professionele fotografie en film, terwijl het ontdekken Zuid-Afrika en naar huis gaan met een DVD geproduceerd en bewerkt door JOU. Een one in a lifetime kans om uw passie van het filmmaken en reizen mengen. En als klap op de vuurpijl, indruk op je vrienden en familie thuis! HIGHLIGHT van onze Korte cursussen: Kortere, prijsbewuste en flexibel. De ervaring die wij aanbieden is onvergetelijk! [-]


International Hotel School

Zuid-Afrika Durban Kaapstad Johannesburg February 2019

Toetreden Afrika's Leading Online Hotel School en ontgrendelen uw potentiële. Al in de industrie of de wil om de spannende wereld van de horeca in te voeren? Online campus International Hotel School biedt een moderne mix van relevante cursussen die personen met de vaardigheden en kennis die ze nodig hebben om succesvol horeca professionals uitrust. International flexibiliteit met internationaal erkende diploma's De horeca levert een belangrijke bijdrage aan de nationale … [+] en globale economie. Als zodanig, de industrie vereist bevoegde personeel dat de vereiste kennis en vaardigheden voor een succesvolle culinaire en gastvrije management. Toetreden tot Afrika's Leading Hotel School en open de deur van uw dromen! Het maakt niet uit welk veld u wenst te volgen, zal The International Hotel School u te voorzien van de training die u nodig hebt om een ​​succes van een uitdagende carrière in de horeca en / of culinaire industrie, zowel lokaal als internationaal. Dus als je over een carrière in de horeca gepassioneerd bent, kijk dan niet verder dan het International Hotel School Online. Waarom studeren online International Hotel School? Werk en leven toezeggingen maken het vaak moeilijk of onmogelijk om een ​​full-time (of deeltijds) student. Online onderzoek is een geschikt alternatief dat flexibiliteit en gebruiksgemak biedt. Online studeren betekent dat je deel uitmaken van een gemeenschap van gelijkgestemde professionals in de uitoefening van je carrière doelen. De voordelen van online onderzoek zijn: • Toegang tot een persoonlijke online tutor voor vakinhoudelijke vragen en hulp. • Interactieve discussies, zodat je kunt leren van en te delen met anderen. • Tutor gebaseerde opdrachten die gericht zijn op de ontwikkeling van uw vermogen om concepten toe te passen om de echte wereld van het werk. • Geautomatiseerde evaluaties met onmiddellijke resultaten. • Links naar videoclips, artikelen en case studies. • E-mail herinneringen, meldingen en regelmatige deadlines houden u op de rails en gericht op het bereiken van je doelen. • Een toegewijd student steunpunt gericht op het helpen u in uw hele leerproces. [-]


University of The Free State School of Business

Zuid-Afrika Bloemfontein Phuthaditjhaba February 2019

De Business School werd opgericht om: ontwikkelen en leveren succesvolle programma's; leren onze kennis te delen en om te zetten het leren in de praktijk; coach in een on-campus en online-omgeving; machtigen individuen en organisaties; maximaliseren potentieel; en het bereiken van uitzonderlijke resultaten. Opereren onder de vlag van de school is het Centrum voor Business Dynamics, dat is opgericht om op maat gemaakte niet-curriculaire training aanbieden in het bijstaan… [+] ​​van bedrijven en particulieren om de kloof tussen hun bestaande vaardigheden en competenties te overbruggen, en door die nodig zijn om hun toekomstige prestaties en het concurrentievermogen te waarborgen. Wij creëren kansen voor de toekomst. Volledig geaccrediteerd door de Raad voor het Hoger Onderwijs (CHE) Lidmaatschappen: SABSA (South African Association for Business Schools) AACSB (De Vereniging van Advance Collegiate Schools of Business) AABS (Vereniging van Afrikaanse Business Schools) CEEMAN (Midden- en Oost-Europese Management Development Association) [-]


Friends of Design - Academy of Digital Arts

Zuid-Afrika Kaapstad

Vrienden van Design - Academy of Digital Arts werd opgericht 2006 en heeft genoten veel succes als een van Kaapstad toonaangevende digitale opleidingsinstituten. Wij, bij Vrienden van Design, Trots op zijn inzet voor uitzonderlijk hoge opleiding normen in alle arena's. We zijn toegewijd aan training kwaliteit en hebben genoten en onderhouden van nationale en internationale industrie accreditaties sinds het begin. Wij zijn een Adobe Authorised Training Centre (AATC)Een Certiport… [+] Authorised Testing CentreAlsmede een erkend centrum voor hoger onderwijs ingeschreven bij het ministerie van Hoger Onderwijs. Onze nauwe banden met de internationale enVooral de Europese ontwerp-industrie bieden extra voordelen voor onze leerlingen. Onze docenten brengen een unieke energie naar de klas en een aanvulling op de instructie van onze industrie ervaren lokale docenten. Met dit alles te bieden en meer, we trekken creatieve mensen van heinde en verre die een passie delen voor alle vormen van design. Fulltime studeren met ons zal u de gelegenheid te geven leren op een creatieve, stimulerende omgeving waar de belangrijkste focus van de studie is de productie van dwingende, creatieve digitale oplossingen. [-]


Rhodes Business School

PhD Zuid-Afrika Grahamstad February 2019

Leadership for Sustainability Welkom op de Zuid-Afrikaanse business school die duurzaamheid serieus neemt. Dank u voor uw bezoek aan onze website. Wij vertrouwen erop dat u interesse in wat we doen in het bedrijfsleven het onderwijs arena, evenals in zullen vinden hoe we het doen. Duurzaamheid belichaamt twee belangrijkste ideeën. Ten eerste is er het idee van "business continuity" en organisatorische duurzaamheid, en ten tweede is er het idee van "duurzame ontwikkeling". … [+] Beide ideeën zijn verbonden met de zorg van "voldoen aan de behoeften van de huidige generatie zonder de mogelijkheden van toekomstige generaties om in hun behoeften te voorzien". In al zijn cursussen, zowel korte cursussen en de MBA, Rhodos Business School benadrukt de balans die moet op de sociale, milieu- en economische prestaties van organisaties die essentieel is voor hun succesvolle prestaties op lange termijn te worden geplaatst. Als gevolg van de problemen met de opwarming van de aarde, bijvoorbeeld, is er een risico dat het overheidsbeleid en de sociale bewegingen zal versnellen de eisen voor bedrijven en andere organisaties om te werken in een meer duurzame manier. Alle organisaties moeten begrijpen deze eisen, evenals de mogelijkheid te hebben praktisch en adequaat te reageren. De Rhodes Business School aanbod streven om dit te doen. U kunt lees meer over ons in onze 15-jaar publicatie hieronder: [-]