Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Welkom bij Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design

Onze nationaal geaccrediteerde cursussen bieden studenten de mogelijkheid om praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen. We streven ernaar om een ​​groot aantal ontwerpers te produceren die effectief kunnen werken in de mode-industrie.
We willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen.

Onze Mission Statement

We willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen.

Doelen en visie

Ons doel is om lerenden te helpen door training en ontwikkeling van vaardigheden, waardoor ze economisch onafhankelijk kunnen worden en hun vaardigheden aan anderen kunnen overdragen. De oprichter van de instelling, Elizabeth, erkende dat de mode-industrie goed opgeleide en ontwikkelde mensen nodig heeft om de hoge normen van de mode-industrie te handhaven, zowel lokaal als internationaal. De academie werd aldus in 1996 opgericht om aan deze behoefte tegemoet te komen. Elizabeth heeft een passie voor het opleiden van studenten en ervoor te zorgen dat ze over de nodige vaardigheden beschikken om waarde toe te voegen aan de lokale industrie, en ook om hun stempel op het internationale publiek te drukken. Daarnaast erkent en bevordert de academie het belang van academische competenties, die een sterkere stem kunnen geven aan modeontwerpers onder andere professionals.

Nationale accreditatie

  • Het Departement van Hoger Onderwijs en Vorming (DHET)
  • Council on Higher Education (CHE)
  • South African Qualifications Authority (SAQA)

Van concept tot consument

Onze missie, visie en doelen zijn prachtig samengevat in de zin: van concept tot consument. Na zorgvuldige overweging hebben de oprichters en directeuren van de academie de missie goedgekeurd, die de basis vormt voor de planning en ontwikkeling van het leerprogramma. Passende middelen ¬ (intellectuele, alfabetiserings-, financiële en beroepsondersteuning in combinatie met een goed ontworpen institutionele infrastructuur) zijn ingezet om te zorgen voor een succesvolle levering van onze cursussen. Door interne en externe kwaliteitsborging zijn we in staat om de missie en doelen van de instelling regelmatig te beoordelen en te beoordelen.

Het concept van continu leren is een integraal onderdeel van de missie. Ons doel is afgestudeerden te laten werken in de steeds veranderende lokale en internationale mode-industrie door observatie, ontdekking, doorlopend leren, zelfevaluatie en zelfreflectie. Door deze vaardigheden te ontwikkelen, zullen afgestudeerden hopelijk in staat zijn om hun eigen geavanceerde ontwerpen te conceptualiseren en aan de industrie en consumenten te leveren.

De instelling streeft er verder naar een ontwerper van een kaliber te produceren die klaar is om de modebranche binnen te treden met vaardigheid en vertrouwen in het onderwerp. Door cursisten de mogelijkheid te bieden praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen, hoopt ons programma afgestudeerden te produceren die effectief in de branche kunnen werken en uitblinken als modeontwerpers van de toekomst.

Onderwijs- en leerstrategieën

Sinds het midden van de jaren 90 traint de Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design personen die de modewereld willen betreden of modeontwerpers willen worden. Praktische ervaring speelt een belangrijke rol in onze programma's, omdat het ervoor zorgt dat studenten branchespecifieke kennis opdoen *. Bovendien creëert een nadruk op theoretische reflectie inzicht en begrip, waardoor facilitators hun onderwijsstrategieën dienovereenkomstig kunnen aanpassen.

Meer recent is de instelling begonnen met het ontwikkelen van het zelfvertrouwen van de lerenden, zodat ze in staat zijn om het hoofd te bieden aan de veeleisende, snel veranderende mode-industrie. Om deze nieuwe manier van werken te ondersteunen, hebben we extra middelen ingebracht - zoals een bibliotheek met internettoegang en het gebruik van het Worth Global Style Network (WGSN), evenals een fulltime bibliothecaris die onderzoeksondersteuning biedt. Tegelijkertijd is het personeelsbestand gegroeid en zijn bestaande personeelsleden aangemoedigd om hun studie voort te zetten.

Onze onderwijs- en leerstrategie wordt ondersteund door het idee dat onderwijzen en leren wederkerig moeten zijn. De facilitators willen leren en onderwijzen bieden dat relevant en heuristisch is. Leerders worden een praktische vaardigheid geleerd, waarna ze worden begeleid naar het waarom, hoe, wanneer en waar het toe te passen. Leerders worden uitgedaagd door een opdracht, een vraag of een vraag om een ​​bepaald resultaat te bereiken. Ze moeten dan de uitdaging voltooien door zelfsturing, verkenning en begeleiding door een facilitator. Taken zijn bedoeld om creatief leren te bevorderen, draagbare vaardigheden aan te moedigen en geïnformeerde en relevante keuzes te ondersteunen. Evaluatie van de resultaten door beoordeling en zelfreflectie helpt bij de algehele voorbereiding op werk in de industrie.

Ervaring in de industrie speelt een belangrijke rol bij het verzekeren dat training niet gebeurt in een vacuüm. De theoretische, praktische componenten en experiëntiële componenten spelen een even belangrijke rol in onze onderwijs- en leerstrategie.

* Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009) rapporteren dat praktische ervaring een belangrijke rol speelt bij leren en onderwijzen, maar niet voldoende is, omdat het ertoe leidt dat alleen het eerste (en meest basale) niveau in Blooms Taxonomy van leren wordt bereikt - kennis . Winkler (zoals geciteerd in Norton, 2009) is in overeenstemming met Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009), aangezien ze het belang van theoretische reflectie bij het creëren van inzicht en begrip rapporteert, waardoor facilitators verschillende conceptuele links in hun lesgeven kunnen maken en leerstrategieën en studenten om de kennis te integreren. Het wordt ook belangrijk geacht door Oblinger en Rush (1997), aangezien zij melden dat naarmate de samenleving en de economie veranderen, het belangrijk is om ervoor te zorgen dat het hoger onderwijs is afgestemd op deze nieuwe behoeften en uitdagingen.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk Advanced Diploma's » Bekijk Propedeuse » Bekijk BA's » Bekijk Diploma's »

Contact

Adres 26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Kaapstad, West-Kaap, Zuid-Afrika